دوشنبه، بهمن ۲۵، ۱۳۸۹

البته خامنه ای وحسنی مبارک ، بهتر از همه می دانند(!)/ و تو چه می دانی که به وجود آمدن شکاف در سد چقدر خطرناک است

چگونه رژیم خامنه ای، نابود می شود ؟!
ما سه نوع سد داریم: 
    یک - سدی که محکم و استوار بر سر جای خود است. 
    دو- سدی که خراب شده و با شکافی بزرگ، آب از آن می گذرد. 
    سه- سدی که شکافی  (هرچند کوچک) در آن ایجاد شده و در شرف نابودی است. 
نوع سوم، نوع جالبی است، سد هنوز پا برجا است، تنها شکافی  کوچک به چشم می آید ، هر چند که در قیاس با عظمت سد، این شکاف کوچک شاید ابعادش قابل ندید گرفتن باشد، اما هر عقل سلیمی می داند که آن سد تا لحظاتی دیگر ، فرو خواهد پاشید. 
واقعه بیست و پنجم بهمن (امروز) واقعه ای بزرگ بود، علی رغم اینکه بیست ماه از جنایت های مداوم، شکنجه ، کشتن  و آزار نظام یافته مردم ایران می گذرد، اما مردم ایران نشان دادند که علی رغم جنایات رژیم ، آماده سرنگونی آن هستند. 
این تظاهرات ؛  همان شکاف در سد بود، و نکته مهم این است که این شکاف اصلا کوچک نبود. 
بهتر از همه ما ، خامنه ای و مقامات رژیم می دانند که این شکاف ، چه جای خطرناکی از سد را شکافته است، خوب می دانند که با هیچ سیمانی نمی توان جلوی آنرا گرفت، چرا که میلیونها متر مکعب آب ، برای عبور از آن شکاف و گسترده کردن آن شکاف هجوم آورده اند و تعداد آنها به صورت تصاعدی و به صورت وحشتناکی افزایش می یابد.
تظاهرات امروز نشان داد که شکاف در سد نظام وجود دارد و حکومت علی رغم بیست ماه جنایت ، موفق به سرکوب نشده است و این  یعنی دیگر این جنبش ، قابل خفه کردن نیست. 
خامنه ای، خوب نگاه کن، اینگونه نظام جنایت کار اسلامیت، به مانند این سد از بین خواهد رفت. 


۱ نظر:

  1. بله گمنام عزیز واقعا سد سید علی سوراخ بزرگی پیدا کرده که بزودی آب طغیان ملت نابودشان خواهد کرد.از تو جه پنهان که من برای تظاهرات 25 بهمن خیلی نگران بودم و دیدم که بقول تو مردم واقعا دیگر کوتاه بیا نیستند اگر داستان مصریها 20 روز طول کشید ایرانیها اگر اینقدر کشتار و دستگیری نباشد دو روزه کار را تمام خواهند کرد.دستبوس همشون هستم.ضمنا خیلی ممنون که برای خر فهم کردن سید علی جاکش زحمت کشیدی و یک عکس مناسب برایش گذاشتی.درود

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.