سه‌شنبه، فروردین ۰۲، ۱۳۹۰

آتئیست ها هنگام سکس چه چیزی را فریاد می کنند و صدا می زنند ؟!

آتئیست ها هنگام سکس چه چیزی را فریاد می کنند و صدا می زنند ؟!

این برادر آتیست هنگام سکس، فریاد می زند : ریاضی ، دانش ! (معمولا داد می زنند آوه می  گاد!)
این بهترین دلیل بر لزوم وجود خدا است، اگر هنگام سکس نشود فریاد زد ( اوه می   گاد) ، باید فریاد زد ریاضی ؛ دانش !
این دلیلی است که ما به الله نیاز داریم،
شما تصور بفرمایید آتئیست های بیشعور، باید به جای oh my god ، هی ریاضی و فیزیک کوانتوم و شیمی را صدا بزنند. 
البته گویا عایشه طفلکی، هنگام سکس با محمد، فقط می گفته که عروسکش را می خواهد ! و برای آن گریه می کرده است.

۲۳ نظر:

  1. جالب بود. ما که هر دفعه فرو می‌کنیم میگیم، یا زینب، یا علی‌، یا حسین، ... آخرش هم که میایم میگیم یااا آااااالله!

    پاسخحذف
  2. محمد هم لابد به عایشه در حین سکس میگفته گریه نکن دختر عزیزم، داریم دکتر بازی می‌کنیم. من دکترم و تو هم مریضی که درد داره.

    پاسخحذف
  3. اوه "می" گاد نیست اوه "مای" گاد درسته

    پاسخحذف
  4. توبه کنید وگرنه در دوزخ جاویدان خواهید بود.

    پاسخحذف
  5. تا بوی فناشدنی مدفوع نباشد، عطر معنی پیدا نمیکند.
    چه خوب که آنان که ادعای مخالفت با پاک ترین ابنای بشر را دارند شعور و قدرت ابراز مخالفتی در این حد دارند.
    این کرمک بدبوی بی مقدار مدفوع زی، بر محبتم و بر استواری ام در باورم به رسول افزود.

    پاسخحذف
  6. ببخشد مادر شما در سکس با من حرفی نمیزد
    چرا؟

    پاسخحذف
  7. خيلي جالب و قشنگ بود
    استدلال باحالي هم داشت
    اما اصولا اين oh my god دليلي بر خداباوري نيس
    اين فقط يه اصطلاحه
    مث ايشالا و ماشالا گفتن

    پاسخحذف
  8. "تا بوی فناشدنی مدفوع نباشد، عطر معنی پیدا نمیکند.
    چه خوب که آنان که ادعای مخالفت با پاک ترین ابنای بشر را دارند شعور و قدرت ابراز مخالفتی در این حد دارند.
    این کرمک بدبوی بی مقدار مدفوع زی، بر محبتم و بر استواری ام در باورم به رسول افزود. "

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    درود بر شرف تو
    آدو تفاوت بین دو طرز فکر رو می فهمه...

    پاسخحذف
  9. آزاد اندیشی .احترام به حقوق دیگران.احترام به علایق همه و اجبار نبودن یک تفکر برای همه .انسانها از یک قوم ویک سلیقه نیستند.همه باید بدانند در دین اجباری نیست و قانون دینی زورگویست .ولی بی حرمتی به دین دیگران هم بی فرهنکی است.

    پاسخحذف
  10. من خودم به هیچ دینی گرایشی ندارم و کلا وجود دین را غیر ضروری می دانم اما این نطر من است میلیونها نفر در کره خاکی چیز دیگری را می پسندندو زیباست اگر همه برای انتخاب آزاد باشند و همه به هم احترام بگزارند

    پاسخحذف
  11. سلام بر همه دوستان و هموطنان عزیز
    با تشکر از گرداننده این سایت و تلاش های ایشان برای شکستن تابوی ارتجا و عقاب ماندگی. من فقط یک موضوع رو دوست دارم اشاره کنم و اون هم اینکه انجام عمل سکس که در همه موجودات زنده به عنوان یک عمل طبیعی در جهت تنازع بقا وجود دارد. آیا هیچ وقت به این فکر کردیم که چرا در ذهن ما انسانها و به خصوص ما ایرانی ها چرا تبدیل به یک تابو شده؟ چرا برای اینکه دیگران را تحقیر کنیم و بالاترین درجه خشم خودمون را نشون بدیم، به آلات تناسلی خواهر و مادر طرف بند میکنیم؟ آیا چنین طرز تفکری ریشه در افکار عقاب مانده به استلاح نمایندگان دین نداره؟ من به هر دین، مذهب و عقیدهای تا آنجا که فردی باشه و نخواهد خودش را به دیگران تحمیل کند، احترام میگذارم.
    دوستان عزیز، من فکر می کنم برای اینکه کشورمون رو از چنگ این جلادان و ضحاکان نجات بدیم، یک مقدار با حوصله تر و منطقی تر تبادله نظر کنیم. یک مقدار دلسوزانه تر همدیگر رو تحمل کنیم. ببینیم در کشورهایی که از لحاظ علمی از ما جلوتر هستند، چطور گروه های مختلف با عقاید مختلف بدون صحبت از آلات تناسلی خواهر و مادر یکدیگر با هم مناظره میکنند. هیچ چیز در این دنیا مطلق نیست. هر چیزی میتونه امروز درست به نظر بیاد و فردا غلط. ما در دنیای نسبی زندگی میکنیم. پس بیاییم بپذیریم که درست ترین نظر همیشه نظر اکسرییات مردوم (اگر تقلب نباشه) هست. من خودم به عنوان یک ایرانی سال هاست که با خودم میجنگم که بتوانم بپذیرم که نظر یک نفر مخالف من میتونه درست تر از نظر من باشه. یک چیز در دنیای علوم انسانی سالیان پیش یاد گرفتم که زندگی من را تغییر داد و اون هم این بود که استاد نظاره هیچ یک از دانشجویان رو راد نمیکرد. همیشه وقتی یک سوال از همه میکرد و نفرات مختلف جواب های متفاوت میدادند، به همه میگفت: میتونه اینطوری باشه. برای من به عنوان یک ایرانی که یا حرف من یا خون راه می افته، این حرف استاد خیلی عجیب بود. به هر حال سالیان طول کشید که فکر کنم تونستم یک مقدار خودم رو تغییر بدم که حرف دیگران رو هم بتونم بطور واقعی گوش کنم تا بفهمم و اگر بهتر از نظر من بود، به ان عمل کنم.
    مرا ببخشید اگر روده درازی کردم، به خاطر اینکه کشور و وطنم را مردمم را دوست دارم.
    به امید رهایی از شر غاصبان حکومت مردم.
    قربان شما بهروز

    پاسخحذف
  12. وقتی من مادرت رو میگاییدم هی فریاد میزد:ای خدا من یک کیر برام کمه،بزار هر چی کیر کلفته بید بکنه تا سیر بشم.میگفت اگه منو خوب نکنی میرم عربستان پیش عربها.

    پاسخحذف
  13. از نتیجه گیری احمقانه و سخیفتون در مورد وجود خدا حالم بهم خورد.
    به زبان آوردن هر آنچه که هست حاصل یادگیری است نه حاصل از نیاز به آن (حداقل در این مورد)

    پاسخحذف
  14. به نام خدا
    سلام
    بدترین راه برای تخریب یک چیز دفاع بد کردن از آن است.آیا مسئله روابط جنسی براتون زیادی مهم نیست ؟ این آتئیست اصلا از طرز تفکرش درست حمایت نکرد. هر چیزی جائی داره. بی دلیل نیست اگر اون زن از آتئیست ها بیزار بشه. وقته یاد ریاضی و روشهای علمی کردنه مگه ؟!!

    پاسخحذف
  15. مادر جنده های سگ توله مگه ما مسلمونا به بقیه ی ادیان توهین می کنیم که شما حرومزاده ها دهنتونو باز می کنید و ضر اضافی میزنید؟؟؟؟؟؟؟
    من می دونم مشکله شما با اسلام چیه!!! خار و مادر شما جندس برای همین چون اسلام جلوی زنا رو می گیره شما ناراحتیت
    کس اول تا آخرتون

    پاسخحذف
  16. @ ناشناس مسلمان بالایی: یه مسلمان اینجوری حرف میزنه، ننه جنده؟

    درضمن بله شما با اون دین کثیف اسلام به تمام ادیان دیگر توهین کردید و بقیه را نجس میخوانید و دستور کشتار و تجاوز و سرقت اموال دگراندیشان رو می‌دهید. اسلام توهین به بشریت هستش. ریدم به اون قرآن و اون رسول الله بچه باز و خونخارتون. در این دین کثیف اسلام هیچ مهر و محبتی نیست.

    پاسخحذف
  17. من نمیدونم این کونیان مسلم چه گهی اینجا می خورن ؟
    اگه این نوشته ها ناراحتتون میکنه سیکتیر کنین یه جای دیگه که در مورد کلفتی عن پیامبر و نحوه لای نون گذاشتنش برای پیروان حضرت صحبت میشه .
    بهتون گفتم کونی چون اینجا اومدین و نوشته های خلاف دین مبینتونو می خونین و کامنت میزارید ، آیا کون دادن از واضحتر هم هست ؟
    حالا هر چقدر میخواین کون بدین ! دینتون شماها رو اینجوری بار آورده ...

    پاسخحذف
  18. محمد چون خودش پورن استار بوده در حین سکس هی میگفته aah yeah اونوقت این کاتبان وحی فکر میکردن آیه داره انزال میشه و سراسیمه خودشون به درب اتاق خواب نبی اکرم میرسوندن. ایشون هم برای اینکه ضایع نشه هر دفه چنتا کس شر تکراری رو به نام الله غالبشون میکرد .نشون به نشون اون سوره احزاب آیه 53

    پاسخحذف
  19. خداخودش به راه راست هدایتت کنه برای ما مسلمونا مهم نیست که شماهرگهی بخورید
    الابذکرالله تطمعن القلوب

    پاسخحذف
  20. شماها چرا انقدر به هم فحش میدید؟؟؟؟؟؟


    اونی ک گفته تو دین اسلام هیچ مهر و محبتی نیس

    تو کامل میدونی دین اسلام چیه؟؟
    تحقیق کردی؟
    فقط ی قران دیدی و چهار تا ملا و گفتی مزخرفه

    متاسف برات ک این جور فکر میکنی....

    پاسخحذف
  21. اینقدر به هم ناسزا نگید دوستان
    جدای دین و نظر شخصی هر کسی که باید مورد احترام واقع بشه، صحبت از فرهنگ و تمدن هست و فکر کنم هر مذهب و دینی توهین رو اشتباه میدونه. هر کدام از ما به هر چه که اعتقاد داشته باشیم نمیتونیم با این نوع صحبت هیچ کمکی به هم داشته باشیم.
    تعصب بد هست و من اینجا هم تعصب به دین اسلام را دیدم و هم تعصب به غیرش رو
    لطفااااااااااااااااا انسانیت رو زیر پا نذاریم.خواااااااااااااااهش میکنم.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.