دوشنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۹۰

تصویر مصوبه هیأت دولت درباره ادغام های پیش رو / تشکیل وزارت خانه های پت و مت ؛ صنایع آفتابه سازی

هیأت دولت
بسم الله الرحمن الرحیم

مصوبه مورخ نوزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود:

بر اساس مصوبه هیأت دولت ، مقرر شد که تغییرات زیر در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلام صورت پذیرد. لازم به ذکر است که اصولا مجلس و مردم هم طفل مسلم سمت چپ هییت دولت هم محسوب نمی شوند و غلط می کنند نظر بدهند.
بر اساس این مصوبه هیأت دولت  ؛ ادارات زیر به شکل زیر و به دلایل ذکر شده در هم ادغام می گردند.

یک- اداره مبارزه با قاچاق کالا و تعزیرات حکومتی  و شرکت دخانیات ایران  و  دبیرخانه مجمع تشخصی مصلحت نظام ، در هم ادغام شده و به ریاست  محسن رضایی به کار خود ادامه می دهند، نام ارگان جدید وزارت خانه پخش، قاچاق و مبارزه با مصرف سیگار می باشد.
دلیل: در انتخابات ریاست جمهوری، محسن رضایی رویش را کم کرد و برای مقام عظمی دستمال به دست گرفتند، لذا مجوز قاچاق سیگار برای ایشان مجددا صادر شد. از طرفی آقای دکتر سردار محسن رضایی مشغول قاچاق سیگار است و از طرفی نیز بعضا عدم هماهنگی با اداره مبارزه با قاچاق کالا و شرکت دخانیات به وجود می آید، لذا ادارات فوق را یک کاسه می کنیم.

دو- اداره مبارزه با مواد مخدر و معاونت اقتصادی  سپاه و شرکت ملی بازرگانی ایران، در هم ادغام شده و به نام وزارت بازرگانی و پخش  و مبارزه با مواد مخدر به کار خود ادامه خواهند داد. آقای دکتر سردار محمد علی جعفری به وزارت این وزارت خانه جدید منصوب می گردند.
دلیل: به هر حال سپاه که دارد به قاچاق مواد مخدر به داخل کشور و در ابعاد بین المللی اقدام می کند، بعضا با اداره مبارزه با مواد مخدر اختلافاتی پیش می آید که با این ادغام از آن جلوگیری می شود. ضمنا، با توجه به اینکه در قبال فروش مواد مخدر ، سپاه می تواند کالای مورد نیاز کشور را نیز وارد کند، ادغام آن با شرکت ملی بازرگانی ، کار مناسبی است.
سه- اداره زندان ها ، نیروی انتظامی، پزشک قانونی و سازمان بهشت زهرا در هم ادغام شده و وزارت خانه کفن و دفن و ایجاد امنیت را تشکیل خواهند داد.
دلیل: هنگامی که در زندان ملت را می کشیم یا زیر شکنجه نیروی انتظامی می میرند، بعضا این پزشک قانونی موی دماغ ما می شود.

چهار- سپاه قدس و وزارت امور خارجه در هم ادغام شده و به نام وزارت امور خارجه و امور تروریستی به فعالیت اسلامی-انقلابی خود ادامه خواهند داد. (هنوز کسی برای این وزارت خانه پیدا نکرده ایم، همه افراد نامزد، به دلیل اعمال تروریستی تحت تعقیب بین المللی هستند !!)
دلیل: وزارت امورخارجه به جای اینکه به ارایه سرویس به ایرانیان خارج از کشور بپردازد، همیشه در حال ماست مالی کارهای تروریستی سپاه قدس است یا مشغول فراهم کردن زمینه انجام اعمال تروریستی. لذا این ادغام مناسب به نظر می رسد.

پنج-قرار گاه خاتم النبیا و گروه کودکان صدا و سیما در هم ادغام شده و وزارت خانه پت و مت را به وجود می آورند.
دلیل: به دلیل اینکه دسته گل های متعدد در هنگام اجرای پروژه های قرارگاه خاتم النبیا رخ داده است که پت و مت هم انگشت به دهن مانده اند، تصمیم گرفته ایم از قرارگاه خاتم در گروه کودک صدا و سیما به جای پت و مت استفاده کنیم.

شش- وزارت صنایع و صنف آفتابه سازی در هم ادغام شده وزارت صنایع آفتابه سازی را تشکیل خواهند داد.
دلیل  : از صنعت کشور عزیز و اسلامی ما ،تحت مدیریت الله و اکبر، جز صنعت آفتابه سازی چیزی باقی نمانده است. علت رشد صنعت آفتابه سازی نیز پیش خرید کلی آن توسط حوزه های علمیه می باشد.

دبیرخانه هیأت دولت

پی نوشت: به این وزیر صنایع بگویید خره نرو چین، دیگر وزیر نیستی ، چون اصولا وزارت خانه را کله پا کرده ایم !!


لینک این مطلب در سایت بالاترین-------آزادگی--------ریشه ها -------فرندفید 


۱۲ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. آقای دودوزه (شب تاریک)، شما مثل اینکه تو شهرنو بدنیا آمدید و بزرگ شدید. کسی‌ با شما یا مادرتون اینجوری صحبت میکرده؟ می‌شه بگین از چی‌ این مقاله اینقدر شاکی‌ هستید؟ شما نسبیتی با محسن رضایی یا محمد علی‌ جعفری دارین؟

    پاسخحذف
  3. گرامی ،
    کامنت های فوق ، از دودوزه یا شب تاریک که از دوستان من هستند، نبوده است.
    یکی با تقلب اسم آنها را استفاده کرده بود که در نتیجه کامنتش را حذف کردم.
    اگر به حالت عادی و مثل یک آدم فحش داده بود، کامنتش را پاک نمی کردم

    پاسخحذف
  4. مرسی‌ گمان جان از زحماتت. خسته نباشی‌ :)

    پاسخحذف
  5. ناشناس جان من غلط میکنم اینجوری حرف بزنم. من به دشمنم هم فحش نمیدم چه برسه به بهترین دوستانم. این آقاایون آتش گرفتند و سعی در ایجاد نفاق دارن. منهم به موقع جواب مناسب را به لباس زیرپو محارمشون ارسال میکنم. :)))

    پاسخحذف
  6. جالب اینجاست که خیلی احمق هستند ،
    فکر می کنند مثلا من دودوزه را نمی شناسم وبا کامنت احمقانه او اتفاق خاصی می افتد !

    پاسخحذف
  7. گمنام جان
    خوشبختانه چیزی هک نشده. چک کردم. این گوسفندان سلطنت طلب برای آتش افروزی یک پیغام فحش نوشتن و بعد موقع ارسال آدرس URL وبلاگ منو گذاشتن تا اینجوری با کلیک بر روی نام من به وبلاگم وصل بشی. عین این پیغام به اسم شما هم برای من ارسال شده منتها قبل از انتشار به اب میل من ارسال شده و من منتشرش نکردم. توصیه میکنم شما هم امکان ارسال مستقیم پیامها رو از کاربران سلب کنی تا به ای میل خودت بیاد اول و بعد در صورت تایید شما منتشر بشه. اینجوری اگر کسی زیر پستهای قبلی هم نظری بذاره شما متوجه خواهی شد. ارادت.

    پاسخحذف
  8. کل هیأت دولت را هم در هم ادغام کنند فرقی‌ نمی‌کنه،،آنقدر بی‌ لیاقت اند که انگار اگر همه سر کار خود حاضر نشوند و مملکت را به حال خود رها کنند اوضاع از این بهتر می‌‌شود! بالاتر از سیاهی که رنگی‌ نیست..

    پاسخحذف
  9. چطوری گمنام
    خوبی
    چه قلم شیوایی دارید
    کسکش قول میدی بعد میزنی زیر قولت نطرات را پاک مکینی تو اینقدر عقده داری و میترسی بهت فحش ندن گوه میخوری اراجیف درباره مجاهدین و سلطنت طلبها سرهم می کنی .
    هر وقت گوه اضافه بخوری خوار ومادر ندیده و گمنامت را میارم جلوی چشمای گوهت
    کیر زرافه افریقاییی تا دسته کس خواهر گمنامت

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.