دوشنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۹۰

مرجع تقلید شیعه،باورکن تجاوز به زنان،نهایت توهین به شخصیت انسانی آنها است و روند بی حرمتی به زنان را اسلام بنا نهاده است

مرجع تقلید شیعه، باور کن تجاوز به زنان، نهایت توهین به شخصیت انسانی انها است و این بی حرمتی را اسلام بنا نهاده و ادامه داده است.

آقای مرجع تقلید، باور کن عامل تجاوز به زنان بیچاره این جامعه ، وجود امثال تو و عقیده امثال تو است


در واکنش به این جنایت ها ، آیت الله مکارم شیرازی ،؛ مرجع تقلید شیعه در سخنرانی اخیرش ، علت تجاوز های اخیر را بد حجابی زنان دانسته است.(منبع)

در جواب ایشان باید گفت اقای مکارم شیرازی، عامل این جنایت ها، آخوندهایی چون خود شما و اعتقاد اسلامی آنها است.

وقتی آخوند جماعت قانون احمقانه ای مانند حجاب را وضع می کند و در مقام دفاع از آن ، توجیه میکند که زنان ، عامل  و منبع و مستعد فساد هستند و باید برای جلوگیری از فساد، به مانند یک زشتی اجتماع ، آنها را با پارچه ای پوشاند و مخفی کرد، بسیاری چنین سخنی را می پذیرند و آنرا گفته الله می دانند.

طبیعی است که این تفکر اسلامی ، نقش و مسولیت اساسی را در تجاوزهای اخیر دارد، چرا که به مردان اموخته است زنان منبع فساد هستند، و این تفکر جنایت آمیز و غلط، در اعماق ذهن مردان جامعه، لانه کرده است و نتیجه اش تجاوز گروهی چند نفره به زنان بیچاره این جامعه است.

کجای این تفکر وحشیانه اسلامی، شما ذره ای احترام به وجود زنان را می توانید بیابید؟!

لینک این مطلب در بالاترین ---------آزادگی

مطلب پیشین -




۱۷ نظر:

  1. ابن ابی سبره، از یعقوب بن زید بن طلحه، از قول پدر او نقل می‌کرد که گفت: پیامبر (ص)، گروهی از زنان و بچه‌های اسیر را به عثمان بن عفان، و عبدالرحمن بن عوف فروختند، و گروهی را برای فروش به نجد فرستادند، و گروهی را همراه سعد بن عباده به شام فرستادند، تا آنها را بفروشد، و با پول آنها اسلحه و اسب بخرد. و گفته شده است که پیامبر (ص) همه را به عثمان بن عفان و عبدالرحمن بن عوف فروختند، و آن دو آنها را بین خود تقسیم کردند. عثمان مال فراوانی پرداخت، و هر اسیری را که برای او می‌آوردند بیشتر از میزان تعیین شده، بهای او را پرداخت می‌کرد. پیر زنان ثروتی هم داشتند، ولی جوانها چیزی نداشتند، به این جهت بود که عثمان سود سرشاری برد. عبد الرحمن در مورد تقسیم اسیران قرعه کشی کرده بود و پیرزنان در سهم عثمان قرار گرفتند. و گفته شده است: اسیران را به دو قسمت تقسیم کردند، پیران را یک طرف و جوانان را طرف دیگر قرار دادند. عبدالرحمن، عثمان را مختار کرد که هر قسمت را که می‌خواهد انتخاب کند، و او پیرزنان را برگزید.
    المغازی، محمد بن عمر واقدی، ترجمه دکتر محمود مهدوی دامغانی، جلد 2، صفحه 395

    پاسخحذف
  2. اگر تنها يک سال در اروپا به قانون قصاص و ديه و حدود اسلامي عمل بشود خواهيد ديد که تخم همه بيدادگري ها و دزدي ها و بي عفتي هاي خانمانسوز از کشورهاي آن برچيده خواهد شد
    (کشف الاسرار امام خميني ص274

    پاسخحذف
  3. عايشه گويد: و چون به مدينه رفتيم ابوبکر در سنح، محله بني حارث بن خزرج، فرود آمد. روزي پيمبر به خانه ما آمد، تني چند از مردان انصار و چند زن با وي بودند، مادرم بيامد، من در ننويي بودم و باد مي خوردم. مادرم مرا از ننو پايين آورد و سرپوش مرا بياورد و صورتم را با آب بشست. آنگاه مرا کشيد و برد و چون به نزديک در رسيدم مرا نگهداشت تا کمي آرام شدم. آنگاه به درون رفتم. پيمبر خدا در اطاق ما بر تختي نشسته بود.
    گويد: و مرا کنار او نشانيد و گفت: اين خانواده تو است، خدا آنها را به تو مبارک کناد و ترا به آنها مبارک کناد. و مردم و زنان برفتند و پيمبر در خانه ام با من زفاف کرد، نه شتري کشتند، نه بزي سر بريدند. من آنوقت هفت سال داشتم.

    تاريخ طبري جلد 4 صفحه 1291 - 1292

    پاسخحذف
  4. به گفته ابن کلبي وي غزيه دختر جابر بود که لقب ام شريک داشت و پيمبر از پس شوهري که داشته بود او را گرفت و از شوهر سابق پسري به نام شريک داشت که لقب از او گرفت و چون پيمبر با او خلوت کرد او را کهنسال يافت و طلاقش داد. ام شريک از پيش مسلمان شده بود و پيش زنان قريش مي رفت و آنها را به اسلام دعوت مي کرد.

    تاريخ طبري جلد 4 صفحه 1297

    پاسخحذف
  5. ابن عباس گويد: ليلي دختر خطيم بن عدي هنگامي که پيمبر پشت به آفتاب نشسته بود بيامد و دست به شانه او زد .
    پيمبر گفت کيستي؟
    گفت من دختر کسي هستم که با باد همعنان بود، من ليلي دختر خطيم هستم، آمده ام خودم را به تو عرضه کنم که مرا به زني بگيري
    پيمبر گفت چنين کردم
    ليلي سوي قوم خويش بازگشت و گفت پيمبر مرا به زني گرفت
    گفتند بد کردي که تو زني حسودي و پيمبر زنان مکرر دارد ، برو و خويشتن را رها کن
    ليلي پيش پيمبر رفت و گفت مرا رها کن
    پيمبر گفت رها کردم

    تاريخ طبري جلد 4 صفحه 1297-1298

    پاسخحذف
  6. در مورد شب زفاف محمد با همسر یهودیش (صفیه)
    گویند: در آن شب ابوایوب انصاری نزدیک خیمه رسول خدا (ص) در حالی که دستش به دسته شمشیرش بود تا صبح بیدار ماند، و چون صبح سحرگاه رسول خدا (ص) از خیمه بیرون آمدند ابوایوب تکبیر گفت. پیامبر (ص) فرمودند: ای ابوایوب تو را چه می‌شود؟ فرمود: ای رسول خدا شما پدر و برادران و عموها و همسر و عموم خویشاوندان این بانو را کشته‌اید و اکنون با او خلوت کرده بودید، ترسیدم شما را غافلگیر کند.

    المغازی، تالیف محمد بن عمر واقدی، ترجمه دکتر محمود مهدوی دامغانی، صفحه 540

    پاسخحذف
  7. گويند پيمبر از صفيه دختر بشامه، خواهر اعور عنبري نيز خواستگاري کرد وي اسير شده بود و پيمبر او را مخير کرد و گفت اگر خواهي من و اگر خواهي شوهرت را برگزين
    و او گفت شوهرم و پيمبر آزادش کرد.

    تاريخ تبري جلد 4 صفحه 1299

    پاسخحذف
  8. علی علیه السلام امیر مومنان میفرماید :
    هم نشین رسول خدا صلی الله عله واله بودیم .
    حضرت رسول فرمودند به من بگویید چه چیز برای برای زنان از همه بهتر است؟
    هیچ کدام ما از عهده پاسخ برنیامیدیم تا اینکه پراکنده شدیم
    آنگاه من به سوی حضرت زهرا سلام الله علیها رفتم و داستان را برای او نقل کردم
    حضرت زهرا فرمودند ولی من میدانم :
    بهترین چیز برای آنها این است که نه آنها مردی را ببینند و نه مردی آنها را ببیند
    آنگاه من خدمت رسول خدا رسیدم و عرضه کردم از ما پرسیدید بهترین چیز برای زنان چیست بهترین چیز این است که نه آنها مردی را ببینند و نه مردی آنها را ببیند
    حضرت فرمود چه کسی این جواب را به تو گفته در حالی که تو نمیدانستی؟
    عرضه کردم فاطمه گفته است
    در این هنگام رسول خدا متعجب شد و فرمود فاطمه پاره تن من است .

    وسائل‏الشيعة 20 67 24- باب استحباب حبس المرأة في بيتها

    پاسخحذف
  9. پیامبر صلی الله علیه واله میفرمایند :

    زنان عورتند و عورت را با خانه ها بپوشانید .

    (9) مستدرك‏الوسائل 14 182 21- باب استحباب حبس المرأة في بيتها

    پاسخحذف
  10. الكافي 5 534 باب التسليم على النساء ..... ص : 4
    یا این وصیت حضرت امیر علیه السلام به امام حسن علیهما السلام :

    که ای پسرم اگر توانستی کاری کنی که همسرت غیر تو را از مردان نشناسد پس چنین کن

    پاسخحذف
  11. در نهج البلاغه بعد از اتمام جنگ جمل که مسبب آن یک زن بود چنین فرمودند :

    ای مردم بدانید و آگاه باشید که زنان ایمانشان و بهرمندی و عقلشان ناقص است .

    دینشان ناقص است به خاطر همین ، در ایام حیضشان نماز و روزه نمیگیرند .

    عقلشان ناقص است به خاطر همین ، شهادت دو نفر از آنها در مقابل شهادت یک مرد قرار گرفته است .

    بهرمندی آنها ناقص است به خاطر همین ، ارث آنها نصف ارث مردان میباشد .

    بنابر این از بهترین آنها بر حذر باشید واز آنها در امور نیک و معروف تبعیت نکنید تا اینکه از شما در امور منکر توقع اطاعت نداشته باشند و در شما برای منکر طمع نکنند .



    80 و من خطبة له ع بعد فراغه من حرب الجمل في ذم النساء ببيان نقصهن ..... ص : 105

    مَعَاشِرَ النَّاسِ إِنَّ النِّسَاءَ نَوَاقِصُ الْإِيمَانِ نَوَاقِصُ الْحُظُوظِ

    نهج البلاغة، ص: 106

    نَوَاقِصُ الْعُقُولِ فَأَمَّا نُقْصَانُ إِيمَانِهِنَّ فَقُعُودُهُنَّ عَنِ الصَّلَاةِ وَ الصِّيَامِ فِي أَيَّامِ حَيْضِهِنَّ وَ أَمَّا نُقْصَانُ عُقُولِهِنَّ فَشَهَادَةُ امْرَأَتَيْنِ كَشَهَادَةِ الرَّجُلِ الْوَاحِدِ وَ أَمَّا نُقْصَانُ حُظُوظِهِنَّ فَمَوَارِيثُهُنَّ عَلَى الْأَنْصَافِ مِنْ مَوَارِيثِ الرِّجَالِ فَاتَّقُوا شِرَارَ النِّسَاءِ وَ كُونُوا مِنْ خِيَارِهِنَّ عَلَى حَذَرٍ وَ لَا تُطِيعُوهُنَّ فِي الْمَعْرُوفِ حَتَّى لَا يَطْمَعْنَ فِي الْمُنْكَر

    پاسخحذف
  12. هر چی که لازم بود این جوانمرد ایرانی عزیز ( احمد) گفته .به نظر شما اسم اینها را میتوان ایرانی گذاشت؟ کسانی که می آیند و به زنان تجاوز میکنند و مردان را دسته دسته میکشنند و در زندانها شکنچه میکنند و به زندانی ها تچاوز میکنند ، آیا میشود گفت که اینها ایرانی هستند؟ همه اینها به تحریک آخوند های ک... و کثافت به این کار دست میزنند. به نظر من مملکت ما را از تفاله های همان عرب های کثیف سوسمار خور به گروگان گرفته . مردم باید به هر اسلحه ای که دم دستشان هست برداشته و همه اینها را از دم نابود کنند چاره ای دیگری من نمی بینم. درود به آقای گمنامیان و تمام عزیزانی که وقت گرانبهای خود را در راه آگاهی هموطنان صرف میکنند.

    پاسخحذف
  13. من به هموطنان خود توصیه میکنم قرآن ترجمه مهدی الهی قمشه ای را که نسبت به آنهای دیگر واضح ترچمه کرده به خوانند و به بینند که چه چرندیاتی توی قران نوشته شده. این آخوند های ک.. هر چه دروغ میگوینند. باور نکنید.

    پاسخحذف
  14. احمق کوری ببینی در کشورهای غربی تجاوز بیداد میکند ? اسلام که آنجا حاکم نیست.
    وانگهی اگر خیال میکنی اسلام دستور به تجاوز میدهد یاپیش از اسلام تجاوز اصلا وجود نداشته است ,برای چندمین بار سند حماقتت را امضاء کردهای !!

    پاسخحذف
  15. فرق تجاوز در غرب با تجاوز در حکومت اسلامي اين است که آنجا روابط سکسي آزاد است در حالي که اين حکومت ادعا مي کند تمام مشکلات را حل کرده است ولي دروغگوي کثيفي بيش نيست چون با علم کردن اسلام فقط تجاوز به عنف نمي کند بلکه به همه امور مردم تجاوز مي کند. از خوردن تا پوشيدن تا حرف زدن و ...

    پاسخحذف
  16. ۱. تجاوز در غرب بالا نیست و به هیچ وجهی به اندازهٔ ایران نمیرسه. این مهمل رو در نماز جمعه شنیدید؟

    ۲. تجاوز پدر به دختر و برادر به خواهر در ایران رایج هست. این گونه تجاوز در غرب به ندرت پیش میاید.

    ۳. تجاوز بسیاری در ایران توسط مأموران دولتی (اطلاعات، بسیج، سپاه) صورت می‌گیرد. این گونه تجاوز در کشور‌های غربی اتفاق نمی‌افتد.

    ۴. تجاوز همیشه وجود داشته، ولی‌ اسلام این کار را شرعی کرده است. پیامبر اسلام یکی‌ از بزرگترین متجاوزان تاریخ بوده است.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.