جمعه، خرداد ۰۶، ۱۳۹۰

اسلام دین صلح است، این بچه را مسلمانان منفجر می کنند تا ثابت کنند اسلام دین صلح است

اسلام ؟! دین صلح ؟
__________________________________________ 



 اسلام دین صلح است، این بچه را مسلمانان منفجر می کنند تا ثابت کنند اسلام دین صلح است
_________________________

فکر می کنم چوپان بودن در سالهای جوانی برای  در رزومه محمد  نکته خیلی مثبتی باشد
____________________________

 اسلام  دین صلح است، ما هر کسی را بگوید اسلام دین خشونت است، خواهیم کشت !
__________________________

قابلیت ها ! / همه که نباید در بزرگی فضانورد شوند، البته به شرطی که به سن بزرگ شدن برسند !

۱۷ نظر:

  1. be nazar e man nabayad aghayed e ensanhay e motehajeri mesl e taleban be onvan e mabnay e fekriy e din e eslam be jahan moarefi beshe. alan aksar e mosalmanha az in tondraviha monzajer hastand, dar zemn ingoon e tondravi ha dar hameye adyan hast. man khodam chandvaght pish siti ro didam ke masihiyan e andoonezi, baray e neshan dadan e eradat e khod be Masih, dasthay e khodeshoon o ba mikh be derakht mibastand, besiyar sahnehay e delkharashi bood. banabar in behtar e ke islam ra az islam garahay e tondro joda konim ta soe tafahom nashe.

    پاسخحذف
  2. سلام دوست عزیز
    در اینکه اسلام دین صلحه شکی نیست البته برای من
    این عکسها هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه به خصوص اینکه بعضا اینها رو بعضی ها که خصومت شخصی با اسلام دارن خودشون تهیه میکنن و به اسم اسلام خارج میکنن
    من خودم یه آدم مذهبی نبودم ولی شدم چون دیدم دین اسلام دینه عشقه
    اون چیزی که شما از بعضی مسلمون ها میبینی (‌مثل همین دیکتاتور هایی که دارن کشور رو اداره میکنن ) اسلام نیست
    اسلام دینیه که وقتی محمد بعد از تسلطش به مکه به فقرای نا مسلمون کمک نکرد خدا آیه نازل کرد که این چه کاریه میکنی و مسلمون و غیر مسلمون نداره باید به همه فقیر ها کمک کنی
    اسلام دین عشقه
    به من یاد داد به دشمنم هم عشق بورزم
    قبلا از دست بعضی ها کفری و عصبانی میشدم چون کارم جوریه که خیلی با مردم برخورد دارم ولی اسلام به من راهی رو نشون داد که به همه به چشم یه دوست و رفیق نگاه کنم و هیچوقت با کینه به کسی خیره نشم و تاثیر معجزه گونه‌ی اون رو توی زندگیم دیدم
    در باره وجود خدا هم همین بس که حضرت مولانا می فرماید
    حادثست و محدثی خواهد یقین
    امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید و همه ما ، چه من ، چه شما ، چه بقیه مردم دنیا راه خوشبختی رو پیدا کنیم و تا تهش رو در کنار هم بریم

    دوستدار همه شما

    پاسخحذف
  3. ( کمونیست = مسلمان = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = ضد انتخابات آزاد = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند. « کورش فردوسی»

    پاسخحذف
  4. درد بزرگ تاریخی ما اسلام زدگی است.
    درد بزرگ تاریخی ما الله زدگی است.
    درد بزرگ تاریخی ما محمد زدگی است.
    درد بزرگ تاریخی ما آخوند زدگی است.

    پاسخحذف
  5. صدور حکم دستگیری مجاهدین خلق در عراق به اتهام جنایت علیه بشریت

    http://origin.radiofarda.com/content/f2_Iran_PMOI_Mujaheddin_arrest_order_Iraq_crimes_against_humanity/2097460.html?page=2#relatedInfoContainer

    دادگاهی در عراق روز یک‌شنبه حکم دستگیری ۳۹ تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران از جمله مریم و مسعود رجوی، رهبران این گروه، را به اتهام «جنایت علیه بشریت» صادر کرد.

    به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی دادگاه عالی عراق، این دادگاه اعضای سازمان مجاهدین خلق را متهم کرده است که به صدام حسین، رهبر سرنگون‌شده عراق، در سرکوب شورش شیعیان و کردهای این کشور کمک کرده‌اند.

    پاسخحذف
  6. مرگ بر اسلام.دین مشتی آدمکش و جنایتکار

    پاسخحذف
  7. range rokhsar hekayat konad az hale daroon, hokme jahad gereftan ina mage na?

    پاسخحذف
  8. خطاب به آن ناشناسی که مدعی است اسلام دین عشق است می گویم درود بر شما. من هم کاملا موافقم ولی عزیزم شما لازم نیست این ها را به افرادی هم چون گمنامیان و سام آشتیانی و امثال این چهارپایان توضیح دهی چرا که چگونه انتظار داری افرادی که مدعی هستند مولانا و حافظ منکر وجود خدا بودند و آن ها را نیز اسلام ستیز می دانند!!!!!!!!(حرف از این احمقانه تر هم هست؟) آن هم به استناد صرفا چند بیت از آن ها و نادیده گرفتن هزاران بیت دیگر و آن هم به دلیل ناآشنا بودن با عرفان و اصطلاحات عرفانی حرف شما را باور کنند؟
    تازه می گویند که ما از روی تعصب فقط اسلام را می پذیریم در جواب باید بگویم همانطور که شما بر مواضع خود تعصب دارید و حاضر به قبول هیچ نظر مخالفی نیستید ما نیز تعصب داریم البته برای رد نظرات شما(امثال گمنامیان و مشیری) هزاران دلیل داریم.
    ولی رفیق عزیز بدان که راهی که می روی درست است و بدان که هر آن چیزی که ما را به چیزی غیر از عشق و دوست داشتن یکدیگر توصیه می کند از اسلام نیست.

    پاسخحذف
  9. در ضمن جناب گمنامیان لازم نیست که در جواب من بیایید و لیستی از آیات جهادی را از سوره ی توبه و محمد و .... برای من بیاورید چرا که بیش تر از آن چه که تصور می کنید من آن ها را مطالعه کرده و درباره ی آن ها تحقیق کرده ام.

    پاسخحذف
  10. ببین گمنامیان عزیز همین که نظر دوم من رو منتشر کردی ولی اولیش رو منتشر کردی به من کاملا ثابت کرد که چه جور آدمی هستی. مثلا با این کارت می خوای جی رو ثابت کنی؟ این نظر دوم من رو فقط منتشر کردی که مثلا به گونه ای وانمود کنی که یه کاربر دیگه تو رو تائید کرده؟ دستت درد نکنه گمنامیان عزیز واقعا. دیگه با این کارت کاملا از خودم مطمئن شدم که نا حق توئی.

    پاسخحذف
  11. ناشناس دومی‌: معلومه که از این دین کثیف اسلام هیچ چیزی حالیت نیست. این اتل متل توتوله رو از کجا آوردی که اسلام دین عشقه؟ اسلام دین کشت و کشتار و تجاوز و بچه بازی و برده داری و زن ستیزی هستش.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برو با مادرت همخوابگی کن تا حرفت را عملی کرده باشی ,آدم (! ) خیلی چیز فهم نکته سنج
      تا می توانی دروغگو وبد قول باش ودر امانت خیانت کن تا خلاف اسلام عمل کرده باشی
      و نیز تا میتوانی فتنه گر و دو بهم زن و غاصب و حرامخورباش
      تا حرف وعملت یکی باشند
      !
      زنت را با دوستانت به اشتراک بگذار تا از اسلام دوری کرده باشی
      !!
      ماتحتت را ممر درآمدت قرار بده تاسعادت ناشی از دوری از اسلام زندگیت را شیرین کند
      .

      در اینکه زنت به شغل شریف قحبگی مشغول باشد ,تردید نکن چرا که خلاف اسلام و درنتیجه بر طبق حرف نبوغ آمیز خودت ,خواسته توست
      !!

      به ماتحتت به اسم اسلام فرو کردند ,ربطی به اسلام ندارد !

      بدبخت عقد ه ی برو جراحت ماتحت پاره ات را دکتر درمان کند ,همین وبس.روانگاو عقده ای. لات جاهل بیسواد عقده ای بی فرهنگ : "حالشو ببری " !!

      حذف
    2. واقعا به ناشناس بالایی تبریک می گویم که اینقدر عالی و خوب این کارهایی را که به دیگران توصیه می کند، را از دین مبین اسلام یاد گرفته و خیلی خوب همراه خانواده عمل کرده و الان داره به دیگران هم یاد میده تا به آغوش اسلام برگردند.
      واقعا که الله( همان سلمان پارسی و بحیرا و ...) و محمد و علی و حسن و حسین و ... خوب به تو و خانواده ات ( مادر و پدر و زن و دختر و پسرت) آموزش داده اند و مورد لطف و نوازش جنسی قرار داده اند و اینک خوت به استاد تبدیل شده ای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      حذف
  12. خطاب به کاربری به اسم ریدم به کعبه: نمی خواستم جوابت رو بدم چون از نحوه ی انتخاب اسمت دیگه معلومه چه گهی هستی. ولی محض اطلاعت باید بگم جنگ بین دین و افراد به اصطلاح روشنفکری مثل شما محدود به این یکی دو سال نیست تا تاریخ بوده یه چنین بحث هایی بوده ولی خطاب به تو و ارباب عزیزت گمنامیان و ارباب احمق و کودن همه تون بهرام مشیری باید عرض کنم که تو این بین به همون نسبت که امثال بن لادن ها و ملا عمر ها سرانجام نابود شده و به زباله دانی تاریخ پیوسته اند امثال مشیری ها و گمنامیان ها هم به زباله دانی رفته اند ولی در این وسط نها بزرگمردانی همچون دکتر علی شریعتی و جلال آل احمد و مولانا و حافظ و محمد علی طاهری در تاریخ ماندگار شده اند. محض اطلاعت اگه البته زحمتی نیست برو و توی گوگل یه سرچ از استاد طاهری بزن. وای ببخشید حواسم نبود راستی بابا مولانا و حافظ که از جنس خودتون بودن و آتئیست!!!
    ببخشید واقعا یادم نبود که این همه ادیب و تاریخ دان و محقق راجع به ادبیات و عرفان شناس همه درباره ی مولانا و حافظ اشتباه کرده اند و شخصیتی چون بهرام مشیری پی به این اشتباه بزرگ برده!!!
    :دی

    پاسخحذف
  13. ناشناس آخری، لطفا شریعتی‌ یا طاهری رو با امسال مولانا و حافظ قاطی‌ نکنید. درضمن خود شما چه پخی هستین؟ شما که همین الانش دارین در زباله دانی‌ به اسم جمهوری اسلامی زندگی‌ می‌کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محل مناسب برای ریدن دهان تو لات جاهل بی فرهنگ است وبس.

      حذف
  14. لعنت به توهین کننده به اسلام وپیامبر رحمت

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.