چهارشنبه، دی ۲۲، ۱۳۸۹

چگونه مقدار جنایت هیتلر برای یک مسلمان تندرو توضیح دهیم؟/ بگوییم در حکم کار گذاشتن ترقه در پوشک علی اصغر است

می دانیم که هیتلر کلی آدم کشت، شاید جمع کشته ها در جنگ دوم جهانی که در اثر تفکرات غیر انسانی هیتلر به وجود آمد، به بیش از پنجاه تا هفتاد میلیون نفر برسد. 
با توجه  به اینکه او گناه بسیار زیادی را مرتکب شده است، تصور کنید که می خواهید برای یک مسلمان مذهبی (از آن پیرمردهای مسجد برو!) ؛ توضیح بدهید که هیتلر چقدر گناه مرتکب شده است. 
در بخش نظرات بنویسید که چه اصلاح اسلامی برای روشن کردن این پیرمرد به کار خواهید برد؟
-    من اگر بخواهم مقدار گناه هیتلر را توضیح بدهم، چنین می گویم: 
-     گناه هیتلر ، در حد انداختن ترقه در پوشک علی اصغر (ع) در روز عاشورا است!
-     گناه هیتلر، در حد سکس گروپ بین عفیر (خر پیامبر) و ذولجناح (اسب امام حسین) است.
-     در حکم کارگذاشتن دوربین مخفی در اتاق خواب عایشه و تهیه تصاویر غیرقانونی از سکس محمد و عایشه است. 
-      در حکم ریختن فلفل قرمز در آفتابه طلبه های حوزه علمیه قم است.
-      در حکم جیش کردن  به قرآن در حال سوختن است(با اجازه سام آشتیانی !) 

۶ نظر:

  1. برای اینکه بفهمی چه مطلبت خوب و کدام بی مزه است، بگویم که این را تا حدی بیمزه و از سر «چیزی نوشتن» نوشته بودی. مواردی که گفته‌ای نظر بدهیم جالب است ولی ربط آن با هیتلر روشن نیست به همین دلیل کل مطلب بی مزه شده است. البته نگر من است.

    پاسخحذف
  2. ناشناس گرامی،
    سپاس از انتقاد شما ،
    ممنونم

    پاسخحذف
  3. salam gomnamian . neda irani hastam . momkeneh ie email be man bezani . dar mordeh masaleh mohemi bahat mikham mashverat konam va kami be komaket ehtiaj daram
    neda200609@gmail.com

    پاسخحذف
  4. سلام.
    چرا فعالیتتون کم شده!
    ما همیشه از نوشته های زیباتون لذت می بردیم و می بریم.
    اما قرض از مزاحمت ، چند تا دعوتنامه بالاترین دارم ، خواستم ببینم اگر هنوز متمایل به فعالیت توی این سایت هستید براتون بفرستم ، البته توی صفحه کاربریتون رفتم ، بسته نبود!! پس چرا لینک نمیفرستید؟
    این هم آدرس وبلاگ من :
    http://iratheists.blogspot.com/

    پاسخحذف
  5. ناشناس عزیز( ایران آتیست)
    اولا اکانت من بسته است
    دوما، با تشکر فراوان از محبت شما، مایل به فعالیت در بالاترین ندارم،
    سه- من الان در ریشه ها فعال هستم
    با بهترین آرزوها و سپاس مجدد از محبت و لطف شما

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.