شنبه، آذر ۱۳، ۱۳۸۹

مسلمان عزیز، قسم به انسانیت تو، اگر لختی چشمت را بازکنی و ببینی که سنگسار چه جنایتی است، بر اعتقاد غلط خود شک خواهی کرد و خواهی پرسید کجای این دین انسانی است؟.


به یاد آورید که این مجازات وحشیانه برای یک رابطه جنسی است، براستی یک رابطه جنسی(که در آن رضایت دو طرف نیز وجود داشته است) چه ضرری نهفته است که باید اینچنین وحشیانه و حیوان صفتانه کسی را شکنجه کرد تا بمیرد؟
مسلمان عزیز، آیا وقت آن نرسیده که کمی شک کنی؟! شک کنی که یک دین الهی نباید اینگونه وحشی گری بیجا به خرج بدهد؟!
روند آماده سازی برای سنگسار، قریب نیم تا یک ساعت طول می کشد، در این بین فرد مجرم که هنوز زنده است، باید سخت ترین لحظات ممکن را تحمل کند، می داند که تا چند لحظه دیگر سنگباران خواهد شد. در این مدت فقط ضجه می زند و التماس می کند.
مرد و یا زن مجرم را ابتدا غسل می دهند، می دانید چرا؟! چون بدن آنها بعد از سنگسار آنچنان تکه و پاره شده که دیگر امکان شستشو دادن آنها نیست.
بعد آنها را زنده در کفن می گذارند، سر و ته کفن را به مانند شوکولات می پیچانند. بعد فرد را در گودال هایی که از قبل کنده اند،قرار می دهند، مرد را تا کمر و زن را تا گردن. (در اینجا نیز به زنان ظلم مظاعف می شود.)
بعد جماعتی که به فاصله حدود ده متر دور این گودال حلقه زده اند، شروع به پرتاب سنگ می کنند، سنگ ها نباید زیاد بزرگ باشد که مثلا با چند سنگ طرف کشته شود، آنقدر هم نباید کوچک باشد که طرف زنده بماند.
معمولا پرتاب سنگ، نیم ساعت طول می کشد ، نیم ساعت فرد باید زجر بکشد ، به وحشیانه ترین حالت شکنجه شود . این وحشیانه ترین حالت شکنجه است.
حال به یاد آورید که این مجازات وحشیانه برای یک رابطه جنسی است، براستی یک رابطه جنسی(که در آن رضایت دو طرف نیز وجود داشته است) چه ضرری نهفته است که باید اینچنین وحشیانه و حیوان صفتانه کسی را شکنجه کرد تا بمیرد؟
مسلمان عزیز، آیا وقت آن نرسیده که کمی شک کنی؟! شک کنی که یک دین الهی نباید اینگونه وحشی گری بیجا به خرج بدهد؟!
مطالب قبلی:


۱۰ نظر:

  1. کاش یه کلیپ هم می گذاشتی گمنامیان جان
    افتخار لینک کردنش رو هم داشتم مثل اینکه

    پاسخحذف
  2. ماشین باز عزیز،
    منظورت اضافه کردن ویدیو است؟

    پاسخحذف
  3. با درود

    گمنام گرامی، کار خوبی کردی "نوشته ی بخش دیدگاه نویسی" را به نوشته ای بهتر جایگذین کردی.
    هرچه فرهیخه تر و ادبمندتر باشد ارزش کارت و بیشتر از آن ارزش خودت بالاتر خواهد رفت، زیرا که گوهران همیشه بهتر و خوشتر و زیباتر از دیگر سنگان هستند و نیز "شناخت دُر گرانیست به هرکس ندهند، پر تاووس گران است به کرکس ندهند"
    و همچنین این شیوه به آگاهی دینی و هر چیز دیگر ، دستکم از نگاه من بهتر کمک خواهد کرد.

    باز هم درود بر شما
    نیکو گفتن نیکو کردن همیشه بهتر است__نپندارم کسی گوید گفتار و کردار بد مرا خوشتر است
    خوش زبانی و خوش نگاهی شیرین تر است__ گر ز دل برون خیزد سدها برابر بهتر است
    چه شود ما را گر مهربانتر و شیرین تر شویم__با دلی پاک و نیک سوی هم گام بنهیم
    کم شود ما را از چه چیز برای چی؟__من شما را، شما مرا کمک، کجا شود کمی؟
    از این دست داده ایم از آن دست گرفه ایم__بیاییم مهری کنیم همدیگر را چه دیده ایم
    دوستان و یاران و هم میهنان ای جهانیان__بیاییم خوشی را در نیکی بجوییم بی گمان

    چیست براستی جُنبای(حرکت) این جهان__که هر گوشه اش است بهار و خزان
    ز چیستی جهان و ساختارش__اندکی دانم تنها ز رخسارش
    جهان را نگشته مانده ام در کارش__با من سخن گوید ولی ندانم زبانش


    آن زمان که سپهر زمین همچو آبی __ تن پوش میهن سبز رنگ و چمنی
    شاخه های آلوچه درختان سپید روشنایی__کلیزانها به گردش همچو بید خوشنمایی
    مهر در دلم فزونتر گشت این زمان نوین__ که بدیدم همدلی را در میان سازندگان انگبین
    پرتوی خورشید برایم مهربانتر گشت__زمانی که چشم و دل درختان به آن آرام گشت
    شگفتی تر بشد برایم این جهان پرنیان__زمانی که کلیزانها و شکوفِآن بوسیدند همدیگر را وَشتَنکنان
    راز زیبایی را در نیکی به هم خوب بدیدم__چنین زیبایی را در میان خود هیچ کجا هرگز ندیدم

    ___________________________________________________________________
    کامیابی شما و کارتان را خواهانم__ پیروزی همه ی مهربان مردمان را خواستارم
    با همه ی فراز و نشیبهای زندگی__ چه شکست باشد و چه پیروزی
    آنچه خوب است بخشش است و مهربانی__ نه دروغ و پلیدی و ستمکاری
    ___________________________________________________________________
    چو سخن به درازا کشید دگر بس__ من خموشی کنم و شما نیز زآنپس
    تا فردای فرداها که آید همچون امروز__شما را بدرود گویم تا دگر روز

    پاسخحذف
  4. آره گمنامیان جان همون ویدئو.
    آقا شرمنده کاش یکی دیگه لینک می کرد این نوشته رو. من زیاد معروف نیستم.

    پاسخحذف
  5. گمی خانم مگه خودت ازکلمات شایسته استفاده میکنی تویی که عکسای خانوادگیت رو میذاری واونا رو به بزرگان دین نسبت میدی چنین تقاضایی میکنی واقعا چقدرشماها ازخودراضی هستید به مقدسات میلیونها ادم توهین میکنید بعد درخواست رعایت ادب میکنید بهتر نیست اول خودت ادم باشی ..من بعنوان یک مسلمان ازتو میپرسم بهترنیست اول خودت رو درست کنی بعد بیای درس اصول عقاید بدی بهترنیست اول تو به خودت شک کنی من نمیدونم شماها مشکلتون با اسلام چیه وچرا نمیتونید بدون توهین کردن وجفنگ گفتن حرف بزنید خودت میبری خودتم میدوزی امثال شما تو این خودبینی احمقانه میمیرند.........

    پاسخحذف
  6. من یک مسلمانم پیامبرم رو خوب میشناسم اون مرد بزرگ پیامبرنورورحمت بودودین اسلام بزرگترین وجامع ترین دین است شماها نمیتونید خللی درعقاید مسلمانان وارد کنید 1400سال است که بانگ محمدرسول اله با خوشترین نواها تکرارمیشود وروز به روز برابهت ومحبوبیت ان مرد بزرگ افزوده میشود واین واقعیتی است انکارناشدنی .........

    پاسخحذف
  7. گمنام عزیز دو کامنت از توی مهربان در وبلاگ نسوان دیدم که چقدر مختصر ولی بسیار مفید نظرت را نسبت به رد اراجیف اسلامی بیان کرده بودی.ببین چند تا کامنت این بالاست که فقط اسلام اسلام و رسول رسول و رهبر رهبر کرده اند بدون اینکه دوتا حرف مغز و معنی دار و مستدل و همه پسند بزنند!!!واقعا عجب زیبا گفت انکه گفت آدم خواب را میتوان بیدار کرد اما کسیکه خود را بدلایل مختلف به خواب زده هرگز!!!برایت آرزو میکنم که برکت به مغز و فکر و وقت و مبارزه ات برسد.من بشما اطمینان میدهم که آنقدر که مردم ما از این روشنگریها از خواب غفلت بیدار میشوند حتی یکصدم آن به این شیادان زمان گرچه برای منافعشان هم باشد نمی پیوندند.درود بیپایان بر تو.شاید لازم به یادآوری نباشد که این تنها کامنت من امروز در این پست میباشد و هر کامنت دیگری بنام من و بر ضد تو از من نخواهد بود.

    پاسخحذف
  8. ماشین باز عزیز،
    شما محبت دارید و من سپاسگذار لطفت هستم

    پاسخحذف
  9. ناشناس اول،
    من کدام عکس را به ائمه منتسب کرده ام؟!
    منظورت خرس های قطبی است ؟!
    نمی دانستم دو طفلان مسلم شده اند ائمه !!

    پاسخحذف
  10. ضد دین عزیز،
    می دانی هدف من چیست؟!
    هدفم وادار کردن این افراد به اندکی فکر کردن است.
    فقط همین،
    البته که آنها جوابی برای حرف های منطقی ندارند، اما همینکه این مطالب را می خوانند، حمتا مجبور به تفکر خواهند شد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.