جمعه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۹۰

پارچه نویسی رسمی در ایران/ ننگ بر دینی که احترام گذاشتن مرد به حرف همسر، یک فساد وحشتناک قلمداد می شود

در فرهنگ شیعه ، زمانی امام دوازدهم (ملقب به امام تایمری) ظهور می کند که فساد و جور بی داد می کند. حال در این پوستر تبلیغاتی می بینید که از نظر امامان شیعه، فساد بیش از اندزه ، اطاعت مرد از همسر است. 

البته از نظر فرهنگ اسلامی که در قرآن آن به صراحت دستور به کتک زدن زنان داده شده است، منظور از اطاعت این نیست که مرد برده و نوکر  زن بشود، بلکه احترام گذاشتن مرد به حرف همسر است.

به عنوان مثال برای اینکه ببیند دیدگاه اسلام چیست ، کافیست بدانید که  علی (امام اول شیعیان) در نهج البلاغه می گوید از زنان نظرشان را بپرسید و بعد مخالف گفته آنها عمل کنید ! 

با توصیفات فوق، مثلا اگر مردی حرف زنم را گوش کرد و سر راه ماست خرید، جنایت بزرگی مرتکب شده  و باعث شده  امام زمان تصمیم به ظهور بگیرد و از ته چاه بیرون بیاید.

البته از دینی که امامش ته چاه زندگی می کند، توقع بیش از این نمی توان داشت. 



لینک این مطلب در بالاترین----آزادگی-----ریشه ها------فرندفید

۲۰ نظر:

  1. ریدم به اسلام و قرآن و امام زمان

    پاسخحذف
  2. دمت گرم ولی الان همه اونهایی که وبلاگ نسوان رو به فحش کشیدن میان اینجا!

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  5. دوست عزیزم
    احترام به عقاید و نظرات صحیح متکی به مستندات وظیفه همه ماست
    اون جمله ای که به امام علی (ع) نسبت دادی رو سند مربوطش رو ارائه کن من به هر آئینی که بگی رو میارم.
    به امید ایرانی آزاد و آباد

    پاسخحذف
  6. بسم الله الرحمن الرحیم......
    متاسفم که یک مشت چرندیات از خودتون میگین و اون رو به نهج البلاغه و قرآن نسبت میدین و بیشتر از اون متاسفم برای اون کم خردانی که حرف های شمارو رفرنس خودشون میکنن.
    اما بهتر فقط و فقط 1 در 1000000000 احتمال بدین که امام زمان و اسلام واقعیت داشته باشه و اون وقت باید به حال خودتون اشک بریزین و امیدوارم اون روز حسرت این روزها رو نخورین.
    حداقل حرمت کسانی که به خدا و قرآن و امام زمان اعتقاد دارن رو لطفا نگه دارین .این خلاف اصل آزادی بیان و احترام به حقوق دیگران است.
    من ادم حزب اللهی نیستم اما به خدا و اسلام و امام زمان اعتقاد راسخ دارم و برای اینکه به این اعتقاد برسم خیلی مطالعه وبررسی کردم.
    دوستان روز مرگ همه ما نزدیک است شاید اگر یک سر به قبرستانها برید و شستن مرده ها و خاک کردن اون افراد نگاه کنین شاید اون لحظه بیشتر به مسائلی که تا قبل از اون براتون بی تفاوت بود فکر کنید.
    امیدوارم هنوز براتون دیر نشده باشه........

    پاسخحذف
  7. ناشناس یکی مانده به آخر،
    خطبه هشتاد نهج البلاغه می گوید:

    ای مردم، زنها از ایمان و ارث و خرد کم بهره هستند. اما نقصان ایمان آنها به جهت نماز نخواندن و روزه نگرفتن است در روزهای حیض و جهت نقصان خردشان آن است که در اسلام گواهی دو زن به جای گواهی یک مرد است و از جهت نقصان نصیب و بهره هم، ارث آنها نصف ارث مردان می باشد. پس از زنهای بد پرهیز کنیدو از خوبانشان بر حذر باشید و در گفتار و کردار پسندیده از انها پیروی نکنید تا در گفتار و کردار ناشایسته طمع نکنند.

    پاسخحذف
  8. ناشناس آخری ،
    جواب شما را در این پست وبلاگ داده ام:
    http://gomnamian.blogspot.com/2011/04/blog-post_6041.html

    مساله اینجاست که مثلا من به عقیده دیگران کاری ندارم، اما وقتی آن عقیده، چوب در آستین همه می کند و مثلا اسلام ، کشور مرا به ویرانی کشیده و زندگی همه را نابود کرده است، طبیعی است که من نمی توانم دیگر سکوت کنم.
    خصوصا وقتی که آن اسلام ابلهانه، دستور می دهد که جامعه چطور باید اداره شود و قوانین جامعه بر اساس آن تبیین می شود..

    در یک کلام ، وقتی بر اساس دستورات اسلام، دست هموطن من قطع می شود، زنی به جرم دوست داشتن، شکنجه کش و سنگسار می شود، مردی به دلیل نوشیدن مشروب ، شلاق می خورد، آنگاه من چگونه باید سکوت کنم ؟

    پاسخحذف
  9. جالبه اینجا هم احترام به عقاید وجود نداره.....
    مثل اینکه همه اهل شعار دادن هستیم....
    برای کسانی که به بزرگان دین یک مذهب بزرگ توهین میکنن متاسفم.....
    امیدوارم روزی انسان بودن و مثل انسان زندگی کردن رو از همین بزرگانی که از زمان زندگیشون بهشون توهین شد واین توهین ها همچنان ادامه دارد, یاد بگیریم.
    و میخوام اینرو فریاد بزنم و به بزرگان دین اسلام بگم : درور بر شرفتان و آزادگی ازادیتان که هیچ گاه زیر بار ظلم و ظالم نرفتین ........

    پاسخحذف
  10. پاسخ به دوست محترمی که خطبه 80 حضرت علی ع رو نوشتن:
    دوست عزیز پس به من حق بدین که میگم بعضی افراد متاسفانه رفرنس خوبی نیستن برای اظهار نظر کردن:
    واینکه اصلا کجای این خطبه ایراد دارد ,
    این نخطبه که شما نوستین دقیقن نفی تفکر فمنیسم است و اشاره به علم ومن لوژی دارد (WOMAN LOGY)....
    و در ضمن بهتر تحقیق کنید این خطبه منظورش چه بوده و در چه زمانی حضرت فرمودند:
    پس از جنگ جمل و فرونشاندن شورش بصره در سال 68 هجری در مسجد شهر بصره فرمودند و اینکه :
    منظور علی ع این است که زن و مرد هر کدام روحیات وخصوصیات متفاوتی دارند و جایگاه هر کدام باید حفظ شود . پس عایشه را که یک زن است سوار بر شتر فرمانده خود قرار ندهید که شورش بصره را به پا کند و آن همه خون مسلمان بر زمین ریزد.
    دوست عزیز بهتر است مطالب را فقط با دانستیهای خود نتیجه گیری نکنید.....

    پاسخحذف
  11. و باز هم پاسخ به دوست محترمی که خطبه 80 حضرت علی ع رو نوشتن:

    دوست عزیز اسلام واقعی زیباترین دین در بین تمام ادیان است دینی که نه به موسی توهین میکند و نه به عیسی و نه به هیچ کس دیگر.....
    دینی که قسمش تورات و انجیل و زبور است....
    دینی که در آن بیشترین جملهای که تکرار شده ""بسم الله الرحمن الرحیم ""و تاکید به بخشندگی و مهربانی خدا دارد...
    دینی که بر خلاف تمام عبادتها در تمام ادیان در آخر نماز درود و سلام بر خود نماز گزار می فرستد "" السلام علینا و علی عباد الصالحین....""
    دینی که بهشتش زیر پای مادر است ....
    دینی که خدا پیشاپیش حق الله یعنی حقی که مردم نسبت به خدا دارند را بخشیده و با تمام خدا بودنش به خود اجازه بخشش حق الناس را نداده.....
    دینی که بزرگانش زندگی سختی ومصیبتهای چون دشت کربلا کشیده....
    دینی که مولایش علی میباشد که که زمانی که عثمان در محاصره مردم کوفه بود و مردم کوفه آب را بر بیتش بسته بودند و با شمشیر در انتظار حمله به خانه عثمان بودن با دستان خود وارد بیت عثمان شد و بر او آب رساند......
    .
    مشکل ما این است که یکسری افراد را که اصلا اسلام نمیدانند چیست را شاخص شناخت دین قرار میدهیم حال آنکه خودمان و خدایمان خود زیباترین شاخص برای پیدا کردن راه میباشند نه آقای X,Y

    پاسخحذف
  12. دوست محترم در آخر حرفهایم چند جمله از کسی که تفکرش به اسلام واقعی نزدیک است را برایتان مینویسم:

    از دکتر علی شریعتی :
    دموکراسی می گوید : حرفت را خودت بزن ،نانت را من می خورم!
    مارکسیسم می گوید: رفیق نانت را خودت بخور ، حرفت را من می زنم!
    فاشیسم می گوید : نانت را من میخورم ، حرفت را هم من می زنم ، تو فقط برای من کف بزن!

    اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی!
    اسلام دروغین می گوید:تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن ... اما حرفی را که ما می گوییم!

    .
    .
    خدایا ; جهل آمیخته باخودخواهی و حسد مرا رایگان ابزار قتاله دشمن برای حمله به دوست نسازد
    .
    .
    .
    شیعه امروز همان شیعه ای که پاک ترین و تند ترین ایمانها را به علی دارد‌ ، به علی عشق می ورزد.
    حتی بر خلاف اسلام ، بر خلاف رضایت شخص علی او را بر مقام الهی می رسانند و علی اللهی و .... می شوند.
    باز علی را تنها در یک چهره می بیند ، یک بعد علی را می شناسد و دیگر فضائل و ابعاد این روح چند بُعدی را نادیده می انگارد.
    با آنها آشنا نیست و علی بیش از آنچه به شور اخلاص شیعه اش نیازمند باشد به این نیاز دارد که او را و تمام او را شیعه پاک اعتقادش بشناسد.
    بی شک از عوام شیعه چنین انتظاری ندارد اما از خواصِ شیعه ، از آدم روشنفکر شیعه چنین توقعی دارد.
    کسی که شیعه علی است باید او را در همه چهره هایش بشناسد....
    <> انسان بی خود ، ص ۴۱۵)
    .
    .
    .آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند. از «تن» تو هر چقدر هم که قوی باشد،ترسی ندارند

    از گاو که گنده‌ تر نمی‌شوی، میدوشندت

    از خر که قوی‌تر نمی‌شوی، بارت می‌کنند

    از اسب که دونده‌ تر نمی‌شوی، سوارت می‌شوند
    .
    .
    در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزادانه مرد
    .
    .

    پاسخحذف
  13. همه ما عمري با زنهاي دور وبرمون زندگي كرديم روحيات آنها را مي شناسيم واقعا اسلام هر چه در مورد آنها گفته همه را صادق وساري وجاري مي بينم و بيشتر به حقانيت اسلام پي ميبرم واين اصلا نفب شخصيت وكرامت نفس نيست

    پاسخحذف
  14. سند اون جمله و جمله های دیگه از قول پیامبر و دیگر امامان شیعه
    کتاب حلیه المتقین علامه مجلسی - آداب زناشویی

    پاسخحذف
  15. سلام
    ظاهرا یکی از خواننده ها علاقه مفرطی به اسلام به عنوان زیباترین دین همه اعصار و ... نشان میدهند و یه جورایی هم تهدید می کنند که وای بحالتون اگه این بابا واقعی باشه و روزی بیاد و چه گردن ها که از شما کفار بزنه!! البته بر اینکه اسلام یک دین ساختگی است مثل بقیه ادیان که در دوران سیاهی و جهل انسان ترویج شدن توافق زیادی هست و تعداد معتقدان به این موضوع بسیار بیشتر از تعداد مسلمانهاست ولی از این دوست سینه چاک اسلام خواهش می کنم لطفا این دین زیبا رو برای خودشون نگه دارند و به زور چماق های زیباتون به مردم ایران حقنه نفرمایند. اتفاقا این عجوزه زیبا هزار داماد نباشه به نفع شما هم هست.

    پاسخحذف
  16. دوست ناشناس آخر:
    اول اینکه به شما توصیه میکنم شما باید رسم و رسوم مناظره وبحث کردن را یاد بگیرن;
    ثانیا من کجای جمله ام کفته ام "" تهدید می کنند که وای بحالتون اگه این بابا واقعی باشه و روزی بیاد و چه گردن ها که از شما کفار بزنه!! "" پس بهتر است از سفسطه گرای دست برداریم و نظر شخصی خودمان را نسبت به دیگران تمام نکنیم.
    من گفتم که ""1 در 1000000000 احتمال بدین که امام زمان و اسلام واقعیت داشته باشه و اون وقت باید به حال خودتون اشک بریزین و امیدوارم اون روز حسرت این روزها رو نخورین "" منظورم از اشک ریختن به حال خودمون و حسرت خوردن این است که ممکن است هر اتفاق خوب و بدی برایمان رخ دهد .
    در ضمن چرا شما عذاب خدا را فقط در درد و رنج کشیدن میدانید من قبل از اینکه به عذاب خدا فکر کنم به بخشش و کرم استاکریم فکر میکنم و اینکه اگر عذابی هم بکشیم, فقط قصاص اعمال و رفتار نادرست است که در این دنیا از ما سر زده و اینکه که اگر هر عذابی را که هم بتوانیم تحمل کنیم محال است بتوانیم بی اعتنای خدا را نسبت به خودمان تحمل کنیم( البته این نظر شخصی من است و شما هم حق دارید این نظریه مرا قبول نداشته باشید)
    .
    .
    و اینکه بعید میدانم شما از اشخاص بزرگی همچون شریعتی و .... بیشتر در ضمینه خداشناسی و دین شناسی و معرفت مطالعه کرده باشید و پس بهتر است حداقل نظریات این چنین افرادی را حداقل یک بار مطالعه کنیم تا حداقل فراتر از ذهن خودمان هم بتوانیم بیندیشیم.....
    البته بهتر است روی نظریه های افراد مخالف هم مطالعه داشته باشیم تا بهتر راه را پیدا کنیم......
    .
    و
    و اینکه میگویید "" از این دوست سینه چاک اسلام خواهش می کنم لطفا این دین زیبا رو برای خودشون نگه دارند و به زور چماق های زیباتون به مردم ایران حقنه نفرمایند"" من هیچ گاه نظرم رو به کسی تحمیل نکرده و نمیکنم من هم دوره ای به همه چیز شک کردم اما به جای اینکه به همه بد بیرا بگویم و آدمهارو بخاطر ادیانشون متهم کنم 1 سال از زندگیم را برای روشن شدن این مسئله گذاشتم و خوشحالم که توانستم به خدا و اسلام ایمان مجدد بیاورم ایمانی که این بار از روی تحقیق و بررسی و مطالعه بود نه از روی اینکه چون پدر و مادرم مسلمان هستند من هم باید باشم ......و از خدای خودم سپاسگزارم که مرا در این راه خداشناسی و بهتر است بگویم خودشناسی تنها نگذاشت و ایمانم را به خدا و اسلام واقعی هزار بار قویتر کرد آنچنان که بتوانم از دین و خدای خودم در میان جمع دفاع کنم.....
    دوست عزیز در آخر از شما میخواهم بین دین اسلام واقعی و اسلام دروغین دیوار بکشین به همین دلیل یک کتاب به شما معرفی میکنم که اگر دوست داشتین میتواننید آن را بخواننید تا سوالات زیادی که در ذهنتان است شایید بتواننید پاسخی برای این سوالات بیابید..." شیعه علوی و شیع صفوی...دکتر شریعتی

    پاسخحذف
  17. حرف آخر :
    دوستان من در بین تحقیقم در مسئله اسلام و خداشناسی به یک چیز زیبا برخورد کردم و اینکه هر انسانی در حد و توان و شعور خودش در مقابل خداواند جوابگوست یعنی اگر شما بفرض در مسئله ای فکر و تحقیق کردین و همه جوانب را در نظر گرفتین و به یک نتیجه رسیدین و مطمئن شدین رضایت خدا در انجام آن است بهتر است آن را با قلبی محکم انجام دهید زیرا این توان شماست و خداواند از انسان در حد و توانش انتظار دارد (( البته این نظر شخصی من است ))....
    به تعداد آدمها راه برای رسیدن به خدا است....
    و هیچ کس مجبور نیست راه کسی دیگر را طی کند مهم نوک قله است و اینکه در میان راهها نشانه های وجود دارد که میتوانیم از این نشانه برای هر چه سریعتر رسیدن به قله استفاده کنیم و حال آنکه میتوانیم این نشانه ها را نادیده بگیریم که البته راههمان کمی مشکلتر خواهد شد......اما یادمان نرود مهم نوک قله است....
    .
    .و اینکه بیایید منطق و طرز تفکر و اندیشه قهوه خانه ای را کنار بگذاریم و هیچ چیز تاکید میکنم هیچ چیز را بی دلیل و منطق و برهان قبول نکنیم زیرا ما انسان هستیم و ارزشمندترین دارای به نام عقل داریم و اجازه ندهیم دیگران مارا احمق و نادان وجاهل جلوه دهند.....
    به امید اینکه در هیچ جای جهان به هیچ کسی به خاطر اعتقاداتش توهین نکنند و به امید آنکه هر کس اگر به هیچ چیزی هم معتقد نیست به این شعاری که سالار آزادی و آزادگی امام حسین ع فریاد زد: '' که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید '' احترام بگذارد.
    پیروز و سربلند باشید......حتی شما دوست مخالف عزیز.......

    پاسخحذف
  18. vaghan moteasefam vase shomaiee ke dam az azadie bayano ehteram be nazare baghie mizanido vaghti ye hezbollahi behetun gir mide felan bepush,hejab dashte bash... hezar ta fohsh ravanash mikonid, ke cheera be aghideye man tohin mikoni. vali khodetun hanuz balad nistid be aghayede baghie ehteram bezarido sartapaye moghadasate ye dino be fohsh mikeshid.dar zemn emam zaman az chah dar nemiad .ghazieye oun chah ye chizie ke bazia baraye arameshe khodeshun name ie az harfaye deleshun minevisano tu chah mindazan .ke man behesh eteghad nadaram albate.ba tashakor az duste azizemun ba jomle haye fogholade ie ke az dr shariati gozasht va ba mantegh javabe ye seri adame dur az mantegho be alam bado birah gu ro dad

    پاسخحذف
  19. دوستان عزیزی که ار منابع مختلف روایات ویا حتی به این عکس ااره می کنند
    باید به حضورتون برسونم که بیشتر از 50 درصد این احادیث جعلی هستند که حکومت ها و افراد بنا به مصالح خودشون به نام روایت و حدیث داخل کردند
    در مورد سنگسار هم باید بگم
    این حکم از شاهکار های یهوده نه اسلام
    تو اسلام همچین حکمی نداریم
    اینو هم باید بگم که آقایون برای زنا این حکم رو درست کردند... که البته اثباتش خیلی هم سخته

    در ضمن اون دوستی که میگه حکم دوست داشتن مرگه
    این نیست...با اینکه من مخالف اجرای این عمل وحشیانه هستم این رو عرض میکنم کاری هم به بحث شرعی ندارم

    اگه مردی بیاد داخل خونش و ببینه یه مردی لخت روس زنش خوابیده به نظر شما چی کار باید بکنه؟

    پاسخحذف
  20. پاسخ به ناشناسی که با بسم الله........شروع کرد ای ناشناس احمق به ان اخوند دوزاری کثیف و بازجوهای حرامزاده و قاتلان را بگو به قبرستانها برند و شستن مرده ها و خاک کردن ان افراد را نگاه کنند احمق تو داری به مردم عادی که هیچ گناهی نکردند ودستشان به خونی الوده نشده میگی سری به قبرستان بزنند برعکس امثال تو و همکار جنایت کارانت باید برند

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.