یکشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۰

آیا اعمال زیر در اردوگاه اشرف ، برای اعضا مجاهدین خلق مجاز است؟! /براستی چه تضمینی است اگر قدرت به دست مجاهدین خلق بیفتد، آنها با کل ایران چنین نکنند؟



طرفداران مجاهدین خلق برای ما به صراحت توضیح دهند:
آیا در کمپ اشرف ، کارهای زیر مجاز هست یا نه ؟

یک- انتقاد از مریم رجوی و سران مجاهدین خلق

دو- اجازه خروج از کمپ و اجازه جدا شدن از مجاهدین خلق

سه - اجازه تماس تلفنی آزادانه

چهار-اجازه داشتن موبایل

پنج- اجازه داشتن اینترنت و دسترسی به اینترنت

شش- اجازه نگاه کردن تلوزیون های ماهواره ای

------------------------------------------------

براستی وقتی اعمال بالا ، که ساده ترین اصول حقوق بشر است، آزاد نیست، جز این است که اعضا بیچاره مجاهدین خلق ، گروگان سران مجاهدین خلق هستند  تا از آنها به عنوان گوشت قربانی در مقابل ماشین جنگی دولت عراق و رژیم ایران استفاده شود.

براستی چه تضمینی است اگر قدرت به دست مجاهدین خلق نیافتد، آنها با کل ایران چنین نکنند؟

۴ نظر:

  1. خانم شما چرا دوست داری بوق رژيم بشی بابا اگر ذره‏ای صداقت و صد البته جرئت داری خودت يكسری به كمپ اشرف بزن و ببين آيا تمام امكاناتی كه مجاهدين دارند در اختيار ساكنان ميگذارند يا نه بعد بوق رژيم بشو چگونه است كه وقتی مجاهدين ميگويند آب را روی ما بسته‏اند را باور نميكنيد ولی رژيم و مزدورانش ميگويند ساكنان اشرف از تماس تلفنی و.... از طرف سران مجاهدين در اشرف منع ميشوند را باور كرده و فورن تبديل به بوق آخوندها ميشويد شما حتی نميدانی كه كمپ اشرف در كجای عراق قرار گرفته كه صحبت از اين امكانات ميكنی از كسانی كه تورا تبديل به بوق آخوندها كرده اند بپرس آيا كمپ اشرف در مركز بغداد است يا در ۸۰ كيلومتری بغداد در كوير خشك و بی آب و علف ، تا شايد حداقل بوق زن بی مواجب نباشی ، جهت اطلاع تا قبل از اينكه آمريكائيان آنجا ترك كنند همه نوع ارتباطی بود بدستور آدمخوران اسلامی تمام امكانات قطع شد حتی آب ، سخن آخراينكه چرا تا مجاهدين نشستی يا تظاهراتی راه مياندازند شما هم همراه آخوندها به مجاهدين گير ميدهيد تو اگر بيل زنی بر عليه رژيم و سركردگانش از خ.ر و ا.ن گرفته تا مزدوران ريز و درشتش بيل بزن و نه مجاهدين و دين اسلام ،مشخطن خامنه ای ونظامش ،تا مشخص شود كه اين بوق ها از كجا كوك ميشوند

    پاسخحذف
  2. ( کمونیست = مسلمان = ضد انتخابات آزاد = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند. « کورش فردوسی»

    پاسخحذف
  3. سلام. اگر برات امکان داه این لینک رو در بالاترین داغ کن. http://balatarin.com/permlink/2011/6/21/2580604

    پاسخحذف
  4. ناشناس آخری،
    گرامی ،
    من رفتم رای دادم، اما با رای من یک نفر تنها که داغ نمی شود.
    بالاترین هم دست من نیست که لینکی را بتوانم داغ کنم یا سرد کنم (!) ؛
    ضمنا
    من قبلا مطلبی مشابه نوشته بودم با این عنوان:
    سوال از مجاهدین خلق/در صورت حمله طالبان به ایران،آیا شما به کمک آنها نیز برای حمله به ایران می روید؟(مانند کمکتان به صدام)
    http://gomnamian.blogspot.com/2011/04/blog-post_23.html

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.