دوشنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۹۰

یک عکس و چند نکته / بن لادن، خامنه ای ، حماس، اسماعیل هنیه، صدام حسین و ...، آبرو و منافع مردم ایران


چند خبر و واقعیت تاریخی را با هم کنار هم می چینیم :


-         یک- اسامه بن لادن، تروریست بین المللی و کسی که با حمله به برج های دو قلو هزاران انسان را کشته بود، در پاکستان کشته می شود. اینجا


-         دو- اسماعیل هنیه و گروه تروریستی حماس، کشته شدن بن لادن را محکوم کرده و او را مجاهد بزرگ عرب می خوانند. اینجا

-         سه- صدام حسین ، قاتل صدها هزار ایرانی، اعدام می شود.

-         چهار- گروه حماس برای مرگ او خیمه عزا برگزار می کنند و اعدام او را محکوم می کنند (بی بی سی).
-         پنج- ایران سالیانه مبلغ کلانی را (بین پانصد تا یک میلیارد دلار) به حماس کمک مالی می کند ، خامنه ای نیز با  اسماعیل هنیه دیدار می کند . اینجا

-       شش-  تروریست های حزب الله و حماس، در سرکوب جنبش آزادی خواهی ایران در این چند ساله به شدت فعال بوده اند و در این مدت شاهد آدم کشی های آنها بوده ایم.

براستی ، منافع مردم ایران ، این وسط در کجا قرار دارد ؟ چرا باید آبروی مردم ایران ، بازیچه دست گروه های تروریستی چون حماس شود؟ براستی چرا باید به گروه تروریستی حماس پول بدهیم تا برای قاتل مردم ایران ، خیمه عزا برپا کنند ؟!

مردم ایران ، دچار فقر شدید هستند ، به دلیل تحریم آمریکا  کشور در آستانه ورشکستگی است، خامنه ای و پسرش کشور را تاراج می کنند و در عین حال ، در بیچارگی مردم ایران، آمریکا را مقصر می دانند.

لینک این مطلب در بالاترین----آزادگی ----ریشه ها----فرندفید


۳ نظر:

  1. صدام حسین -> بن لادن -> قذافی -> علی‌ خامنه‌ای

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر وقت از دنیا حالیت شد حرف بزن

      حذف
  2. کی گفته کشور در حال ور شکستگی هست

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.