یکشنبه، فروردین ۲۸، ۱۳۹۰

اغتشاشیدم به دینی که با اجرای قوانین وحشیانه اش، جلوی پنجره خانه ها؛ انسانی آویزان از طناب دار مشغول جان دادن است...!

آقای خامنه ای ، شرمت باد، ننگ بر اسلام تو، براستی کدامین آیین وحشی گری اینچنین انسان و انسانیت را بی حرمت کرده است ؟
یا انسان ها را به جرم دوست داشتن و دوست داشته شدن سنگسار می کنید ، یا دست می برید و چشم در می آورید و یا بساط اعدام بر سر هر کوی و بر زن برپا می کنید. 

این عکس را دیده اید ؟

مجازات وحشیانه اعدام ، باعث کاهش خشونت در جامعه نمی شود، جلوی تکرار جرم را نیز نمی گیرد، که اگر قرار به کاهش جرم بود، باید در ایران جرم در پایین ترین سطح خود می بود، و مثلا در اروپا در بالاترین سطح!

از آن مهمتر ، آقای خامنه ای، 
اگر آدم کشتن بد است، چرا شما رسما و در جلوی مردم انسان های دیگر را می کشید ( مانند همین چند متهم )، نگویید که اینها گناه کار بوده اند، شما بی گناهانی چون سهراب را نیز کشته اید، فرشته معصومی چون ندا آقا سلطان را نیز کشته اید. 


نگویید اینها قاچاق مواد مخدر می کرده اند، که هر کسی می داند بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر سپاه پاسداران است. 


نگویید اینها به کسی تجاوز کرده اند که دیده ایم سگان ولایت چگونه به صورت نظام یافته در زندان ها ، به مردم تجاوز می کرده اند. 


نگویید فساد اقتصادی داشته اند که بزرگترین فاسدان روی زمین ، خود تو و احمدی نژاد و پسرت مجتبی هستنید.


براستی، این چگونه مرامی است که جانیان در زندان تجاوز می کنند، در خیابان دختران را می کشند، بی دادگاه انسان ها را محکوم به اعدام می کنند و بعد به بهانه عدالت، بساط سلاخی در خیابان علم می کنند؟!
لینک این مطلب در سایت بالاترین-----------آزادگی-----ریشه ها-----فرندفید


مطالب قبلی: 


۹ نظر:

  1. من تا بحال در زندگیم از هیچ چیزی به اندازهٔ این رژیم کثیف و قرون وسطایی جشوری اسلامی متنفر نبوده‌ام. تف به این رژیم و تف به هوادارانش. امیدوارم در طول زندگیم این رژیم نه تنها سقوط بکنه بلکه جنایتکارانش هم محاکمه بشند و به سزای اعمال خود برسند.

    پاسخحذف
  2. I am speechless

    حالا باز فحش بدیم یه سری گوساله میان میگن فحش ندین ؟!؟!؟!؟!؟!

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. سلام
    این متنی رو که خطاب به ده نمکی نوشتم بخون اگه خوش اومد تو بالاترین بزار ملت هم بخونن
    ممنون

    پاسخحذف
  5. حتی به فرض اینکه این افراد جنایتکار باشن اعدام اینها در ملا عام جز اینکه یه عده ای با اینها احساس همدردی کنن و یه عده ی دیگه قصی القلب تر بشن تاثیر دیگه ای نداره .این احکام نشان دهنده ی جهل الله در شناخت جهان و انسانهاست.

    پاسخحذف
  6. اسم این اعدام‌ها رو گذاشتن حکم الهی. ریدم به اون الله و اون کسی‌ که حکم‌های الهی صادر میکنه.

    پاسخحذف
  7. جدا از این دو موردی که دوستمون در بالا اشاره کردند این مسئله میتونه در ذهن افرادی که این صحنه ها را میبینن و بخصوص در ذهن کودکان و جوانان ومادران اثرات ویران کننده ای بگذاره و دچاره بیماریهای روحی کند و اختلالاتی در زندگی انها بوجود اورد که خودندانند علتش چی هست ...
    باید جولی این وحشیگریها را گرفت و هنگامی که میخواهند کسی را دار بزنند بصورت دسته جمعی به مامورها حمله کرد و محکوم را فراری داد ...جرم این انسانها هرچی که باشه مستحق اعدام نیست هیچ انسانی حق ندارد کسی دیگر را از زندگی کردن محروم کند باید قانونی دیگر برای این مجرمان مقرر کرد.
    در آخر مرگ بر ظالمین مذهبی و ننگ' بر اسلام

    پاسخحذف
  8. من زمانی که 8 ساله بودم شاهد شلاق خوردن یک جوان در ملا عام بودم هنوز هم که 39 سال دارم فریادهای جا ن خراش آن جوان از ذهنم پاک نشده....

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.