شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۹

زمانی که مرجع تقلید شیعه، آیت الله مکارم شیرازی دستور به ترور و کشتن یک وبلاگ نویس(سام آشتیانی)می دهد!


_______________
مکارم شیرازی را همه ما می شناسیم، یکی از چند مراجع تقلید طراز اول جهان شیعه است. من به نامی مستعار برای او یک ایمیل فرستادم و از او استفتا کردم و پرسیدم که چه رفتاری باید با سام آشتیانی داشته باشیم ؟! آیا باید او را به جرم توهین به پیامبر اسلام بکشیم ؟
متن استفتای من و فتوای مرجع تقلید شیعه در زیر آمده است، اما نکات ذیل مطرح می شود:
یک- این چگونه دینی است که با یک نوشته طنز به لرزه می افتد و مرجع تقلید این دین ، دستور به کشتن انسان ها و ترور می دهد؟ 
دو- چرا در این دین حداقل های اصول اخلاقی، وجود ندارد ؟ بر فرضی که سام آشتیانی نیز به محمد توهین کرده باشد، آیا جواب یک توهین یا شوخی باید ترور و آدم کشی باشد ؟! مگر سام آشتیانی پیامبر اسلام را کشته که شما دستور به کشتن خود او می دهید؟
سه- چگونه است که این مرجع تقلید و دیگر مراجع شکم گنده اسلام، در مقابل این همه اعدام و تجاوز در زندان ها و جنایات مختلف ، سکوت پیشه کرده اند و مثلا تجاوز در زندان ها، چیزی از دین آنها کم نمی کند، اما یک شوخی از طرف سام، دین آنها را به خطر می اندازد و دستور به ترور و آدم کشی می دهند ؟!
چهار- این چگونه دینی است که مرجع تقلیدش یک آدم کش است؟!
پنج- مسلمانان عزیز، باور کنید آدم کشی کار بدی است !
پی نوشت: 
الف) من یک خورده حسابی از قبل با سام  آشتیانی داشته ام !
ب)به قول سام، دوستانی که سرشان به تنشان زیادی کرده، با من تماس بگیرند تا بنده مراجع عظیم الشان تقلید را اسکول کرده و یک فتوای قتلی ، ، سنگساری ، قطع دستی چیزی برای آنها بگیرم. در این دوره اگر دو تا فتوای قتل بالای سرت نباشد، کلاس شما پایین می آید!

لینک مطلب در ریشه ها-----لینک مطلب در فرند فید ---- لینک مطلب در آزادگی ---- لینک مطلب در بالاترین


۶ نظر:

  1. Salaam, eraadat darim,mikhastam begam cheraa on ghesmat ke fohsh haa ro be ye k nafare dige havaaleh mikardi ro bardashi be khojaste taghyiee dadi, to asr ertebataat mishe, be har do taa forward koni.
    movafagh bashi, va salaamat

    پاسخحذف
  2. ارادت مند شما، سید احمد ناصری - "آمستردام" :))

    پاسخحذف
  3. salam
    man ziad nmikham varede masaele siasi va .. shavam
    faghat man danesh amukhteye reshteye hoghugh hastam va mikhastam shomara az in jehalat dar biavaram
    chera ke in marjae taghlid hokme koshtan nadade balke hokme shari ra gofe
    tebghe ghanune mojazate eslami iran tohin be payambare eslam mojazatash marg ast
    albate agar sabet shavad va sayere sharayete lazam mbaraye hokm vojud dashte bashad

    pas irad be ghanun vared ast.va ghatele shoma ghanun ast

    pas ziad be khod gharee nashavid ke ay man tunestam az inha sooty begiram va..
    in hokme ghanun ast
    hala khub ya badash ra kary nadaram
    kholase ziad be khodet hal nakon

    پاسخحذف
  4. کار این وبلاگ چرت نوشتنه هر دینی قوانین خاص خودشوداره اولا چرا نمیگی سام آشتیانی چی نوشته بوده دومن در هر دینی افرادی هستند که به هیچ عنوان نباید به آنها توهین کرد اینجا بحث بهترین آدم روی زمینه که اون آقا بهش توهین کرده پس باید اعدام بشه

    پاسخحذف
  5. ایرانی مسلمان!
    آنقدر پرت هستی که نمی توانم بهت جواب بدهم!!

    پاسخحذف
  6. باشه ما ایرانی‌ مسلمون پرت،عقب افتاده...تو که خارجی‌ کتاب خونه تحصیل کرده درون گرا که به هیچ چیز پایبند نیستی‌ تو زندگیت،چه بسا که حتی به ناموس خودت هم غیرت نداری...این مردم به اعتقاداتشون تعصب دارن...فقط اینو بدونید که شما یه مشت عدم بی‌ بته هستید و عددی نیستید، از شما گنده تراش ۱۴۰۰ ساله نتونستن اسلام رو زمین بزنن...اینارو گفتم که یوقت فاز روشن فکری بر نداری با خودت که بگی‌ اوه من چقدر می‌دونم و علامه دهرم...یقیناً شما کسی‌ هستی‌ که روی پاشنه پات بول میکنی‌ عزیز...زنده بآد اسلام...یا حق

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.