چهارشنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۹۰

طبق نظر یکی از مراکز تحقیقاتی آمریکا، سالم ماندن جنازه آیت الله قزوینی به خلوص نیت ایشان در هنگام بشکه نوردی مربوط می شود

بشکه نوردی چیست ؟! چرا جنازه آیت الله قزوینی سالم مانده است ؟!

خبرگزاری آفتاب گزارش کرده که جسد یک آیت الله ، بعد از هفده سال سالم باقی مانده است ، گویا می خواسته اند جسد این آیت الله را طبق وصیتش به کربلا منتقل کنند (چون در زمان مرگش صدام سر کار بوده ، حالا می خواهند این کار را بکنند) و وقتی نبش قبر کرده اند، جسد ایشان را سالم یافته اند.

یکی دیگر از مرجع تقلید هم گفته است:
 "بر همین اساس حضرت آیت الله سید "صادق شیرازی" از مراجع تقلید قم بر بالین پیکر وی حاضر شد و گفت: این مسأله، نتیجه محاسبه روزانه نفس است و جا دارد از این امر عبرت بگیریم و در راه خدا و ائمه اطهار (ع) قرار گرفته، تا در دنیا و آخرت جاودانه بمانیم."
تصویر این خبر را در انتهای این لینک می توانید  می بیند.

و اما ؛
طبق بررسی های اینجانب، گویا دانشمندان یکی از مراکز علمی آمریا ، معتقد هستند که  سالم ماندن جنازه آن بزرگوار، هیچ ربطی به محاسبه روزانه نفس ندارد بلکه ارتباط مستقیمی به خلوص نیت آن بزرگوار و  تعداد دفعاتی دارد که آن بزرگوار به بشکه نوری اقدام کرده اند.

جهت اطلاع شما بگویم که امر خطیر رفته به درون بشکه و یا بشکه نوردی  ، یکی از اعمال الهی است که برای طلبه های حوزه علمیه بسیار مرسوم است و به تزکیه نفس آنها می انجامد.

در این لینک یوتیوب  ، سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره بشکه می توانید بشنوید تا اطلاعات شما اضافه گردد. (هشدار : لینک مناسب محل کار یا نشیده شدن توسط کودکان نیست)


لینک این مطلب در بالاترین-----آزادگی-------ریشه ها

لینک به سایت آفتاب (تصویر خبر را در زیر می توانید ببیند)


۷ نظر:

  1. قبلا از سایت شما دایما بازدید می کردم...چون فکر می کردم اهل منطق و آزاده باشید اما حالا برایتان خیلی متاسفم که همه چیز را مسخره می کنید اگر امثال شما اپوزیسیون هستند پس من با آگاهی کامل ترجیع می دهم همان آخوندهای بی لیاقت بر سر قدرت باشند چون امثال شما فقط به خوردن و خوابیدن و عشق و حال فکر می کنندو همواره نق می زنند و خود را بر حق می دانند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قبلا از سایت شما بازدید می کردم چون فکر می کردم اهل حال و اهل الفیه شلفیه باشید اما حالا برایتان خیلی متاسفم که همه ملایان و ادیان را مسخره می کنید. اگر امثال شما اپوزیسیون هستید پس من با آگاهی کامل ترجیح می دهم همان آخوندهایی که به زن و بچه و پدر و مادر هیچکس از جمله من رحم نمی کنند و اگر از دستشان بیاید به همه تجاوز می کنند و اموالشان را می خورند و به بردگی می کشند و اعدام می کنند،بر سر قدرت باشند.
      چون اینکارها از دست شماها بر نمی آید و امثال شما فقط به خوردن و خوابیدن و عشق و حال خودتان فکر می کنید و همواره درباره دین و ملایان نق می زنید و خود را بر حق می دانید ولی اصلا به فکر من و امثال من نیستید که نیاز به یک چوپان داریم و حاضریم هر وقت نیاز بود زن و مادر و دختر و حتی پدر، پسر و خودمان را در اختیار او قرار دهیم تا ما را به راه راست راست راست هدایت کند!!!!!!!!!!!!!

      حذف
  2. اینجوری که وب سایت آفتاب از تازه بودن جسد و کفن تعریف میکنه انگار جسد آیت‌الله قزوینی هنوز کردنی بوده. گفته میشود که جسد ایشون رو بجای خاکسپاری میخوان بزارن توی بشکه.

    پاسخحذف
  3. ناشناس اول، شما یا چرند میگین یا عقلتون بسیار کمه. مخالفت با این رژیم دیکتاتوری کثیف اسلامی که آدم می‌کشه ، زندانی میکنه، تجاوز و شکنجه میکنه، دزدی میکنه، و.. و.. و... رو فراموش می‌کنید و بخاطر تمسخر یه آیت‌الله احمق طرفدار این رژیم کثیف میشین؟ آیت‌الله ای که کارش این بوده که به مردم احمق تر از خودش بگه که با کدوم پاشون برن تو توالت و بعد از غذای حاجت چند بند از انگشتشون رو بکنند تو مقعدشون و بچرخونند و مردان در چه شرایطی آلت تناسلیشون رو از ختنه گاه بیشتر فرو نکنند و دختر بچه هنگام دخول باید ۶ ساله باشه یا ۹ ساله و غیره و غیره... give me a break!!!!

    آخوند جماعت و آیت‌الله‌ها انقدر مسخره هستند و چرندیات میگن که احتیاجی به تمسخرشون نیست. آخوند‌ها دست هر دلقکی رو از پشت می‌بندند. متاسفانه قشر زیادی از ملت ما خرافاتی و بیسواد هستند و به خیلی‌ از این چرندیات اعتقاد دارند.

    پاسخحذف
  4. ( کمونیست = مسلمان = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند.

    پاسخحذف
  5. اعظم طالقانی در گفتگو با ایرنا:
    98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و شعار «جمهوری ایرانی» انحرافی است.
    ( ای جنده کس پاره ٬ پدر تخم عرب ٬ برادر کمونیست ).

    پاسخحذف
  6. مهدی خزعلی در واکنش به ادعای سایت‌های محافظه‌کار مبنی بر حضور هشت ساله دو تن از فرزندان علی خامنه‌ای در جنگ عراق علیه ایران٬ نوشت که هیچ یک از فرزندان رهبر جمهوری اسلامی «سابقه جبهه» ندارند.

    آره من تائید میکنم عمه جنده شون و خواهر رهبر تو قلب بغداد داشت به صدام کس می داد.
    ( جداً اون موقع جنگ توی رادیو بغداد خواهر خامنه ای - بدری- بارها می گفت داداش اگه جنگ خوبه تو چرا بچه هاتو نمی فرستی ؟ )
    - راستی محاکمه و مجازات خواهر خامنه ای بعنوان خیانت به کشور و ارتش ایران و همکاری با دشمن در زمان جنگ چی شد؟ بسیاری از زنان ایران بعنوان جرم نکرده و حرف نگفته به زندان و شکنجه محکوم شده اند٬ رهبر خواهر خائن خودش را عفو کرده و حتی تشویقی نیز داده است.
    (این است عدالت علی تازی سگ کش)

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.