شنبه، اسفند ۰۷، ۱۳۸۹

صد البته که این لباس ، لباس کلاه برداری است و نیاز به مجوز دارد !

در یکی از سایت های مذهبی ، مطلبی نوشته بود به این عنوان :(نوبت بزرگی) و در آن به بحث شیرین عمامه گذاری و گرفتن مجوز برای پوشیدن لباس روحانیت پرداخته بود. 
مثلا نوشته است: 
این روزها همه چیز به سمت قانونی شدن می رود و لباس روحانیت هم قواعد خاص خود را پیدا کرده است. در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم معاونت تهذیب و اخلاق عهده دار بررسی صلاحیت اخلاقی و علمی طلبه ها برای پوشیدن لباس روحانیت شده است. طلبه ها باید لااقل تا سال ششم را خوانده باشند تا بتوانند درخواست مجوز برای پوشیدن لباس کنند. پس از اعلام درخواست طلبه باید مصاحبه شفاهی بدهد. در مصاحبه شفاهی مسائلی چون احکام دینی، قرائت قرآن و مسائل سیاسی جاری کشور گزینش می شود. طلبه هایی که نتوانند در این مصاحبه موفق شوند از داشتن مجوز لباس محروم خواهند بود.
نکته ای که به نظر می می رسد این که است صد البته که این لباس ، لباس کلاه برداری است و  نیاز به مجوز دارد !!
و البته که هر کسی نباید بتواند وارد جرگه این کلاه برداران مفت خور شود

و سوالی که برای من پیش می آید این است که آیا باید آخوندهای محترم، دوره بشکه (!) را نیز گذرانده باشند یا که نیازی به آن نیست؟!
کسانی که نمی دانند دوران بشکه چیست؛ می توانند به کلیپ زیر مراجعه کنند که در ان آیت الله هاشمی رفسنجانی به تفضیل ماجرای بشکه را توضیح می دهند و البته محتوای آن مناسب برای خردسالان نیست. 

۳ نظر:

  1. دوره بشکه که از واحدهای اصلی دوره آخوندی هست. یه درس 12 واحدی که همه باید اون رو در بخش های 2 واحدی که هر بخش اون در یک سال تحصیلی باید گذرونده بشه. الکی که نیست، وقتی قراره یه عمر کون ملت بذارن، باید بدونن دقیقاً ملت چی میکشن تا بتونن بهترین راه رو برای بیشتر کردن درد انتخاب کنن.

    پاسخحذف
  2. باز سروکلت پیدا شد که جرات داری بیا تو خیابون تا حالیت کنم خائن
    ظهور امام عصر حضرت مهدی عج خیلی خیلی نزدیکه بی ناموس ندیدی جهان اسلام به بیداری رسیده خایمال بزودی درس بزرگی به جهان استکبار خوواهیم داد همه مستکبرین از ژاپن تا آمریکا در مشتمون خواهد رفت تو وایسا ببین چه جنگی بشه اونسرش ناپدا اونوقت دوست دارم ببینم حرفی هم واسه گفتن دارین خائنین مستکبر پیروان شیاطین زمانه آمریکا و اسرائیل و انگلیش خوناشام این جهخان یک رهبر داره اونم امام عصر عج هست که به زودی خواهد آمد تا پیش از رسیدن او رهبر معظم انقلاب سید خراسانی امام سید علی خامنهای هستند
    جرئت دارین 10 افند بیاین بیرون تا با زنجیر سیاه کبودتون کنم حمالا توی کافر منافق باز برگشتی تو بالاترین مفتخور جیره خوار استکبار همتون جیره خوار اشتکبارین ذیوثا میبین کی برنده هست سرنجامتون هم خواهیم دید زجه و نالهزدنتون همین حالا میشنوم با اون میرحسن و اون کروبی و خاتمی دجالهای زمانه با شما کافرهای سبز مرگ بر شماها دستنشاندگان و عمال استکبار و فحشا و ضهیونیشم مردم جهان اسلام بیدار شدند این شورشهایی که شما هم میکنین همانند تب و لرز بعد واکسن ردن هست تا ما ولاییان و فدائیان نظام امام زمانی به آمادگی بیشتر برای ظهور حضرت مهدی عج برسیم
    مرگ بر استکبار و فحشا و عمال و دستنساندی.ثش

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.