سه‌شنبه، فروردین ۰۹، ۱۳۹۰

آقای آیت الله وحید خراسانی و دیگر مراجع، شما را شریک جرم جنایات رژیم می دانم!

آقای آیت الله وحید خراسانی  ، 
شما موقعیت اجتماعیت را از اسلام گرفته ای ، هم پایگاه قویی داری (که کسی جرات برخورد با شما را ندارد) و هم از جنایات صورت گرفته توسط رژیم باخبر هستی .

وقتی در مقابل جنایات رژیم سکوت می کنی ، سکوت تو با سکوت یک نفر عادی فرق دارد، چرا که یک آدم معمولی جامعه، نه موقعیتش را از اسلام گرفته (که حالااخلاقا مسول باشد که  در مقابل جنایات رژیم اسلامی موضع  گیری مشخص کند) و نه امکانات شما را دارد. بعضا شما را مهمترین و با اعتبار ترین مرجع تقلید ایران می دانند ، خامنه ای جرات زندانی کردن شما را نخواهد داشت. 

سکوت شما در این چند ساله،شما را شریک جرم جنایات رژیم می کند؛ چرا که سکوت شما به عنوان مرجع تقلید شیعه در مقابل جنایات رژیم اسلامی ، به منزله تایید این جنایت ها است. 

البته این نوشته شامل دیگر مراجع تقلید نیز می شود.

لینک این مطلب در سایت بالاترین -----------------سایت آزادگی---------فرندفید


۵ نظر:

  1. به نام خدا
    سلام
    "خامنه ای جرات زندانی کردن شما را نخواهد داشت. " این را اگر هم میگی باور نکن ! همین !! مبارزه مبارزه است. دقیقا زمانی که آقا ! میاد میگوید مسئولین حرف نزنند چون پیام نوروزی اوباما نشان دهنده تغییر مذاکره به مخالفت با این رژیم است این بنده خدا حرفهایش را زد.گمنامیان عزیز. شما فارغ از برخی تجزیه تحلیلهایت _ البته از دید من ! _ انصافا دیدی باز داری. من حوصله ندارم بروم حرف بیهوده بسیاری از بلاگرها را بخونم ولی حرف شما ارزش فکر کردن داره. این قشر عموما آدمهای بسیار محتاطی هستند و به جز مرحوم منتظری باقیشون خیلی دیر باور میکنند که چیزی حق است و عکس العمل نشان میدهند. به قولی نمیخواهند آلت دست قرار بگیرند. ( من راهشون را قبول ندارم ولی بارها خودم دیده ام که عکس العمل سریع من باعث سود بردن نابجایی شده پس نمی توانم بگویم در مورد جایگاه این افراد چنین نیست. انصافا اگر یک روز ببینی حرفهای شما به نفع یک دیکتاتوری جدید تمام شده چیکار میکنی ؟ )

    پاسخحذف
  2. این خامنه‌ای (مادر قحبه) حتی امام زمان (قرمساق) رو هم اگه احیانا یه موقعی ظهور بخواد بکنه میده حبسش کنن. فکر کنم به همین دلیل هستش که ایشون خایه نکرده تا حالا ظهور بکنه.

    پاسخحذف
  3. آخوند گمنامیان همکار اطلاعاتی رژیم ایران با نام مستعار حاجی شکری از عناصر باسابقه اطلاعاتی رژیم میباشد، این مزدور بسیجی در قالب پروژه "شکاف ضربتی" رژیم که بخش هایی از آن به طرز ناشیانه ای توسط مصلحی وزیر اطلاعات رژیم و طائب رئیس حفاظت اطلاعت سپاه بیان شد فعالیت میکند، ایشان با 4 نام کاربری gomnamian و mitra و sashtyani و mosalmoonاز فعالترین user های بالاترین میباشد، با توجه به اینکه ایشان خود یکی از بالایارهای بالاترین(معروف به بانو بالایار با نام کاربری mitra ) میباشد به بیش از 500 مورد گزارش تخلف ارسالی برای ایشان از جانب سایر کاربران رسیدگی نشده و تمامی گزارشات ارسالی تخلفات ایشان که شامل توهین و فحاشی به سایر کاربران، داشتن چندین accounte همزمان، توهین به اعتقادات دیگران و بسیاری موارد دیگر میباشد توسط دوستان ایشان در بالاترین فیلتر شده و نادیده گرفته شده است، به زودی اطلاعات بیشتری از سوابق و نحوه عملکرد ایشان و باندشان در بالاترین و سایت های دیگر در دسترس عموم قرار میگیرد
    زنده باد موسوی و جنبش سبز ایران
    ارتش سبز سایبری ایران

    پاسخحذف
  4. یعنی ارتش سایبری ایران نمی داند که در بالاترین، بین کاربر و بالایا فرق است ؟!
    نمی داند من یک کاربر هستم و میترا ، بانو بالایار است ؟!

    یک-
    اگر کسی یک ذره با بالاترین آشنا باشد می داند که میترا ، مدیر بالاترین است (بعد از مهدی یحیی نژاد) و همان بانو بالایار است!!
    سام آشتیانی نیز، یکی از طنز نویسان آتئیست است.
    اینکه کسی ما سه نفر را با هم قاطی کند، نشان می دهد شعورش در حد بزغاله است !!
    --
    دو-
    کاربری در کودتای 28 آذر ، آتش بیار معرکه بود و تمام درگیری های بالاترین از او آغاز شد.
    چند وقت پیش سوتی داد و همه فهمیدند که او یک اطلاعاتی است که مشغول جاسوسی کاربران منتقد اسلام و رژیم است.
    چون در بالاترین نمی تواند غلطی بکند، آمده و اینجا به من انگ می زند
    سه-
    همانقدر انگ مزدوری به من می چسبد که صفت آزادی خواه بودن و یا با شرف بودن به خامنه ای و مزدورانش می چسبد
    چهار-
    خوانندگان این وبلاگ، هم مرا شناخته اند و هم با عقاید من آشنا هستند.
    کسی که اسلام را نقد می کند (دینی که رژیم بر آن بنا شد) و با مطالبش به رژیم حمله می کند؛ چگونه می تواند مزدور رژیم باشد ؟!
    بخش نظرات این لینک را می توانید ببیند و بفهمید چه کسی این نظرات را می گذارد:
    http://www.balatarin.com/permlink/2011/3/28/2431771

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.