یکشنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۹

مبارزه و مجادله اصلاح طلبان با خامنه ای: بگذار بخشی از ایران را نیز ما چپاول کنیم! / علت نگرانی جبهه مشارکت از سقوط رژیم

البته دلیل نگرانی و مخالفت  جبهه مشارکت ایران اسلامی از سقوط رژیم ولایت فقیه، در اسم این گروه سیاسی نهفته است!

      "جبهه مشاركت ايران اسلامى، با انتشار بيانيه اى در روز شنبه ۲۳ بهمن ( ۱۲ فوريه) اعلام كرد كه بر خلاف مصر، سقوط رژيم، موضوع اجماعى جنبش سبز نيست و "ملت ایران" خواهان اصلاحات براى مصون سازى نظام از سقوط است."

اصولا ایران به سمت غیر اسلامی شدن نیل می کند و به زودی چیزی به نام ایران اسلامی معنایی نخواهد داشت، در آن شرایط نیز، جبهه مشارکت ایران اسلامی دیگر معنایی نخواهد داشت.

حرف اصلاح طلبان این است، خامنه ای قسمتی از قدرت را به ما واگذار کند، تا ما نیز بتوانیم بخشی از کشور را چپاول کنیم. برای اصلاح طلبان، خواسته مردم و دموکراسی در ایران معنایی ندارد. آنها خوب می دانند که در یک نظام دموکراتیک، آنها در ساختار قدرت جایی ندارند، چرا که نه پیشینه درخشان و سالمی دارند و نه مدیران توانمندنی هستند. از طرفی نیز می دانند با روی کار آمدن نظام دموکراتیک ، آنها به دلیل سی سال مشارکت در جنایات رژیم ؛ باید در دادگاه صالحه پاسخگویی جنایات خود باشند.

براستی آیا باید از کسانی که نام خمینی جنایتکار را با احترام ذکر می کنند، توقع دموکراسی و مردم سالاری داشت؟! مگر نه آنکه بسیاری از این افراد، خود سالها بر مسند قدرت بوده اند و خود دست به جنایات فراوان زده اند ؟
قبلا هم نوشته بودم که :



۳ نظر:

  1. تحلیلت اشتباهه عزیز دل برادر!
    من از علاقه مندان متنهای ضد دینت هستم
    خودم هم مثل تو لاییکم
    ولی تحلیلت اشتباهه!
    مشارکت و تفکرات اصلاح طلبانه با همه زشتیهاش خیلی طرفدار داره تو ایران
    من با وجود مخالفت ایدیولوژیک با مشارکتی ها، ترجیه میدم یکی مثل اونها زمام امور رو در دست بگیره تا کسی مثل خودم وتو!
    چون متاسفانه اکثریت مردم (نمیدونم 60 یا 70 یا 80درصد) مذهبی اند و زبون من و تو رو نمی فهمن!
    این کارشونم یه تاکتیکه برای بعد از 25 بهمن و اتهامات براندازانه آدمخواران قوه قضائیه!

    پاسخحذف
  2. رفیق ناشناس، حدود دو دهه کافی نیست که بفهمیم روش ایشان شکست خورده است؟ خاتمی در زمان ۸ ساله خود یک تظاهرات هم برای ما برپا نکرد ولی خود میدانی که پارسال در جنبش سبز چه اتفاقی افتاد، اکثریت ملت ایران چه اسلامی چه غیر اسلامی از آنها رد کرده‌اند ولی ناچاره گاهی مجبورند به آنها متوسل شوند.

    "این کارشونم یه تاکتیکه برای بعد از 25 بهمن و اتهامات براندازانه آدمخواران قوه قضائیه! "

    خیلی خامی برادر! این حرف یعنی شکست، یعنی همین الان میخواهیم ۲۵ بهمن اتفاقی نیافتد. حال کاری ندارم که ۲۵ بهمن خبری میشود یا نه، منظورم این است که وقتی اینگونه صحبت میکنی، دل خیلیها را خالی کرده‌ای. این همان روش اصلاح طلبان بوده (به مدت ۲۰-۲۵ سال) که به نتیجه ای نرسید و اتفاقا باعث تحکیم بیشتر نظام شد. این روش دیگر درست نیست این اصلاحی ها باید تکلیف خود را با خامنه ای و نظام روشن کنند تا بجایی برسند. این بازی موش و گربه شان بجایی نمیرسد. این ۲۰-۲۵ سال این را به ما نشان میدهد. البته منظور من خشونت نیست، این تقابل خشونت و اصلاح طلبی یک بازی است که اگر کسی نخواهد خشونت کند حتما باید اصلاح طلبی حکومتی باشد. یعنی من هم میتوانم اصلاح طلب باشم ولی با روش و تاکتیکی دیگر. روش سالیان اصلاح طلبی خاتمی و امثالهم شکست خورده است.

    پاسخحذف
  3. واقعاً این بیانیه آخرشون خیلی بد بود. جالبه که تا الان اصلاً حرفی هم از 25 بهمن بصورت مستقیم نزدن. فقط همین الان گفتن ما موافق نظامیم تا اگه فردا یه سر و صدایی شد و یه سری مردم شعارای تند دادن، بگن اینا از خارج دستور گرفتن!
    اینا و اصول گراها همشون یه گوهن. همه وابسته به همین رژیمن. واقعاً برای خودم متاسفم که پارسال رفتم شناسنامم رو برای اولین بار ننگین کردم تا به یه مشت شریک دزد رای بدم.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.