چهارشنبه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۹۰

آقای امام زمان ملقب به ع.ج.؛ شما که مقاله علمی چاپ می کنی و ایراد سانترفیوژ پیدا می کنی ، یک کلام نمی توانی بگویی خامنه ای نایب تو نیست؟!

امام جمعه مشهد گفته است که امام زمان یکی از اشکالات سانتریفوژهای برنامه اتمی ایران را پیدا کرده است (منبع : نوشته پیشین)، از طرفی نیز در یکی از مجلات علمی ، یکی از مهندسین ایرانی ، به اسم امام زمان ، یک مقاله علمی چاپ کرده است.(نوشته دودوزه عزیز در این رابطه)

 همه ما می دانیم که جنایات بسیاری در ایران به اسم امام زمان و حکومت اسلامی منتسب به او ، در حال رخ دادن است. از تجاوز به زندانیان گرفته تا کشتن مردم در خیابان و غارت ثروت کشور تا اعمال تروریستی در ابعاد بین المللی آن.

این را نیز می دانیم که همیشه  خامنه ای رهبر ایران  خود را نایب امام زمان معرفی کرده است.


 سوال من این است : حضرت امام زمان، در حالی که ته یک چاه زندگی می کنند،  توان پیدا کردن ایراد پروژه اتمی را دارد ، یا می تواند مقاله علمی در باب (تحقیقی درمورد واجبیِ صنعتی و نقش آن در بهینه سازی مصرف پشم شیشه درعایقهای ساختمانی) چاپ کند، چرا خبر مرگش یک کلام نمی آید برای ما شفاف سازی کند و بگوید آیا سید علی خامنه ای ، نماینده و نایب او هست یا نه !؟


تا ما بدانیم بالاخره این بیچارگی و بلای جمهوری اسلامی از طرف چه کسی به پاچه ما وارد شده است ؟! از طرف خود امام زمان هست یا اینکه یک نامردی خودش را جای نایب او جا زده است !؟

اگر در همان مجله علمی که مقاله منتشر کرده هم این مساله را شفاف سازی کند و بیانیه بدهد، ما قبول داریم و قول می دهیم پخشش کنیم. 

لینک این مطلب در بالاترین------آزادگی -------ریشه ها------فرندفید


۵ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. این امام زمان چقدر ناز افتاده توی عکس :)

    پاسخحذف
  3. امام زمان فریاد میزند که این آقا نایب من نیست این شمائید که نمیشنوید..........

    پاسخحذف
  4. امام زمان کجا و کی فریاد زده است ؟!
    بر اساس کدامین منبع و شاهد چنین حرفی می زنید ؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.