دوشنبه، فروردین ۲۲، ۱۳۹۰

رخ دادن معجزه برای من/ بازگشت به آغوش اسلام / از این به بعد من مسلمان هستم، خدایا ؛ توبه

در حالی این را می نویسم که بدنم به لرزه افتاده است، در حالی این را می نویسم که چون ابر بهار گریه می کنم و از گذشته سیاه خود پشیمانم. خدایا مرا ببخش.
اتفاق مهمی در زندگی من رخ داده است، من از این به بعد گمنامیان مسلمان هستم.

دو روز بود که  حس روحانی عجیبی مرا فرا گرفته بود، دو روز بود که تک تک سلول های من احساس شرمندگی و پشیمانی می کرد.
دو روز بود که از خودم خجالت می کشیدم، حتی جرات اینکه جلوی آینه بروم را ندارم. نمی دانستم چه اتفاقی برای من رخ داده است.
دیشب ، هنگام خواب، آهی کشیدم، دلم لرزید، از خدا خواستم اگر وجود دارد، یا مرا بکشد و یا به راه راست هدایت کند، در غیر اینصورت ، من به روش خودم در توهین به دین ، ادامه می دهم و خدا مسول است. چرا که من از او خواستم اگر نمی خواهد هدایتم کند،حداقل مرا بکشد. 

امروز بعد از ظهر ، بعد از نهار خوابم برد. اما لحظه ای ، بوی ملایم و خوش عجیبی اتاق را فرا گرفت ، جنس این بو، از جنس دیگری بود، عطر زمینی چنین مشام را نوازش نمی کرد. 
آنقدر خوش بو بود  و آنقدر روح را نوازش داد که من از خواب بیدار شدم، تا ببینم منبع این بو کجاست. چشمانم را که باز کردم، در چارچوب در، یک فرد روحانی ایستاده بود؛ با قامتی بلند و دشاشه عربی.

یک لحظه شوکه شده ام، به این اندیشیدم که مگر اینجا خانه من نیست؟ این شخص اینجا چه می کند؟ سعی کردم صورتش را نگاه کنم، اما چشمانم از من تبعیت نمی کرد و نمی دانم چرا نمی توانستم سرم را بلند کنم. 

نمی توانستم از جایم تکان بخورم، احساس می کردم خون در رگهایم سرد شده است و مایعی بسیار خنگ در رگ هایم جاری است. تمام توانم را جمع کردم و پرسیدم شما که هستید؟ جوابم داد : مگر دیشب از خدا نخواستی که یا تو را بکشد و یا به راه راست هدایت کند ؟ من برای همین اینجا هستم.

لحظه ای ترس بر من مستولی شد، یاد کردار زشت خودم افتادم، یک لحظه به خود گفتم با کوله باری از گناه، باید به جهان آخرت بروم و جز شرم وخجالت، ره توشه ای ندارم. 

لحظه ای سکوت بین ما بود، بعد من پرسیدم : آیا شما عزراییل هستید ؟! نمی توانستم سرم را بلند کنم تا  صورتش را ببینم ، اما از صدای ریز خنده او فهمیدم که اشتباه کرده ام و حرف من آن بزرگوار را به خنده انداخته است. پرسیدم : پس که هستید؟ پاسخم داد : من محمد ؛ پیامبر خدا هستم، همانی که تو همیشه در همه جا به او توهین می کردی، آمده ام تا در جواب توهی های تو، دستت را بگیرم و تو را از این منجلاب نجات دهم.

برای لحظه ای، احساس کردم بدنم به لرزه افتاده است، خیلی خیلی ردم شده بود. می لرزیدم، آرزو کردم آب می شدم و به زمین فرو می رفتم. شرمنده بودم، خجالت زده بودم. انسان بزرگی که من آنقدر به او توهین کرده بودم، در جواب توهین های من، آمده بود تا کمکم کند.

بعد از لحظه ای بر خودم مسلط شدم، در حالی که می گریستم، گفتم : ای کاش شما عزراییل بودی، ای کاش می مردم و این خجالت را تحمل نمی کردم. 
باز صدای خنده ریز او را شنیدم، گفت : اشتباه زیاد داشته ای ، اما خیلی خوشبختی که الان این شانس به تو می دهند که به حبران آن اشتباهات بپردازی. 

گفتم : لحظه ای فکر کردم و گفتم : یا رسول الله ، جانم به فدای تو، من خاک پای شما هستم، الان تازه فهمیدم که چرا اصحابت اینگونه به شما ایمان آورده بودند، شاید مهمترین دلیل آنها، وجود روحانی شما است، من گمراه که به همه چیز شک می کردم ، اکنون با یک لحظه دیدن شمآ، صد مرتبه ایمان آوردم.
در جوابم فرمودند: فرزندم، ندیدن رسول خدا، دلیل بر مشرک شدن نیست، مرا ندیده بودی ، قرآن که در اختیارت بود، سنت من که وجود داشت. برو توبه کن و از گناهانات عذر بخواه و سعی کن به جبران آن گناهان بپردازی.
گفتم یا رسول الله ، می روم و تمام نوشته هایم را پاک می کنم، رسول خدا در جوابم فرمودند که نه ؛ نیازی به پاک کردن نیست، بگذار باقی بمانند، اما برای همه توضیح بده که اشتباه کرده ای. 
گفتم رسول الله، جانم به فدایت، مرا ببخش که در حق تو جفا کردم، از یهودیانی که بر سرت خاکستر ریختند ، گناه کار تر هستم، کاش مرا تنبیه می کردی که از بار خجالتم کم شود، رسول الله فرمودند، فرزندم، تو را قبل از انجام گناهت ، بخشیده بودم. 
من نیازی به تنبیه کردن تو ندارم، فقط به خود بیا. 
گفتم رسول الله، اجازه بده صورت مبارکت را ببینم، فرمودند، تو هنوز ناپاکی، وقتی پاک شدی ، مرا خواهی دید؛ شاید یک بار دیگر ، قصد رفتن دارم. 
از گریه به لرزه افتادم، گفتم یا رسول الله، مرا ببخش، مرا عفو کن ، مرا تنها نگذار که از وجود ناپاک خودم در هراسم، می ترسم که باز کافر شوم، می ترسم کفر گویم. 
فرمودند، هر عصیانی می خواهی بکن،  اما از عفو الهی مایوس نشو.

تمام توانم را جمع کردم که به سمتش بروم و پایش را ببوسم، اما افسوس ، توانی در بدنم نبود؛ صدای خنده آن بزرگوار را شنیدم، و دیدم که آن بزرگوار اتاق مرا ترک کردند. 
الان یک ساعتی از این ماجرا می گذرد. هنوز آن عطر روحانی اتاق مرا فرا گرفته است. 

رفتم غسل کردم، وضویم را گرفتم و بعد از سالها ، اولین نمازم را خواندم. 

حس عجیبی دارم، 
احساس می کنم تازه متولد شده ام. 

عمری را به بطالت گذرانده ام. حال باید جبران این اشتباهات بکنم. 
خدایا، 
به من کمک کن قسمتی از گناهانم را پاک کنم. 


پی نوشت یا شاید نتیجه گیری: 
براستی آیا داستان های مذهبی که توسط ملاهای مذهبی نقل می شود ؛ تفاوت زیادی با این داستان دارد ؟! آیا جنس  احادیث و یا دیگر روایات مذهبی ، با این روایت متفوات است ؟! 

لینک این مطلب در بالاترین-----در آزادگی------در ریشه ها-----در فرند فید

۵۲ نظر:

  1. ای کس ننت گمنامیان تو دیگه کی هستی دست شیطونو از پشت بستی

    پاسخحذف
  2. در اسلام دروغ گناه کبیره است و غیر قابل بخشش . این داستانا یه مدت مد شده مال مصرف زیاد شیشه است

    پاسخحذف
  3. منم دیشب فاطمه زهرا (کس قلمبه) به سراغم اومده بود.

    پاسخحذف
  4. هدف من نیز از ارسال آن مشخص بوده است، خواسته ام نحوه به وجود آمدن داستان های مذهبی را شرح دهم و حماقت موجود در آنها.
    معتقدم کسانی که با خواندن این داستان ، باید لحظه ای به فکر فرو بروند، قطعا فکر خواهند کرد.

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. راستش رو بگم ترسوندی منو. فکر کردم ای‌ بابا، گمنام هم که به گاه رفت :)

    دستت (و مغزت) درد نکنه. از زحماتت (و خلاقیتت) کلی‌ تشکر می‌کنیم.

    پاسخحذف
  7. هم کارت و هم فکرت جالبه دوست من.
    من هم با شما در مورد دین موافقم ولی از چیزی که تعجب کردم خیلی شرمنده ی چشام شدم! بی ادبی و بی تربیتیه این دوستان بالا بود!!!
    اقایون و خانومای با فرهنگ! ای کسایی که خودتون رو ایرانیه با فرهنگ میدونین! پس لطفا ثابت کنین!
    من 110% با دین مخصوصا با اسلام مخالفم ولی دلیل نمیشه به زهرا و محمد و علی و کعبه و ... توهین کنم!
    چرا دارین اتو دسته این مسلمونا میدین؟

    پاسخحذف
  8. haif nist vaghto ba in kose sher haye in choslame kiri hadar dad, faghat be yade kose gholombe fateme ba ghiye bashino be haramzade haye irani yani seyeda ke be ma hokomat mikonan posht konin

    پاسخحذف
  9. تا وقتی خر هست خر سوار هم فراوونه ! وقتی حیوانات انسان نما به مزخرفاتی که در کتاب قران (دستمال توالت مچاله شده) اعتقاد دارند بایستی آشغالهایی مثله خمینی و خامنه ای از این قماش بر آنها حکومت کنند.

    پاسخحذف
  10. در باره ضرورت رعایت ادب

    من مسلمانم و دین خود را بر پایه تحقیقات گسترده تثبیت کرده ام. اما در این نوشتار، با مخاطبانی سخن می گویم که یا زرتشتی اند و یا برای زرتشت احترام فراوانی قائل هستند و یا دست کم این شعار محوری او را قبول دارند که "پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک"، گمان من این است که این شعار، شعار بقیه ادیان و مکاتب اصلی جهان هم باشد.
    درخواست بنده این است وقتی با بقیه سخن می گویید طوری باشد که با شعار محوری بالا سازگار باشد و در ضمن اگر کسی مانند همان را به خودتان برگرداند ناراحت نشوید.

    پاسخحذف
  11. kose naneye mohamado ali va harki az in harf narahat misheeeeee

    پاسخحذف
  12. ای بیخدای هوچی آبادی. وقتم رو بیخود گرفتی با این مزخرفات. به نظرم تو هنوز توی مغز استخوان مذهبی هستی و با این نوشته هات داری خوددرگیری ات رو به سطح می آوری.

    پاسخحذف
  13. سوره ای همانند قرآن بیاورید.

    کسی ادعای چالش و ناتوانی بشر از آوردن خاطره قلابی نکرده است. آنچه قرآن مجید از 1400 سال قبل همه انسانهای شکاک را به تحدی و چالش فراخوانده است آوردن کتابی مانند قرآن یا ده سوره مانند آن یا دست کم یک سوره مانند آن است. برای این کار شما می توانید محتوا را تهیه کنید و از دوستان ادیب عربتان بخواهید تا آن را در قالب یک سوره تنظیم کنند. به سازمان های سیا و موساد و ... هم پیشنهاد می دهم به جای این همه آزار مسلمین، چند هیئت مخصوص تشکیل دهید که روی ویژگیهای قرآن مجید کار کنند و بعد یک سوره مانند قرآن بیاورند. سپس ان را به نظاره مسلمین بگذارید تا بررسی کنند که آیا همانند قرآن هست یا خیر! به هر حال نباید دانشمندان قرن بیست و یکم از آوردن همانندی برای یکی از 114 سوره قران مجید که 1400 سال پیش بر فردی فاقد سواد و فاقد توانایی شاعری، نازل شده است ناتوان باشند.

    پاسخحذف
  14. سلام گمنامیان این ادرس وبلاگ منه yekvatanparast.mihanblog.com میخواستم اگر میتونی برام یک دعوتنامه بالاترین بفرستی اخه خیلی علاقه دارم تو بحث های اونجا شرکت کنم وقتی میبینم یک عده طرفدار جمهوری اسلامی میان اونجا بحث ها رو به گند میکشن یا چند روز قبل از حمله به اشرف جو سازی میکنن خیلی عصبانی میشم می خواستم بیام جوابشون رو بدم ولی نمیتونم . اگر خواستی مطمئن شی که این وبلاگه منه بیا تو قسمت نظرات به صورت رمز یک پیام بزار تا من هم بهت جواب بدم منتظرت هستم

    پاسخحذف
  15. متاسفانه ما ایرانیا نه دمکراتیم نه ازادیخواه الکی حرفشو میزنیم بیبینید فقط توهین هایی که به یه دین که پیروانی برای خودش داره میکنین اینه راه و رسم کوروش کبیر افه طرفداری کوروش و آزادی خواهی میکنیم بعد فحش خار مادر به یه دین شده نشونه روشنفکریمون خیلی بدبختیم شماها هیچ فرقی با این اخوندا نمیکنین که به زور دینو به خرد مردم میدن متاسفام برای ایران که که ماها میخواهیم ازادش کنیم اونم اینطوری به روش استالینی

    پاسخحذف
  16. خوووووووبییییییی!جدا آورین!بسی لذت بردیم.کلی هم خندیدیم. وبلاگ خداااااااااااااس(!!!!)

    پاسخحذف
  17. راه رسیدن به آگاهی مطالعه قرآن،تاریخ وشریعت اسلام هستش.اسلام معجونی ازادیان زمان خودش هست واین داشته هااز ادیان درطی 15سال مسافرتهای محمدباکاروانهای تجاری به کل منطفه حاصل شدوهمچنین دوستی وآشنایی با یک موحد(ابراهیمی)درغارحراکه پس ازادعای پیامبری توسط محمداین شخص بااومخالفت کرد وبعدازهجرت(فرار)محمدبامکیان برعلیه محمدجنگیدوکشته شد_ توانابودهرکه دانابود زدانش دل پیربرنابود

    پاسخحذف
  18. من مسلمان زاده شده ام و مسلمان هستم. البته دین اسلام را خودم انتخاب کرده ام نه اینکه از پدر و مادرم گرفته باشم. وقتی بزرگ شده ام فکر کرده ام، فکرم را به کار انداخته ام و به این نتیجه رسیده ام که اسلام بهترین دین الهی است. چرا؟ زیرا اسلام را الله از آسمان هفتم بر دست حضرت جبرئیل برای پیامبر عظیم الشان ما فرستاده است تا به ما برساند. من به این نتیجه رسیده ام که قرآن را خدا در آسمان نوشته و برای رسول الله فرستاده است. من به این نتیجه رسیده ام کە محمد ییامبر راستین الله بوده است و آخرین پیامبران الهی است. اینها را خودم با تفکر و تأمل دریافته ام. می دانم که خدا در آسمان هفتم بر روی عرش نشسته است. می دانم که فاصلۀ میان آسمان هفتم تا زمین هزار سال راه. خدا در قرآن گفته الف سنه. اینها را با فکر کردن دریافته ام نه اینکه از پدر و مادرم گرفته باشم. من دینم را خودم انتخاب کرده ام. نماز خواندن را خودم انتخاب کرده ام زیرا می دانم که هرکس نماز نخواند وقتی مرد به جهنم می رود و صدها هزار سال شکنجه می شود شکنجه به دست پاسداران جهنم، پاسداران زمخت و خشن که هرکس نماز نخواند را در زنجیر می کنند و در آتش می کشانند و مواد مذاب بو گوش و دهانش می ریزند و گرز آتشی به ماتحتش فرومیکنند. اینها را خودم با فکر کردن دریافته ام.
    من آدمی هستم که تا وقتی چیزی را تجربه و تعقل دریافت نکرده باشم قبول نمی کنم.
    من به این نتیجه رسیده ام که هر خانه ای سازنده ای دارد و جهان هم یک خانه است و سازنده اش خدا است. وگرنه چه کسی این جهان را ساخته است؟
    خدا در آسمان است جهان هم در زیر آسمان است. خدا از آن بالا این جهان که در پائین است را ساخته است. قیامت هم حق است و من به این نتیجه رسیده م که قیامت وجود دارد. وقتی زمین و آسمان خراب شد و دود شد و به هوا رفت و زمین نابود شد و دود شد و به هوا رفت ما از قبر بیرون می آییم و در پیشگاه احدیت محاکمه می شویم.

    پاسخحذف
  19. دوست من سلام.
    اولین نمازت هم مبارک باشه.
    راستش دیشب هم خدا بعد از خواب خودش سراغ من اومد و کلی منو شرمنده کرد. گفتش که محمد قلط کرده سر خود اومده دوست شما رو سوربرایز کرده، ببخشید و ...
    خلاصه که دم همتون گرم.
    ضمنا دینی که حق حیات رو برای یک نظر ساده از آدم سلب می کنه لایق تحقیرهایی بیشتر از اینه که بهش فحش بدیم.
    به قول شاعر: آنرا که موستوجب آتش باشد به اندک خاکستر قناعت کند و بسیار شکر واجب آید.

    پاسخحذف
  20. بابا این شایعات چیه؟ تو آدم بشو نیستی که.
    تو "عقل ستیزی"

    پاسخحذف
  21. دین یک موضوع کاملا شخصیه و صرف اینکه یه عده ای به نام دین اسلام هر کاری دلشون می خواد می کنند دلیلی خوبی برای توهین به مقدسات بخش بزرگی از مردم دنیا نیست.در اروپا هم مسیحیان هر قتل و غارتی را به نام دین انجام دادند در دین یهود هم همینطور و ادیان دیگر.اما تویی که می خوای منو و یا کسان دیگه رو که به دین اسلام اعتقاد دارند راضی کنی که این دین خوب نیست دین خودت چیه دین تو دین توهین و ناسزا هست.
    من اصلا از اون مسلمون های سفت و سخت نیستم و اصلا هم طرفدار این اسلام سیاسی و فقهی هم نیستم اما روش شما هم درست نیست این داستانهای خرافی و یک شبه انسان و پاک شدن بخشیده شدن تمام گناهان و همه و همه دین نیست بلکه یه دکون بازاریه برای بعضی ها .
    اما اگه قراره تو این مملکت دموکراسی برقرار بشه باید یاد بگیریم که نباید نظراتمونو به دیگران تحمیل کنیم و طاقت شنیدن حرفای دیگران رو حتی اگر مخالف با ما بودند داشته باشیم.

    پاسخحذف
  22. عزیزانی که به هرکس وهرچیزی توهین می کنید این بنده خدا(گمنامیان)که ذوب در ولایت نشده یا جزیی از سربازان گمنام امام زمان شاید به یک مسلمان مثل منتظری یا میر حسین که خیلی هامون حاضریم جونمون رو براش بدیم تبدیل شده باشه چرا به جای تحمل همدیگر وتمرین دموکراسی این کارهارو می کنید مگر شک دارید که اکثر مردم کشورمون مسلمان هستند اگر هم به اسلام اعتقاد ندارید توهین راه مبارزه نیست.

    پاسخحذف
  23. دوستانی که حرف های این نویسنده رو با قاطعیت تمام رد ویا تمسخر می کنین وحتی ارزش فکر کردن رو هم براش قائل نیستید خواهش می کنم یه سرچ کوچولو تو اینترنت در باره ما وراء الطبيعت که فقط مسئله درون دینی نمی باشد کنین شاید دست از توهین بردارین.شاید خیلی ها که کامنت می دن جز لشکر سایبری خامنه ای باشند که می خوان بالاترین رو بد نام وبین خواننده ها اختلاف و نا امیدی بندازن.

    پاسخحذف
  24. ریدم به اسلام و الله ش که از هرچی‌ زامبی یه خون آشام تره ، آخر داستان.

    پاسخحذف
  25. این میر حسین خائن میمون صفت که این ناشناس بالا هنوز کونشو میلیسه، یک کثافتیه عین باقی‌ آخوندهای شیطان صفت. ریدم به سر احمق هایی که به دلیل سفاهت به ملت خیانت میکنند

    پاسخحذف
  26. سلام.خداوکیلی راست میگی تو را به روح رسول الله راست میگی.این را هم بگم کسای که از اسلام بد میگن حتی 1 بار هم قران را نخوندن و فقط اسلام را از نظر اخوند میبینن.

    پاسخحذف
  27. من هم چند روزه دور سر کیرم یک هاله نور می بینم .....

    پاسخحذف
  28. ( کمونیست = مسلمان = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عوامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )
    سوال: سابقه تاریخی و رابطه این افراد را با هم پیدا کنید؟

    پاسخحذف
  29. اگه ی نفر بی طرف که از اسلام چیزی نمیدونه و شما رو نمیشناسه بیاد و این کامنت ها رو بخونه چی فکر میکنه؟ اگه قرار هستش که اینا برن و امثال شما مملکت رو دست بگیرن که شما ها صد برابر ایدئولوگ تر هستین که. بابا چرا همه سعی نمیکنیم که با ادب و در کمال احترام نظراتمون رو بیان کنیم. تا زمانی که اینطور رفتار کنیم وضیت ایران همین طور خواهد ماند. در ضمن از ایده شما بابت این لینک بسیار خوشم اومد واقعا آدم رو وادار به فکر کردن میکنه. مرسی.

    پاسخحذف
  30. ناشناس گفت...

    این میر حسین خائن میمون صفت که این ناشناس بالا هنوز کونشو میلیسه، یک کثافتیه عین باقی‌ آخوندهای شیطان صفت. ریدم به سر احمق هایی که به دلیل سفاهت به ملت خیانت میکنند
    ناشناس گفت...

    من هم چند روزه دور سر کیرم یک هاله نور می بینم .....
    حالم از این دو تا نظر به هم خورد.چه کسی از این نظرات سود یا زیان می کنه

    پاسخحذف
  31. من حالم از جمهوری اسلامی آخوندی و این نظام بهم میخوره ولی یک موی این دیکتاتورها رو به آدمهای کثافت و حرام زاده ای چون شما که به دین ، ناموس و مقدسات 1میلیارد انسان توهین میکنید نمیدم! اگه قرار باشه این آخوندای دیکتاتور از خدا بی خبر برند و بی شرف هایی چون شما زمامدار شند همان بهتر که آنها باشند
    خاک بر سرتون با این فرهنگ و ادب و شعورتون که از زمان بربریت هم بدترید
    خاک بر سرتون با این درک و فهمتون کسیکه میاد به مقدسات 1میلیارد انسان فهش رکیک میده به نظرتون توی اون کله توهی از مغزش شعور و فهم پیدا میشه؟خلایق هرچه لایق
    لیاقت کسانی چون شما همون تجاوز به عنف در زندانهای رژیم آخوندیه شمارو چه به آزادی و دموکراسی حیوان صفتها.

    پاسخحذف
  32. کس ننه امام خمینی و خامنه ای و موسوی و کروبیسه‌شنبه, فروردین ۲۳, ۱۳۹۰ ۱۱:۰۳:۰۰ قبل‌ازظهر

    آخوندها سالها قبل از به قدرت رسیدن آدم میکشتن مثل قتل کسروی آتش زدن سینما رکس کشتن آخوندهای طرفدار شاه قبل از انقلاب و.......بعد از انقلاب هم تیرباران افسران ارتش روی پشت بام و صدها قتل دیگه کشتار و قتل عام مردم کردستان ترکمن صحرا خوزستان بلوچستان انقلاب فرهنگی و هزاران مورد دیگه که با مشارکت اوباش خط امامی و سبزاللهی منجمله سازگارا نبوی و دهها ان و گه سبز دیگه بوقوع پیوست در زمانی بود که مجاهدین هنوز اعلام مبازه مسلحانه نکرده بودن

    پاسخحذف
  33. ( کمونیست = مسلمان = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عوامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    پاسخحذف
  34. وقعابسیاری ازداستانهای شیخهاوملاهادستکمی ازاین داستان نداشت

    پاسخحذف
  35. ۱/۵ میلیارد احمق، ۱/۵ میلیارد کس خل، ۱/۵ میلیارد نادان، ۱/۵ میلیارد تروریست، ۱/۵ میلیارد مادر قحبه، ۱/۵ میلیارد روانی، ۱/۵ میلیارد کودن، ۱/۵ میلیارد بیشعور، ۱/۵ میلیارد متوهم، ۱/۵ میلیارد عقب مونده،. ۱/۵ میلیارد

    پاسخحذف
  36. ناشناس گفت...

    ۱/۵ میلیارد احمق، ۱/۵ میلیارد کس خل، ۱/۵ میلیارد نادان، ۱/۵ میلیارد تروریست، ۱/۵ میلیارد مادر قحبه، ۱/۵ میلیارد روانی، ۱/۵ میلیارد کودن، ۱/۵ میلیارد بیشعور، ۱/۵ میلیارد متوهم، ۱/۵ میلیارد عقب مونده،. ۱/۵ میلیارد


    خودتی

    پاسخحذف
  37. ليطفوا نور اللّه بافوههم و اللّه متم نوره و لو كره الكفرون (سوره صف،آیه 8):مـى خـواهـنـد نور خدا را با دهانهايشان خاموش كنند و خدا تمام كننده نور خويش است هر چند كه كافران كراهت داشته باشند
    مطمئنا شما روشنفکران فهیم تز از بوعلی سینا و خواجه نصیر الدین طوسی و شیخ بهایی و ... تا شریعتی و بازرگان و..، هم با آرزوی از بین بردن اعتقادات اسلامی خواهید مرد ولی نور خدا و حقیقت دین خواهد ماند همانطور که پیشینیان تفکرات شما مردند و دین خدا باقی ماند.

    پاسخحذف
  38. برادری که این متن رو نوشتی:
    می توانید محتوا را تهیه کنید و از دوستان ادیب عربتان بخواهید تا آن را در قالب یک سوره تنظیم کنند. به سازمان های سیا و موساد و ... هم پیشنهاد می دهم به جای این همه آزار مسلمین، چند هیئت مخصوص تشکیل دهید که روی ویژگیهای قرآن مجید کار کنند و بعد یک سوره مانند قرآن بیاورند. سپس ان را به نظاره مسلمین بگذارید تا بررسی کنند که آیا همانند قرآن هست یا خیر!

    واقعا دانشمند هستی. من از شما می خواهم که اگر به بر حق بودن نویسنده این وبلاگ شک دارید پستی مانند آن بیاورید هرچقدر که می خواهید وقت صرفش کنید و بعد از خوانندگان بخواهید که ادعای شما را که پستی مانند این بلاگ نوشته اید تایید کنند. طبیعتا هر چه بنویسید با این متفاوت می شود. خود قرآن هم سوره ای مانند خودش ندارد. دایما در حال نقض خود است.
    حتی جایی گفته که اگر آیه ای آیه دیگر را نقض کرد بدانید که آیه جدید درست است!
    واقعا چیزی که پایانی برش نیست حماقت بشر است.

    پاسخحذف
  39. جمله آخر ت (واقعا چیزی که پایانی برش نیست حماقت بشر است)،واقعا درخور تحسین هست!!
    می خوام تعدادی سوال و مطلب در این رابطه بنویسم.
    و اما بعد،به نظر شما اگه یک گروه به ظاهر مسلمان پدر مردم رو در آوردند دلیل میشه که ما اسلام رو مسخره کنیم؟؟ این کار شبیه این نیست که چون این همه تاجر دزد و کلاهبردار هست ما از اساس بگیم تجارت یعنی دزدی و هر تاجری یعنی دزد وبنابراین ما نباید تاجر بشیم! یا مثلا چون خیلی از پزشکان نسبت به بیماران خودشون بی قید و بی تفاوت هستند ما همه پزشکان و اساساً علم پزشکی رو هم زیر سوال ببریم؟
    چون اسلام از سرزمین اعراب ظهور کرده پس هر چی گفته غلطه!! اگه فارسی بود یا انگلیسی بود پس درست بود؟این دیدگاه فاشیستی نیست؟؟
    تا اینجا که اعراب به سرزمین ما حمله کردند و غارت کردند و آتش زدند و... قبول!اما چرا پیامبر خودش حمله نکرد تا ایران رو فتح کنه؟چرا نامه نوشت؟
    چرا ما ایرانی ها رو توی تاریخ پر غرور 2500 سالمون نگه میدارن که فقط از روی آثار باستانی و سنگ نوشته و فسیل و... بدست اومده و چنان راجع به اون موقع حرف میزنن که انگار همسایه کوروش کبیر بودن!!ما هم همه اونا رو جزء به جزء قبول می کنیم و اونقدر کیف میکنیم که اصلا برامون سوال خاصی هم راجع به اون برامون پیش نمی آد(البته من هم مثل شما ازصحبت در رابطه با این تاریخ وگذشته لذت می برم و معتقدم به نوعی هویت مااست )،اما به دینی که نصف اون قدمت داره از اول مکتوب به زبانی بوده که تاکنون تغییر خاصی هم نکرده می رسیم بدون تحقیق صحیح و منطقی از اول ریشه اون رو می زنیم؟؟چرا؟چون اصالتش ایرانی نیست.
    می گردیم بعضا دری وری پیدا میکنیم.اصلا فکر نمی کنیم که بابا این پکیج رو مستقیم از پیغمبر که تحویل نگرفتیم،شاید این وسطا خیلی ها مثل بعضی از دوستان که عنایت ویژه به اسلام دارن به نام اسلام مقاصد خودشون رو به جای اسلام جا زدن.
    بعد از پیغمبر ، علی و عمر و یزید و معویه و امام صادق و...تا همین آخوندای از خدا بیخبر به نام اسلام اومدن با این همه اختلاف عقیده و روش و منش. کدوم درسته؟ یا نه، چرا همش دروغ و فریبکاریه؟؟
    چرا همه قرآن و روایات ما رو با حقوق بشر وضع شده توسط خود بشر مقایسه میکنند، بعد می گن فلان آیه قرآن ضد حقوق بشره ، با اینکه در طول تاریخ بارها نظریات و مکاتب بشری در همه حوزه ها نقض شده و معلوم هم نیست اینها هم کی نقض میشن؟
    فرض کنیم که همه ما بی دین!!قرآن و کتابهای حدیث هم داستان! این داستان ها همه اراجیف و مزخرف هست؟؟؟هیچ نکته مثبتی ندارد؟هیچ جا آموزنده نیست؟شخصیت های داستان همه یک رنگ دارن و اون هم سیاهه؟
    چرابهشت و جهنم و معاد و قیامت اونقدر راحت رد میشن و به مسخره گرفته میشن که انگار عقل بشر به بعد از مرگش هم می رسه؟ یا نه کسی رفته دیده و برگشته می گه سرکاریم؟
    چرا با اینکه هر کسی می دونه هر آیه ای زمان خاصی و طبق شرایط خاصی نازل شده ولی با این حال با تفسیر و ترجمه یکسان بدون رجوع به مستندات دیگه راجع به اون آیه صحبت میشه؟
    چرا خدانیست؟چراخدا هست ،پیغمبر نیست؟ چرا یکی پیغمبره یکی دیگه نیست؟
    چرا این همه دین و آیین الهی و غیر الهی وجود دارن،فقط گیر دادن به اسلام علی(ع) و بچه هاش؟؟؟
    آدمکشی ها و جنایات بیش از نود درصد توسط پیروان مکاتب دیگه انجام میشه مثل طالبان و وهابی ها و سنی ها(که به نظر من اصلا مسلمون نیستن ، چون سر دسته و امام اول اونا هنوز پیامبر ما دفنش تموم نشده بود حرفشو زمین زد) و یهودی ها و مسیحی ها و.. انجام میشه ، بعد گیر سه پیچ دادن به اسلام.
    اینجا جای بحث دینی نیست،ولی من فقط از یه چیز مطمئن هستم.علی و اولاد علی نه زن باز بودن ،نه آدم کش و جانی ، نه فکر پول مردمو به جیب زدن،نه کلاهبرداری،نه مقدس کردن خودشون.واسه همینه که همشون رو شهید کردن (غیر از امام دوازدهم).علی رو تو مسجد زمانیکه به اسم اسلام ، وسط نماز،صورتش رو به خون سرش رنگین کردند گفت:فزت و رب الکعبه (قسم به خدای کعبه که رستگار شدم).حسینی که نوه پیغمبر اسلام بود رو وقتی به نام اسلام داشتن می کشتن، زمانیکه به خاطر تشنگی و شدت جراحات روی زمین افتاده بود قبل از شهادتش گفت:الهی رضاً بقضائک،لا معبود سواک،یا غیاث المستغیثین(خدای من،راضیم به رضای تو،معبودی جز تو نیست، ای پناه پناه جویان).
    برای رسیدن به یک نتیجه صحیح در فهم اسلام و هر مکتب دیگری باید ابتدا مغز را از پیش فرض ها و پایه های استدلالی که از تفکرات دیگر نشات گرفته خالی کنیم ،بعد سراغش بریم.
    اسلام به ذات خود ندارد عیبی هرعیب که هست از مسلمانی ماست

    پاسخحذف
  40. ( کمونیست = مسلمان = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عوامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    پاسخحذف
  41. من به تمام ادیان و عقاید احترام میگذارم بغیر از اسلام و فاشیزم.

    پاسخحذف
  42. من به تمام ادیان و عقاید احترام میگذارم بغیر از اسلام و فاشیزم. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    پاسخحذف
  43. گمنامیان
    این با هوشترین مطلبی هست که نوشتی بعضی وقتا خیلی سطحی می نویسی سعی کن این سبکی بنویسی (به نظر من )
    ولی راستشو بگو در حین نوشتن این مطلب حتی برای یه لحظه باورت نشد دی دی دی دی

    پاسخحذف
  44. badbakht, ta akhare omret tu in kesafat dasto pa bezan, to masalan be farhange 4000 salat minazi, to ke hamash ru zabunet fohshe, eslam dyne pakizegy va akhlaghe va jeloye mojrem ham sakht mi iste, be kurye cheshmetun, mordeshure khamenio bebaran ke eslamo badnam kard

    پاسخحذف
  45. ایا اگر پیامبر ارتشش رو فرستاد تا اعراب به دختران 10 ساله ماهم رحم نکنن !باید اسلام رو مقصر دانست؟اخه این درسته 2.اگه پیامبر خودش اومد ننه این تومار نویس بالایی رو گایید باید گفت پیامبر بده؟؟ 3.اگر دینی امد و زندگی وازادگی انسانهارو گرفت باید به اون توهین کرد؟4 .وقتی میبینید تو قران چندصد تا حرف مفت وکس شعر هم هست باید گفت که کل قران کس شعره؟؟ اخه این درسته ؟چرا توهین میکنید به کتابی که پر از مزخرفات است؟ اخه این درسته؟؟ اگر مجریان یک دین در دنیا دو سه هزار سال مردم رو فریب دادن با ید گفت دین فریب داده یااگر کیر من وارد خواهر شما بشه باید گفت من این کارو کردم؟ اخه این درسته؟؟ من نبودم کیرم بود تقصیر خایه هام بود.این درسته اگر خمینی جلاد بود جمهوری اسلامی رو تاسیس کرد باید گفت جمهوری اسلامی هم جلاده؟؟ اگر بخشی از قران تهدید و توهین به شعور انسانی است ویا اطلاعات غلط علمی داده یا اینده رو بطور اشتباه پیش بینی کرده باید گفت کل قران اشکال داره؟؟اخه این درسته !! با والا درست نیست به پیر به پیگمبر این طوری نیست اینها باعث شدن جوانان ما از دین کثیف اسلام زده بشن یا به دین مکار اسلام شک بکنند چرا باید ایطوری بشه دین به این قشنگی گوگولی مگولی چرا توهین میکنی به کس فاطمه که این عیاش هارو از خودش پس انداخته حسن و حسین .چرا به پیگمبر به این قشنگی که 40 سال ادم کشته از طرف خدا چون خدا خودش دستش بند بود نمیتونس بکشه خوب داده به ممد اون بکشه دیگه !!چرا به ممد توهین میکنین شما از ایرانیت و 00000 اصلا کوروش کبیر اینتوری میکرد اون یه جور دیگه میکرد .
    احتمالا از پشت میکرد اون ؟؟چرا باید ما با این فرهنگ غنی وپر ملاد ایرانی مون الگو برداری نکنیم اینه فرهنگ اصیل ما احتمالا به یک سیمیلاتور برای فرهنگ اص اتل متل توتوله نیاز مندیم........اخه مادر جنده اگه دین کثیف تو با من کاری نداشت من 00000

    پاسخحذف
  46. اره اسلام زخود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانان هست اره اره اره من یه مدت تو گلدکوست کار میکردم اقا ما هر چوبی تو کون این کار میکردیم نتیجه نمیداد این اقا بالاسریها میگفتن کار ایرادی نداره ایراد از ماست درست بلد نیستیم{منظورش این بود که ما درست بلد نیستیم از ملت کلابرداری کنیم یا اونارو احساساتی کنیم و پول شونرو بگیریم بعد بشون بگیم کار عالی شما بلد نیستی کار کنی} برو کوچولو برو اینارو به میخ تویلتون بگو ..چیزی که خیلی مضحک تر از خود این اراجیف دینی .دفاعیات در مقابشونه

    پاسخحذف
  47. خداوند به یکی از مقربینش فرمود: اگر انسان ها بدانند که من چقدر مشتاق بازگشتشان هستم، از شگفت بند بند وجودشان از هم می پاشد
    (خدا آنقدر بخشنده است که دشمنانش را هم از روزی دادن بی بهره نمی کند)
    ما فقط یک بار زندگی می کنیم، بیایید به خدا ثابت کنیم که لیاقت بهشت را داریم
    پیروزی نهایی با اسلام است

    پاسخحذف
  48. من هم یک زمانی آنتی اسلام بودم و خیلی تو اینترنت فعالیت ضددینی می کردم ولی باور کنید پاشو خوردم و توبه کردم و الان میبینم که خدا بیشتر هوامو داره . چند بار برای اینکه بهم ثابت بشه خدا وجود داره و صدام رو میشنوه دعا کردم و مستجاب شد . باز دوباره دعا کردم باز هم مستجاب شد و بالاخره مطمئن شدم که صدام به عرش خدا میرسه. دوستان تا دیر نشده دست از عناد با اسلام و پیامبر خدا بردارید .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.