شنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۹۰

هموطن مسلمانم، در دین تو برنامه نویس سایت پورنو به اعدام محکوم می شود ، اما مرجع تقلید می خواهد نیمی از درآمد سایت پورنو را به جیب بزند.


می دانیم که سعید ملک پور، کارشناس کامپیوتر به جرم اینکه نرم افزاری  که او نوشته بوده است، در ساخت سایت پورنو به کار برده شده بوده است، به اعدام محکوم گردیده است.(مبنع بی بی سی)
حال این فتوایی که من از مرجع تقلید شیعه گرفته ام را ملاحظه بفرمایید، در این فتوا من خودم را یک زن بیوه معرفی کرده ام که از شوهرش مبلغ هنگفتی ارثیه بدست آورده است، شوهرش نیز مالک سایت های پورنو بوده  و از راه ساخت فیلم های پورنو پول در می آورده است. حضرت آیت الله نیز در کمال بی شرمی پاسخ می دهد که نیمی از این پول را به من بدهید، مابقی پول حلال می شود ! در انتهای این مطلب ، کپی این مطلب را می بیند. (می توانید اصالت این فتوا و مدارک را از دفتر خود آیت الله بپرسید. )
سوال اینجاست که این چگونه دینی است که برنامه نویس سایت که صاحب سایت نیز نیست، به اعدام محکوم می شود، اما مرجع تقلیدش پول حاصل از اینگونه سایت ها را می خواهد به جیب بزند؟!
آیا نباید به این دین اغتشاشید ؟!

لینک این مطلب در بالاترین ------ریشه ها-------آزادگی-----فرندفید

مطالب قبلی : 





۳۴ نظر:

  1. javid iran marg bar kamenei va zedeh javid bashi....az italia mohsen

    پاسخحذف
  2. گمنا میان عزیز! من از طرفداران مقالات شما هستم، و خیلی‌ از مطالبه شما رو در "دنباله" لینک کرده ام. می‌خواستم خواهش کنم اگه ممکن است، لطفا یه دعوتنامه بالاترین برای من بفرستید. در هر حال سپاسگزارم.
    tecteh1@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. به نام خدا
    سلام
    گمنامیان عزیز ! خواهشا مدام نگو دین ! دین زرتشت زمان اواخر ساسانیان دین مسیحسیت سالهای 1400 تا 1700 میلادی ،دین اسلام بنی امیه و بنی هاشم و به خصوص الان در تقریبا تمامی کشورهای اسلامی هیچ ارتباطی به آنچه حضرت زرتشتٰ حضرت مسیح و یا حضرت محمد آورد نداره. هزاران تبصره چسبوندن به اینها و راهشون هم نهایتی نداره. تا جهل هست بدتر از این آقایان هم می آیند. یک نفر نزد پیامبر مسلمانا آمد تا برایش دعایی بکند همینکه به پیامبر رسید پیامبر خطاب به جمعیت گفتند : اگر کسی از من کمک بخواهد به او کمک میکنم و هر آنکس به خدا توکل کند خدا او را کفایت میکند. طرف برگشت رفت سر زندگیش. دو بار دیگه اومد سراغ پیامبر و همین جواب را شنید و یقین کرد که منظور خود او بوده است. کار ندارم رفت دنبال کاری و کارش رونقی گرفت و .. مهم این بوده که پیامبر خودش را مقدس نمیکرد در حایکه الان در میان این آقایان کم نیستند که شهوت کرامات ولشون نمیکنه !! از من میشنوی به قول حافظ : هر قبله ای که دیدی مشغول کار او شو / هر بت که تو پرستی بهتر ز خود پرستی

    پاسخحذف
  4. سلام

    مدارکی که جمع می کنی بسیار عالی است، اما حیف که بجای توضیح درست، فحاشی می کنی که جلو تاثیر مثبت این مدارک را می گیرد.

    پاسخحذف
  5. اکبر
    با عمل کثیف یک آیت الله نمیتوانی اسلام را بدنام کنی. اسلام از آن آیت الله نیست که بخواهی با عمل شخصی که دین مقدس اسلام را مایه آب و خوراک خویش کرده، لعن کنی. من نه ساندیس خور هستم و نه پیرو نایب امام زمان!!! من آنم که فهمیده ام آن اسلامی که از طرف خدا به پیامبر بزرگ اسلام به ما نازل شده سرمنزل بشریت است. شما چرا به اسلام گیر داده اید؟ به اسلامی که دین های قبل از خود را نیز تصدیق کرده؟ تو در هر دینی هستی و یا بی دین هستی به خودت مربوط. اما حق نداری به دین کسی را خرده بگیری. تو راهت را برو و منتظر مرگت باش که نمیتوانی آنرا انکار کنی. بعد از مرگت بسیاری از حقیقت ها برایت آشکار میشود. پس تا روز مرگت خواهشا به دین خودت باش، خواه خدا را بشناسی و یا نه. اینرا هم بدان آنکه ایمانش را از خدا دارد با این مزخرفات شماها از دین برنمیگردد. چون او خدا را ناظر بر عمل خود میبیند نه هوس ها و شیطان را

    پاسخحذف
  6. نمی‌شه به این دین کثیف اسلام فحاشی نکرد. این دین کثیف باعث بدبختی، شکنجه، تجاوز و کشتار هزاران هزار ایرانی‌ شده. این دین کثیف بسیاری از فرهنگ‌ها و ادیان باستانی خاورمیانه رو نابود کرده. این دین کثیف باعث عقب افتادگی بیلیون‌ها انسان شده. این دین کثیف غیر مسلمان رو نجس میدونه. این دین کثیف زن رو ناقص العقل میدونه. این دین کثیف فرمان کشتار غیر مسلمانان رو میده. چطور شما روتون می‌شه بگین به این مذهب باید احترام گذاشت؟ به کیرم که بیلیون‌ها احمق خرافاتی به این چرندیات اعتقاد دارند. چند صد سال پیش هم مردم فکر میکردند کرهٔ زمین صاف هستش و خدا رعد و برق و زلزله و غیره رو ایجاد میکنه. در این دین کثیف اسلام هیچ چیز خوبی‌ پیدا نمی‌شه که ما ایرانیان خودمون قبل از شکست به عرب‌های سوسمارخور نداشتیم. باید شاشید به این مذهب کثیف و اون آخوندهای بیسواد و کثافتی که این خرافات رو ترویج میدان.

    پاسخحذف
  7. یک سری احمق فکر میکنند دوران خمینی (ریدم تو روحش) طلایی‌ بوده، یه سری احمق‌تر هم فکر میکنند دوران پیامبر اسلام طلایی‌ بوده. پیامبر اسلام از هر چی‌ طالبان و آخوند وحشی تر بوده. پیامبر دستور کشتار هزاران هزار اسیر رو داده. پیامبر اسلام دستور داده زنان اون‌هایی‌ رو که گردنشون رو زدند تقسیم کنند و خودش هم همون شب بهشون تجاوز کرده. پیامبر اسلام راهزنی میکرده. پیامبر اسلام بچه باز بوده. اگر هم به خدا اعتقاد دارین برین دنبال یه مذهب صلح آمیز. برین تحقیق کنید. مطالعه بکنید. نچسبید به اسلام چون اجدادتون به زور شمشیر مجبور بودن مسلمان بشن. برین دنباله یه مذهبی‌ که فرمان کشت و کشتار و قتل نمیده. یه مذهبی‌ که عشق و کمک به بقیهٔ انسان‌ها رو ترویج میده. آخه فکر می‌کنین خدای که این همه قدرت داره و خلاق تمام عالم هستش به یه قرمساقی مثل محمد احتیاج داره که بره و اسلام رو به زور شمشیر ترویج بده؟ آخه مگه شما‌ها پهن تو کلتونه؟ یکم فکر کنید. گوساله نباشید!

    پاسخحذف
  8. بعید نمیدونم وقتی‌ که آلات الاغ روحانی نصف پول رو می‌گرفت ازتون درخواست یه چند فیلم پورنو و مجله سکسی هم میکرد :-)

    پاسخحذف
  9. کیرم تو کس آقای گمنامیان گرامی که معلوم نیست کدوم آخوندی کون مادرش گذاشته که اینطور هار شده و به اعتقادات 6 میلیارد انسان توهین میکنه
    یا علی

    پاسخحذف
  10. کیر من رسما حواله گمنامیان و هواداران مسعود سگ صفت منافق(رجوی) و هر کسی که به رهبری آقای موسوی در جنبش سبز با جان و دل اعتقاد نداره
    زنده باد موسوی و جنبش سبز ایران

    پاسخحذف
  11. زنده باد موسوی و کروبی و جنبش سبز مردم ایران
    مرگ بر رضا پهلوی و مسعود کس کش رجوی

    پاسخحذف
  12. کاشکی یک لینک هم در سایت دنباله قرار می دادید با تشکر از شما

    پاسخحذف
  13. آخوندها این خفاشان شب روزهای سیزده بدر کجا گم و گور می شون؟؟؟؟
    آخوندها دشمن خوشی و شادی مردم هستند و روزهای سیزده بدر که موقع شادی و رقص و پایکوبی مردم است در غارهای سیاه خود مخفی می شوند و سعی می کنند هیچ صدایی در نیاورند.

    پاسخحذف
  14. کیرم تو مادرت گمنامیان کس کش مادر قحبه تو مایه ننگ بالاترین هستی......... زنده باد موسوی و کروبی

    پاسخحذف
  15. جناب گمنامیان اگر 170 نفر بهت رای دادن، یه چیز رو بدون. من خودم به هیچ عنوان دین رو قبول ندارم ولی برای نقدش از دروغ استفاده نمی کنم. فقط این رو بدون که بعضی ها هستن که فرق مدرک جعلی و اصلی رو می فهمن.
    دروغ بده چه با دین چه بی دین.
    با دروغ نمی شه اصلاح کرد.

    پاسخحذف
  16. ناشناس آخری،
    می توانید از دفتر این مرجع تقلید، اصل بودن این فتوا را بپرسید ، این نار مه شماره دارد و در دفتر او ثبت شده است،
    پس لطفا حرف مفت نزید.

    پاسخحذف
  17. خاک تو سر بدبختت کنن که از پشت آی دی های گمنام احمقانه اینطور امید مردم داخل ایران را با مزحرفات صد من یه غازتون به باد میدهید. میروید میگردید هر چی روایت نامعتبر و حدیث و داستان چرت و پرت بر میدارید و به اصطلاح خودتان روشنگری میکنید. آخه احمقا خواننده اینا خودتونید جمع حمقا تو بالاترین. او نکسی که حالا به غلط و درست اسلام داره سمت شما نمیاد که مثلا روشن بشه. شما ابله ها حتی عرضه یه کشمکش دو نفره رو هم ندارید حالا برای مردم شدید روشنگر! نمیفهمید هر مبارزه ای به سیاست و تاکتیک احتیاج داره . اولینش هم همراهی با گرو های و عقاید مختلف در راه یه هدف مشترکه نه توهین به اعتقادات میلیونها ایرانی. اصلا شما خودتان کی هستید و چه آیینی دارید که به مسلمانها ایراد میگیرید . حالا ایران مگه قبل از اسلام چه پخی بوده که با اسلام از بین رفته . از اون گذشته بزمجه! مگه مسلمان واقعی به این آیت الله و آیت الله سجده میکنه که به یه فتوای چرند مچ گیری میکنی و دینش را زیر سوال میبری. خیلی راست میگی و تو غرب زندگی میکنی یه مقاله در حماقت کشیش های کاتولیک بچه باز یا خاخام های عقب مانده نژاد پرست بنویس ببین چه جوری غیر مسلمانان عزیزت زندگی رو بهت حرام میکنن.

    پاسخحذف
  18. احکام ارتجاعی و پول پرستانه آخوندها را نباید به حساب اسلام گذاشت. اینها با ارائه نادرست دین و تاریخ اسلام که بر اساس منافع خودشون بوده، بزرگترین دشمنان اسلام هستند. خمس را که مخصوص غنایم جنگ است و در مذهب اهل سنت گرفته نمی شود، آخوندهای شیعه از همه اموال مردم بدبخت می گیرن و صیغه را که در همه مذاهب اسلامی حتی شیعه 7 امامی و زیدیه حرام است را حلال کرده و برای آن در تاریخ حدیث جعل کرده اند تا خود به شهوترانی بپردازند.
    در حالیکه خود پیامبر اسلام صیغه را حرام کرده بود.
    به نظر من مطالب وبلاگ شما داره به خامنئی خدمت می کنه چون از یک طرف بین سبزها اختلاف می اندازه و از طرف دیگه مردم متدین ایران رو به مخالفان حکومت و آینده ای که اونها می توانند رقم بزنند نا امید و نگران می کنه. پس بجای جدا کردن مردم از اسلام، پادشاهی کثیف آخوندها رو از اسلام جدا کن.
    کسی که اسلام رو با برداشت آخوندی یادگرفته باشه یا خرافاتی میشه یا کافر. اسلام رو باید با دیدی نو نگاه کرد و مستقل از آخوندها یادگرفت.

    پاسخحذف
  19. خودم شاهد بودم که بسیجی ها یه سری وبلاگهای ضد اسلامی رو اداره می کنند تا با این کار مردم رو از جنبش سبز متنفر کنند و بین مخالفهای حکومت جدایی و اختلاف بندازند.
    بنا براین بر اساس فتوای اینجانب هر کس به هردینی اهانت بکند دانسته یا ندانسته توله سگ خامنه ای و بسیجی است.
    این هم یک بسیجی گمنام!

    پاسخحذف
  20. رها !!
    یک-
    اولا از کجا دیده ای که بسیجی ها وبلاگ ضد اسلام دارند ؟! آنها که رسما سر میدان انقلاب نمی آیند بنشینند و چنین کنند !!
    نکند خودت بسیجی هستی ؟!
    دو-
    اصولا کسانی که برای یک حرف منطقی جواب ندارند، به هر کلکی متوسل می شوند تا طرف مقابل را خاموش کنند.
    انگ زدن هم یکی از آن کارها است.
    این رژیم بر اساس اسلام بنا شده است و من با نقد اسلام، پایه این رژیم را سست می کنم، قبلا هم نوشته بودم :
    قبلا نوشته بودم:
    گمنامیان چون می گوید قمه زنی وحشی گری است، مزدور رژیم اسلامی است اما کسانی که از قوانین وحشیانه اسلام دفاع می کنند، آزادی خواه هستند !
    لینک این مطلب:
    http://gomnamian.blogspot.com/2010/12/%DA%AF%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D9%86-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D9%82%D9%85%D9%87-%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D9%88%D8%AD%D8%B4%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%DB%8C.html

    پاسخحذف
  21. سلام،
    حرفت درسته ولی سعید فقط برنامه نویس سایت نبوده. صاحب سایت بوده و نویسنده بیشتر مطالب سایت و گرداننده سایت.

    پاسخحذف
  22. این گمنامیان از عوامل کددار وزارت اطلاعات هست، دوستان اگه نگاهی به لینک های این مزدور بسیجی در بالاترین بندازین میبینین که حتی یک لینک در حمایت از جنبش سبز موجود نیست، تمام لینک های این ساندیس خور یا توهین به دین مردم آن هم فقط به نیت ایجاد تفرقه و یا فحاشی نسبت به سران جنبش سبز(موسوی و کروبی) و عناصر شاخص جنبش سبز میباشد، برای اطمینان میتونید تمام لینک های این عنصر اطلاعاتی که مصداق روشن صحبت های طائب هست را بررسی کنید تا پی به صحت حرفای بنده ببرید

    پاسخحذف
  23. این گمنامیان از عوامل کددار وزارت اطلاعات هست، دوستان اگه نگاهی به لینک های این مزدور بسیجی در بالاترین بندازین میبینین که حتی یک لینک در حمایت از جنبش سبز موجود نیست، تمام لینک های این ساندیس خور یا توهین به دین مردم آن هم فقط به نیت ایجاد تفرقه و یا فحاشی نسبت به سران جنبش سبز(موسوی و کروبی) و عناصر شاخص جنبش سبز میباشد، برای اطمینان میتونید تمام لینک های این عنصر اطلاعاتی که مصداق روشن صحبت های طائب هست را بررسی کنید تا پی به صحت حرفهای بنده ببرید

    پاسخحذف
  24. ناشناس آخری،
    من که می دانم که هستی، تو همان مزدور وزارت اطلاعات در بالاترین هستی که چون مچت را گرفته ایم که مشغول جاسوسی کاربران هستی، الان به هر در و دیواری می زنی !!
    اما مهم نیست،
    من کامنتت را پاک نمی کنم،
    قضاوت با خوانندگان وبلاگ که ببیند آیا من طرفدار جنبش سبز بوده ام یا نه (با توجه به صدها پست ازاین وبلاگ که طرح نو داده یا حمایت کرده ام) و همینطور اینکه خوانندگاه عقل دارند ،
    می بییند و می فهمند کسی که ریشه حکومت اسلامی را با نقد اسلام می زند، مزدور آن نیست.
    شما چون هیچ جوابی برای حرف های منطقی من ندارید، به انگ زدن روی آورده اید

    پاسخحذف
  25. این گوساله ای که آمده می گه صاحب وبلاگ طرفدار جنبش سبز نیست، آخه پس این عکس گنده ندا که اینجا زده برای چیه؟ تو چون از کتک زدن مردم و با عنوان اسلام نون می خوری مجبوری بیای فحش هم بدی و از اسلام حمایت کنی اگه این اسلام گهتون رو ازتون بگیرن دیگه چی دارین که توی تلویزیون گهتون مردم رو باهاش معطل کنین و به جمود فکری ببرین؟!! بمیر یا برو یه شغل درست حسابی پیدا کن میکروب انگل اجتماع...

    پاسخحذف
  26. یه سری اینجا خودشون رو کیر کردند و فکر میکنند که اسلام خوبه ولی‌ این آخوند‌ها اسلام رو بد پیاده میکنند. اگر واقعا آزادی میخواهین (برای همه) پس دین باید به کلّ از سیاست جدا باشه. همهٔ ادیان و فرقه‌های سیاسی باید از آزادی برخوردار باشند. اون خرچنگ سیک‌های هندی و الله اکبر هم باید از پرچم ایران محو بشن. درضمن جنبش سبز دیگه مال آقایون کروبی و موسوی و اصلاح طلبان نیست. جنبش سبز متعلق به همهٔ مردم آزادی خواه ایران هستش.

    پاسخحذف
  27. دوست عزیز کس کش من جناب داوکینز خدمتت بگم که انگلی نظیر گمنامیان از عکس ندا داره سواستفاده میکنه، اگه امروز ندا هم زنده بود ندا را هم به فحش میکشید، فراموش نکنیم که این گمنامیان و رفقاش بودن که نداو سهراب را کشتن

    پاسخحذف
  28. آقا گمنامیان گه اضافه خورده و گفته من را میشناسه و من عضو بالاترین هستم، آخه بدبخت من اگه عضو بالاترین بودم که نمی آمدم تو این وبلاگ زپرتی تو کامنت بذارم که، اگه عضو بودم همونجا تو بالاترین خشتکت را پایین میکشیدم و از کون بهت متعرض میشدم نه که بیام تو وبلاگ خودت واینجا خشک خشک بکنمت
    یا علی

    پاسخحذف
  29. من ندا را کشتم ؟!
    مزدور اطلاعاتی ،
    در بالاترین دستت رو شده است، آمده ای اینجا پر رو بازی در می آوری ؟!
    دوستانی که کامنت های من را در بالاترین پیگیری می کنند، می دانند که این جاسوس وزارت اطلاعات در بالاترین است که دستت پیش همه به صورت مستند رو شده است،
    اگر پرو رو بازی در بیاوری، یک پست جداگانه درباره تو می گذارم که دیگر پیدایت نشود

    پاسخحذف
  30. گمنام جان، این اطلاعاتی‌ که اینجا کامنت میذاره به نظر خودش خیلی‌ تیز میاد و فکر میکنه که داره اینجا بین ماها تفرقه میندازه. فکر کنم جوابش رو ندی بهتر باشه. کونش بیشتر میسوزه. اگر هم زیاد زر زر کرد دیگه خواهر و ننه شو نمیکنم که از نون شب بیفتن :-)

    پاسخحذف
  31. کیرم تو کس خواهر هرچی بسیجی و ناموس جنده های مثل عوامل ثارالله ..
    کیرم تو کس مادر امام حسین و امام زمان منجی عالم کونی چاقالم بره که الان به قوله خودشون داره تو چاه های قم کون میده.

    درود بر تو گمنامیان

    پاسخحذف
  32. واقعا تو خودتم نمی دونی با چی داری مخالفت می کنی. گیرم که هرانچه مسلمان و آخوند توو این دنیا هست، همه باطل و مزخرف گو هستند. تو خودت مرد باش و راه حقیقی رو پیدا کن .شرافت و شجاعت داشته باش و راه حق رو از دست کسانی که فک می کنی باطلند نجات بده.به جای این همه وقت صرفِ سخنان و بیخودو باخود دیگران کردن، خودت بشین در خلوت خودت و به راه حق فکر کن. اسلام ناب رو از اونچه که امروز باب شده، تمیز بده.
    خدا هممون رو هدایت کنه.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.