پنجشنبه، اردیبهشت ۱۵، ۱۳۹۰

آقایان سید خراسانی و شعیب بن صالح، هر چقدر می خواهید جنگ زرگری کنید، تمام فکر ما معطوف به سالگرد کودتادی شما است.

آیت الله خامنه ای، ولی فقیه و رییس جمهور منصوب او جنگ زرگری بر سر وزیر اطلاعات و یک احمق دیگر به نام مشاعی به راه انداخته اند، تا بلکه بتوانند اذهان مردم را از مهمترین اتفاق پیش رو، یعنی سالگرد کودتا، منحرف کنند.

بی شک با توجه به سرنگونی بن علی و مبارک، زمینه روحی مناسبی در بین مردم ایران می تواند وجود داشته باشد و البته بیش از همه ، خامنه ای و اطرافیانش ، از آن آگاه هستند.

لذا، یادمان باشد که سالگرد کودتای خرداد ماه ، نزدیک است ، باید از هم اکنون به فکر اطلاع رسانی در اینباره باشیم، باشد که شاهد طلوع خورشید آزادی در این کشور مصیبت زده شویم.

پی نوشت:
من دعوای احمدی نژاد و خامنه ای را بیشتر دعوایی زرگری می دانم، تصور می کنم می خواهند مشاعی را به عنوان مخالف خامنه ای جا بزنند تا از او یک کاندیدا برای انتخابات آینده بسازند. وگرنه می دانیم که احمدی نژاد پدرخوانده ای چون مجتبی خامنه ای دارد و بعید است جرات ابراز وجود اینچنینی داشته  باشد.

لینک این مطلب در بالاترین------آزادگی -------ریشه ها------فرندفید


۶ نظر:

  1. شاید سالها بعد مشخص بشه که این دعوا واقعا زرگری بوده یا اختلافشان جدیست که مثل دمل چرکین بیرون زده! در هر ۲ صورت اوج وقاحت و بی‌ شرمیشان است که در انتخابات تقلب کردند،،مردم را سرکوب کردند،،،شکنجه دادند و تجاوز کردند و الان بر سر میراث به سرقت برده، پاچهٔ هم را می‌‌گیرند! و البته این ملت است که نان ندارد و بودجهٔ سال جاری که هنوز در دست بررسی است و خود شاهکاری در جهان که مملکتی با بودجه و برنامهٔ نامشخص و به سیستم عهد سلطان صاحب قران اداره می‌‌شود!

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. قسمتی از این جنگ، زرگری است. ولی بهرحال همیشه برسر تقسیم قدرت وغنائم جنگ بوده است.
    سیروس

    پاسخحذف
  4. ( کمونیست = مسلمان = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند.

    پاسخحذف
  5. http://www.youtube.com/watch?v=oDzTGXI5Scs&feature=related

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.