دوشنبه، فروردین ۰۸، ۱۳۹۰

کارتون های اسلامی ..... / بخش اول


مسلمان تند رو می گوید: من از دیدن این کارتون ها از حضرت محمد ، بشدت عصبانی هستم. 
البته جالب اینجاست که در صفحه اول همان روزنامه اخبار سر بریدن توسط مسلمانان، آدم ربایی و بمب گذاری انتحاری است
_______________________________________________ 

کاریکاتونیست می گوید: من داشتم کارتون محمد علی (بوکسر) را می کشیدم ، نه کارتون محمد که تو سر مرا بریدی
_____________________________________ 


 محمد و یکی از همسرانش 
________________________________________

حضرت محمد پیش روانپزشکش است و دارد درد دل می کند و می گوید: پیروان دیگر پیامبران ذره جنبه شوخی دارند ، اما پیروان من نه !
______________________________-- 
 تن محمد پیامبر، لباس بپوشانید 
اشاره به حضرت محمد در حال خر سواری (معراج) در آسمان 
_____________________________

خطاب به کودک : از نقاشی که کشیده ای ، ممنونم ، اما حالا به خاطر این نقاشی، مجبورم تو را بکشم
________________________________________

خطر، نزدیک مسلمانان [تندرو] هستید، ممکن است سر شما بریده شود
___________________________ 

تفاوت سربازان اسلامی و سربازان کشورهای مسلمانان 
___________________________________

۲۴ نظر:

  1. آفرین گمان جان. آفرین به شجاعتت. این خدمتی که آدم‌های مثل شما به ایران و ایرانیان میکنند بی‌ حساب هستش.

    پاسخحذف
  2. کس ننت ...
    به مقدسات توهین میکنی.

    پاسخحذف
  3. جناب ناشناس با همین دهنی که این فحش هاازش در میاد کلمات مقدست رو بیان میکنی؟؟

    پاسخحذف
  4. اون تندرو رو از کجا آوردی ؟ نوشته اخطار مسلمان در این نزدیکی هست با علامت سر بریده... تو همه مسلمونهایی که خودت میشناسی کدومشون سر میبرند که همچین چیزی رو ترویح میدی؟

    پاسخحذف
  5. تا خر هست سواری باید کرد.

    مقام معظم رهبری

    پاسخحذف
  6. میگم این چرا این امام های ما همش توسط زناشون کشته شدن؟

    پاسخحذف
  7. اگه برای مسخره کردن گذاشتی خدا لعنتت کنه وگرنه که هیچ

    پاسخحذف
  8. chera tamam mazaheb mitavanand az dine khod enteghad konand vali ma na? nemoneash film kode davinchy ke khode masiyha sakhtand

    پاسخحذف
  9. اون آقا/خانومی که از سر بریدن سوال میکرد. لطفا توی اینترنت خودتون گوگل کنید. کلی‌ ویدیو پیدا می‌کنید که برادران مسلمان در حال سر بریدن هستند و در حین همین کار الله اکبر نعره میکشند. در ضمن سر بریدن یکی‌ از حرفه و فن‌های حضرت علی‌ (مادر قحبه) بوده.

    پاسخحذف
  10. Hey Gommnamian, I am one of the admirers of your courage and enlightment. Keep up the great work my mna!
    Cheers

    پاسخحذف
  11. ما کی از دست این دین راحت میشویم آیا به عمر و جوونی ما میرسد ، با تشویش روز را به شب میکنیم و با دلهره و تشویش شب را به روز از این کاریکاتورها خوب معلومه واقعیت اسلام و شیعه و ذهنیت آخوند و طرفدارانش ، خیلی خوب معلومه ، بقول بانو نادره افشاری که نام این دوره سیاه 32 ساله پس مانده آن 1400 سال شوم گذشته را گذاشته دوران کابوسهای طلائی ، چه نام با مسمائی ، چقدر درسته ، چقدر ما کابوس گذرانده ایم تا به امروز رسیدیم و این نظریه را ما اینجا گذاشتیم!!

    پاسخحذف
  12. درضمن چیزی یادم رفت بگویم ، هرکسی به این نوشته و این کاریکاتورها شک دارد و ناراحته که اسلام واقعی این نیست دلیلش اینه که مسلمان واقعی نیست ،این مسلمانان تند رو هستند که مسلمان واقعی هستند و نه مسلمانان غیر تند رو ، آنها ( مسلمانان غیر تند رو ) احکام مسلمانیشان رادرست اجرا نمیکنند ( چون میدانند و فهمیدند که این احکام بد هستند ) ،
    محمد در آیات مدنی قران مرتب تاکید میکند هر جا کافر را دیدید فورا" بکشیدشان و یا انگشتانشان را قطع کنید و یا اصلا" بکشیدشان و نابودشان کنید خوب این طالبانها و پاکستانیها و بعضی مردم مسلمان کشورهای آفریقائی هم دارند کافر کشی میکنند ، وقتی محمد به یهودیان زمان خودش میگوید و می نامدشان کافر و سرشان را به توسط علی جان و چند تا سردار جانان خودش میبرد خوب این طالبانها و مسلمانان تند رو پاکستان و غیره ... هم مسیحی ها و دیگر ادیان را به نام کافر سر میبرند یعنی دقیقا" طابق نعل به میخ دارند رفتار و احکام محمدی را اجرا میکنند ، دین و ایمان و مسلمانی یعنی همین ، بالا بروید و پائین بیآئید اسلام دروغین طالبانی همان اسلام راستین محمدی هست

    پاسخحذف
  13. در دروغی بودن دین شک ندارم.
    درود بر شما ایرانیان عاب ستیز.

    پاسخحذف
  14. ناشناس آخری، من فکر کنم شما منظورتون ننه خودتون و ننه سربازان گمنام هستش :)

    پاسخحذف
  15. منظورم ننه سربازان گمنام امام زمان بود :)

    پاسخحذف
  16. آقا یکی بیاد فرق کارتون رو با کاریکاتور برای من بی سواد نفهم توضیح بده! من که تا حالا یعنی از بچگی تا الان "کارتون" رو به عنوان فیلم ساخته شده از نقاشی های متحرک می شناختم، و کاریکاتور رو به عنوان یک نقاشی با بار طنز و نقد مسایل و اشخاص با درجات متفاوتی از عمق معنایی!
    اولین بار که لفظ "کارتون" رو در ازای مصداق "کاریکاتور" شنیدم از دهان بی بی سی چی مسعود بهنود بود، حالا هم که گمنامیان عزیز.

    پاسخحذف
  17. مگه ما این جا داریم به زبان انگلیسی حرف می زنیم یا توی فرهنگ و زبان انگلیسی بزرگ شدیم؟ ما باید ببینیم یک لغت صرف نظر از ریشه و مفهوم اصلی اش در مبدا، در فرهنگ و زبان مقصد به چه مفهوم و مصداقی بکار رفته و جا افتاده! جالبه بدونید در زبان روسی لغات و اصطلاحاتی هست از این قرار:
    "کشمش"= نوعی انگور درشت دانه!!!
    "ایزوم"= کشمش!!!!! (همان لغت "اوزوم" ترکی که به معنی انگور باشه!!!)
    "آربوز"= هندوانه! (در خالیکه این لغت، تصحیف "خربز" یا همان "خربزه" ی خودمان است!!!)

    در زبان عربی:

    "البیمارستان"= تیمارستان، دیوانه خانه!!! در حالیکه به بیمارستان می گویند "المستشفی"

    حالا اگر من بخوام به سبک همون آقای بهنود بیام در یک بنگاه سخن پراکنی جمهوری اسهالی که برای روس ها و عرب ها برنامه می ذاره، این لغات رو نظر به مفهوم فارسی شون بکار ببرم، نه تنها بحق از جانب بینندگان روس و عرب به بیسوادی متهم خواهد شد، بلکه خودم و برنامه نیز هم مورد تمسخر آن ها قرار خواهیم گرفت!!!
    "کارتون" در زبان فارسی و فرهنگ ایرانی بار معنایی خاص خودش رو پیدا کرده و یدک می کشه، "کاریکاتور" هم همینطور! این ها و کلماتی که در بالا مثال زدم، همه شناسنامه و هویت دیگه ای در زبان مقصد پیدا کردند که تا حد زیادی با زبان مبدا متفاوت است.
    کمنامیان عزیز! خواهش می کنم تیتر رو اصلاح کنید!

    پاسخحذف
  18. من همون آقا یا خانومی هستم که از سربریده گفت: من گفتم مسلمانهایی که "تو" میشناسی کدومشون سر بریدند؟
    تو یک میلیارد مسلمان یک مشت نخاله هم هست دلیل میشه این مسئله رو تعمیم داد به کل مسلمانان، مثلا بنظرت منطقیه بگند ایرانیها دزدند ، چون فقط توی زندانهای ایران میشه 80 هزار دزد پیدا کرد؟ آیا این دلیل میشه که پدر تو هم چون ایرانیه دزد باشه؟

    حالا از اینا بگذریم، کلا با کمال احترام بنظرم من تو سطح مطالعاتت خیلی پایینه، اگر فقط یکمی مطالعه داشتی یک مقدار متین تر نقد میکردی، متاسفانه افرادی که سطح مطالعشون از یک سطح حداقلی پایینتر هست به محض اینکه یک چیزی یاد میگیرند جو گیر میشند و شروع میکنند به شلوغ کردن که تو هم فعلا اینطوری هستی. مطمئن باش اگر کمی بیشتر مطالعه کنی در آینده نزدیک از رفتارت پشیمون میشی... نمیگم از اینکه معتقدی مذهب چیز بدیه پشیمون میشی. میگم از نوع نقد و برخوردت.

    نهایتا ممکنه با این رفتارها بعضا لمپنانه یک تعدادی آدم برات به و به و چه چه کنند ولی مطمئن باش اونها آدمهای پری نیستند

    پاسخحذف
  19. وقتی کسی سنگسار میشه مسلمونا که همشون تقریبا عقده های جنسی هم دارن وای میسن میگن ایول، اینطوری نباشه فساد میشه فلان و بهمان و...
    دین خوراک قوهخورهاییه که از آزار دیگران لذت می برند. همه اونایی که با اعدام های وحشیانه و نسلکشیهای مذهبی پیامبر و دار و دسته اش موافقن، یا سر کوچه با ابروهای کلفتشون نقش محتسب رو بازی می کنند. همشون قاتل و بیمارند. چون اگه اون طالبانی نباشه این گوساله اینوری جاشو پر میکنه.
    سر گرگ هم اول باید برید/نهچون گوسفندان مردم درید

    پاسخحذف
  20. گمنامیان نه توله های این مرجانه

    پاسخحذف
  21. سلام
    دوست عزیزم من دانشجوی مهندسی هوش دانشگاه آکسفرد هستم ، یه خواهش ازت داشتم بنا به احترام به یک میلیار و شصد میلیون مسلمان این مطالب رو پاک کن
    باور کن حضرت محمد (ص) یکی از بهترین و ایده آل ترین شخصیت های طول تاریخ بشر است . پس به خدا خیلی حیفه آدم بهش توهین کنه

    پاسخحذف
  22. دیکو جان،

    سپاس از محبت شما،
    ضمنا احترام به نظر شما،

    من هم فارغ التحصیل دانشگاه معتبری از اروپا هستم، اگر شما الان دانشجویی، من سالها قبل دانشجو بوده ام!!

    با دانشجوی آکسفورد یا کمبریج بودن، حرف من و شما الزاما درست و صحیح درست در نظر گرفته نمی شود.

    گرامی،

    این مساله جدای از موضوع هوش مصنوعی است، مساله تخصصی رشته شما نیست!!!

    ضمنا،

    درباره احترام به دیگر عقاید، لطفا این نوشته را مطالعه بفرمایید:

    احترام به عقاید : آیا به عقیده هیتلر هم باید احترام گذاشت ؟!/چرا من به عقاید مسلمانان توهین می کنم؟!


    http://gomnamian.blogspot.com/2011/03/blog-post_6079.html

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.