جمعه، بهمن ۰۱، ۱۳۸۹

آقای بالاترین، زدن انگ وابسته بودن نه کار کسی است که اشتباهش پشیمان است/ اختلال مورد نظر شما، همان محاربه رژیم است./ تقاضای افشاگری علیه خودم را دارم.

دوستی نوشته بود که کیهان دیگر خبری از بالاترین نمی نویسد، یعنی این سایت اهمیتش را از دست داده است، چرا ما باید درباره آن چیزی بنویسیم؟!
بالاترین در وبلاگش مطلبی منتشر کرده و در آن نوشته است:
"بالاترین به خاطر اصول اخلاقی خود و تعهدی که به حفظ حریم خصوصی افراد دارد تاکنون از افشای نام افراد یا گروهایی که به عمد قصد ایجاد اختلال در سایت را داشته‌اند خودداری کرده است."
مسولان بالاترین، هر دو دعوای اخیر ، با لینک من آغاز شد، در اولین دور تحریم ، لینک خرس های قطبی من را که دودوزه عزیز ارسال کرده بود، شما حذف کردید و جنجال تحریم آغاز شد. بعد از مصاحبه شما با پارازیت و عقب نشینی ، من نیز به مانند دیگران بازگشتم، اما با حذف لینک من (توضیحات کامل در اینجا) دعوا آغاز شد. اولین اکانت نیز ، حساب کاربری من بود که بسته شد، هنوز نیز حساب کاربری من بسته است.
با توجه به نکات بالا، مشخص است که از نظر شما من جزو کسانی بوده که به عمد قصد ایجاد اختلال داشته ام. (بماند که اختلال موردن نظر شما، همان اغتشاش و محاربه جمهوری اسلامی است!)
لذا در اینجا ، به صورت رسمی از شما می خواهم که نکات ذیل را با مسولیت خودم، اعلام کنید :
یک - من به چه کسی وابسته هستم؟!
دو- چه موقع و کجا قوانین بالاترین را نادیده گرفته ام؟
سه- دلیل بسته شدن اکانت من چه بوده است؟ آیا نوشتن چند مطلب در مذمت و قباحت دروغگویی و هتک حرمت آزادی بیان، اختلال و اغتشاش است؟!
ضمنا، کسی به اصول اخلاقی پایبند است که به جای قبول اشتباهات خود، به دیگران تهمت نمی زند، انگ نمی چسباند و الی آخر !
شما هنوز نمی دانید که بازی وبلاگی برای حرمت نهادن به آزادی، بازی علیه بالاترین نیست؟! قبلا هم گفته بودم، دیدگاه و برداشت شما از آزادی بیان بسیار سطحی و نادرست است، ای کاش کمی مطالعه می کردید.
دست آخر اینکه، معذرت خواهی اصولی دارد و اولینش قبول اشتباه است، با چسباندن انگ به دیگران ، به جایی نمی رسید.
و اما در باب انگ مزدور بودن ، آقای یحیی نژاد ، قبلا هم برایت نوشته بودم، باز هم می نویسم که:
انگ مزدوری رژیم به کسی که درباره اسلام روشنگری می کند، نمی چسبد، چه آنکه روشنگرانی چون من، تیشه به ریشه رژیم اسلامی می زنند.
اگر تصور می کنید همچنان با انگ زدن به دیگران، کسی روی شما حساب باز می کند و می گوید اینها قبول مسولیت کرده اند و اشتباه خود را پذیرفته اند، سخت در اشتباه هستید.

۴ نظر:

  1. http://selfintelligence.blogspot.com/2011/01/blog-post_16.html

    پاسخحذف
  2. سلام
    من فرحان هستم.عربی که از دیار عراق که مدتی در ایران تحصیل کرد و در حال حاضر در عراق المقدسه هستم.
    هر چند برایم سخته،اما یک عذر خواهی به ایرانی ها بابت خلاف واقع هایی که بهتون نسبت دادم بدهکارم.
    معذرت میخوام که کم در موردتون مطالعه کردم.با قرائت کتاب تاریخ ماد و از زبان داریوش و کتاب مقدس(تورات) متوجه شدم ایرانیان واقعا قوم عظیم الشان بوده اند ومتاسفانه الآن اینطوری به بدبختی کشیده شده اند.

    اما همچنان با توهین های نذهبی تون مخالفم.
    خطابمم به دشمن الله وعرب هست.من دیگه دشمن ایرانیان نیستم.قبلا هم گفتم که دوست کرد زیاد داشتم ودارم وانسان ترین وآزاده ترین انسانها کردها هستند.
    باز هم معذرت.

    یا عمر بن الخطاب(رضی الله عنه)

    پاسخحذف
  3. سلام و درود بر تو فرحان
    من خیلی خوشحالم که الان در وطنت در عراق هستی و احتمالا موفق شدی در دانشگاهی که می گفتی در سلیمانه است ثبت نام کنی و راه ترقی و پیشرفت خودت رو در زندگی هموار کنی و امیدوارم که بعد از اتمام تحصیلاتت شغل مناسبی رو هم بدست بیاری و ازدواجی موفق هم داشته باشی! آرزوی من و همه ی برادرهای ایرانی واقعی تو، موفقیت و خوشبختی شما مردم عراق زیر سایه ی یک حکومت پیشرفته ی انسانی، آزاد و دموکرات با شرکت یکسان همه ی اقوام و طبقات مردم عراقه! چیزی که ما مردم ایران از اون محروم هستیم. تو با این کامنتت نشون دادی که آدم عادل و باانصاف و باشرفی هستی! به همین خاطر من هم از تو بخاطر حرف های ناشایسته ای که زدم عذر می خوام و به عقاید تو و مقدساتت احترام می ذارم! زنده و پاینده باشی!

    پاسخحذف
  4. ممنون از تعریفت دوست عزیز.
    امیدوارم که ایران بزرگ به روزهای با شکوه خودش با یک حکومت دموکراتیک مردمسالار برگرده وجلالو جبروت امپراطوری ایران در زمان داریوش کبیر،کوروش کبیر .انوشیروان ویزدگرد بزرگ رو بدست بیاره.
    یه چیزی هم بگم:
    چون یه مدتی توی ایران بودم و البته مدتش هم کم نبوده(14سال)تعلق خاطری به ایران دارم.حتی اونموقع هم که از سر جهالت وبه قول اعراب :"من الظهرائف الشباب"به ایران وملت عظیم الشان اون توهین می کردم،خاطرم مکدر بود.اما جاهل بودم وبی تقصیر.اما دوستان کرد ایرانی زیادی دارم و داشتم ودوست فارس هم زیاد داشتم.
    امیدوارم فارق از اختلافات مذهبی بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم ایرانی بزرگمرد!

    در پناه ایران باشی.
    لتکون کلمة الله هی العلیا

    فرحان-عراق المقدسه-سلیمانیه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.