چهارشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۹۰

جوابیه به اتهامات مطرح شده توسط طرفداران مجاهدین خلق

این نوشته را نیز بخوانید: 
آقای بالاترین،  باید حساب مرا به هدف خوش آمد مجاهدین به طور کامل ببندید تا این ننگ برای همیشه بر پیشانی شما حک شود...! /در عرض سم ماه نیز موضع خود را عوض نکرده و مجاهد نشده اند! 




یک وبلاگی از طرفداران مجاهدین خلق، مطلبی علیه من منتشر کرده است،(اینجا)  من جواب ایشان را به شکل تفضیلی در اینجا می دهم:

یک- کاربران بالامجاهد، در عملی غیر اخلاقی ، یک موضوع داغ درست کردند و در بخش توضیحات ، به دروغ نکات بسیاری را ذکر کرده بودند.اصل آزادی بیان حکم می کرد من اجازه ندهم در صفحه اول بالاترین، دروغ منتشر شود.

دو- کسانی که آن موضوع داغ را ایجاد کرده بودند، اجازه نمی دانند لینک های من در انتقاد از واقعه روی داده ، به موضوع داغ اضافه شود و آنرا حذف می کردند. 
فکر کرده بود بالاترین نیز اشرف است که بتواند جلوی گردش آزاد اطلاعات را بگیرد !

سه- مشخص است من کک انداخته ام به تنبان مجاهدین ، هر کدام به قاعده یک کیلو !
آنها موضوع داغ زده بودند، لینک آنها در 24 ساعت سی رای آورده بود، اما لینک من در عرض نیم ساعت 200 رای و البته در نهایت 430 رای مثبت گرفت که برای خودش رکوردی در بالاترین است!
من آن شب چهار مطلب مختلف علیه مجاهدین خلق نوشتم و هر چهار مطلب من بهترین لینک های روز بالاترین بودند، البته که مجاهدین خلق باید که شاکی باشند.
این تصاویر بامزه ، گویا تر از همه چیز هستند: 


پنج- درباره ایراد اتهام ایشان به من و اینکه من کامنت ایشان را منتشر نکرده ام، باید بگویم که :
من چنین کامنتی را در وبلاگم ندیدم، زمانی که من فحش های خواهر و مادر علیه خودم منتشر می کنم، چرا نباید حرفی را که جواب دارد، منتشر کنم !؟
به دلیل اینکه ارتش سایبری ، با گذاشتن کامنت های حاوی لینک آلوده ، سعی در جاسوی خوانندگان وبلاگم را داشته است، من بر بخش نظرات ، نظارت اعمال می کنم.
پنج- ایشان فرموده اند:
گمنامیان نوشته بود مریم رجوی ادعا کرده است که مجاهدین خلق ، نماینده مردم ایران است و خواستار به رسمیت شناخته شدن مجاهدین خلق ، توسط دنیا شده است رفتم و با نام وبلاگ خودم بادبان، کامنت در وبلاگش گذاشتم و نوشتم ( نقل به مضمون ) جناب گمنام گمنامیان چرا به دروغگویی افتادی من هم سخنرانی مریم رجوی را خواندم و هم دیدم چنین حرفی را که شما می‌زنید، هیچ وقت بیان نکرده است. شما نمی‌توانید در عصر ارتباطات هر دروغی را تحویل مردم بدهید! اگر خانم مریم رجوی چنین حرفی را زده باشد و شما به من نشان بدهید اسمم را می‌گذارم هویچ !

آقای بادبان، من نوشته بوده ام:
این تصویر سایت رسمی مجاهدین خلق است،  همانطوری که می بیند در آن به صراحت نوشته شده است : خواستار به رسمیت شناخته شدن شورای مقاومت شده اند !!



دیگر مطالب منتشر شده توسط این شخص، فاقد ارزش پاسخگویی است. 

۵ نظر:

  1. مجاهدين خلق و حکومت آخوند ها هر دو ثمره درخت اسلام هستند که ما نمونه آنرا در صدر اسلام هم ديديم.
    دعوايي که بر سر قدرت بود و بس.
    از چنين دين شيطاني اي بهتر از آخوندها و مجاهدين بيرون نمي آيد و نيامده است.

    پاسخحذف
  2. نه خیر جناب گمنامیا نمی توانید به این سادگی ها ماست مالی کنی عین کلملت شما در پست وبلاگتان موجود است شما نوشته اید

    در تجمعی که اخیرا در پاریس برگزار شده است، مریم رجوی ادعا کرده است که مجاهدین خلق ، نماینده مردم ایران است
    این کلملت و جمله بندی از نوشته شما کپی شده
    شما لطف کنید و در همین تصویری که بعنوان مدرک گذاشتی نشان بدهید کجا مریم رجوی همچین ادعایی کرده و گفته من نماینده مردم ایران هستم !!
    سر تا سر اینترنت را بگردید همچین حرفی که شما میزنید را از جانب مریم رجوی پیدا نخواهید کرد اگر پیدا کردید من اسمم را همانطوری که گفتم می گذارم هویچ امیدوارم این کامنت مرا مثل کامنت قبلی ام حذف و سانسور نکنی و لاقل شجاعت این را داشته باشی و به اشتباهت پی ببری

    پاسخحذف
  3. بادبان گرامی،
    من کامنت قبلی شما را سانسور نکرده ام، احتمالا شما فراموش کرده اید دکمه ارسال نظر را بزنید.
    وقتی من فحش های زشت به خودم را سانسور نمی کنم، چرا باید کامنت شما را سانسور کنم ؟!
    ضمنا،
    در پاسخ به سوال شما،
    همانطوری که می بینید من تصویر سایت مجاهدین را در این پست قرار داده ام و زیر کلمه مورد نظر هم خط قرمز کشیده ام.

    پاسخحذف
  4. ( کمونیست = مسلمان = ضد انتخابات آزاد = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند. « کورش فردوسی»

    پاسخحذف
  5. این مریم رجوی زن دوست رجوی ، ابریشمچی ، بود که آقای رجوی از زن دوستش خوشش آمد و به دوستش گفت که طلاق بده تا من بگیرم . این رجوی هنوز که هنوزه به یک عرب کثافت که هزاران نفر از مردم ایران بدست او و بدستور او کشته شده، برایش سینه میزند. این آقای رجوی از صدام پول میگیرد و به ایران حمله میکند ، این کثافت از همان قماش مانند خمینی و خامنه ای و حتی پست تر از اینهاست. صدها نفر از مردم را در اشرف زندانی کرده و نمیگذارد که جایی بروند. تف به روی رجوی و مریم . گور پدر علی و حسین که رجوی نادان حقه باز برایش سینه میزند.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.