جمعه، آذر ۱۹، ۱۳۸۹

آیا به سبب دین، انسان ها به دوران بربریت بازخواهند گشت؟!/ در برخی از زمینه ها و در مقایسه با حیوانات، خطر بیشتری نوع بشر را تهدید می کند.

آیا ایراد اساسی  در روند تکامل انسان ها  ، دین است؟!
بدن انسان ها در  مبارزه با هزاران بیماری  و خطر ، پیروز و سربلند بیرون آمده است، براستی آیا جامعه انسان ها می تواند از ویروس بسیار خطرناک دین نیز ، جان سالم به در ببرد؟!

اگر چشم باز کنیم  می بینم که با وجود اینترنت و مدیا آزاد، هنوز بسیاری از انسان ها ، درگیر ویروسی به نام دین هستند، یعنی دین در برخی از جاها، آنقدر ریشه داشته که با وجود اطلاعات آزاد، هنوز بدن انسانها و جامعه انسانی از آن پاک نشده است. 
با کمی دقت می شود دید که انسان های دیندار ، با شمشیری آخته به جنگ جامعه بشری مدرن می روند و بی تردید می خواهند انسان ها را به دوران بربریت بازگردانند، آیا این خطری مهم برای جامعه انسانی نیست؟
، و با اشاره به عکس یک گوسفند معلول،  به طنز اشاره ای به جنگ کربلا و قطع شدن دست ابولفضل  کرده بودم ، یکی از دوستان به نام گردآفرید در فیس بوک ، کامنتی گذاشته بود با این شرح: 
      "اين جنگ خيلي نا جوانمردانه بوده !حال بعد از اين همه مدت جامعه ي گوسفندان براي اين روز به سرشان سرگين ميمالند؟با شاخ نميرن تو شكم هم تا خودشون رو عزا دار داغ نشون بدن ؟در ضمن اين سالروز اين واقعه بازار دغلكاران ديني را گرم نكرده نكند اينها هم هر چه دارند از اين روز دارند؟جناب گمناميان فكر ميكنيد كسي به سوالات پاسخ ميدهد؟"
اگر اندکی با دقت نگاه کنیم، می بینم که در برخی از زمینه ها و در مقایسه با حیوانات، خطر بیشتری نوع بشر را تهدید می کند. براستی چرا باید انسان ها در روزهای انتهایی سال 2010، به بدن خود بر اساس یک عقیده خرافی  و به دلیل اتفاقی که در 1300 سال پیش رخ داده، آسیب برسانند؟!

۸ نظر:

  1. این هم از مردمسالاری اروپایی و آمریکایی که جولیان اسانژ برای لو دادن سندهای

    پنهانی آمریکا به گناه تجاوز جنسی! آنهم با فرمان دادگستری سوئد! برای نوکری! آمریکا!!

    جولیان اسانژ استرالیایی ! رو توی انگلستان! آنهم برای آمکریکا! بازداشت! کردند این رو

    چه میگی؟! هان باباجان
    این هم از سوئد این قله ی دموکراسی و آمریکا و غرب!!!!!!!
    گفتم که باباجان پای سیاست بیاد میون همه چی! حتی آدما! حتی دین! هم رنگ میبازن همه

    میشن کشک! آره بانوجان! گمنام بانوجان!
    !!! حنظله گورانی هستم بانوجان

    پاسخحذف
  2. گمنام گمنامیان گفت...
    باز هم دودوزه ترکوند !! دی

    دودوزه گفت...
    مخلصم گمنام جان باز به تو که یه کامنت میذاری. یه کم درگیر گروه فیس بوک هستم. ایشالا زود به زود مطلب میفرستم.

    Mokh Lessاین همون
    هست، توکوزه جان که تو رو جان باز میدونه!راستی تو چجوری جانباز شدی و در راه چی جانباز شدی؟!!!!! ای ناقلا

    نکنه معدنچیان ! و جویندگان طلای سفید!!! در استخراج! و تلبه کاری! جستجوی طلا سفید زیاده روی کردنو تونل

    فروریخت و آسیب دید!!!!!!! جانباز شدی؟!!!! آره گمنام بانوجان درسته این حقیقت داره؟؟؟!!!!

    پاسخحذف
  3. اینجا استخوان یا ساندیس نداریم،
    لذا،؛
    چخه

    پاسخحذف
  4. گمنام گمنامیان گفت... )

    حنظله جان،
    ممنون که مرا در حال سکس با الیزه تصور می کنی !!
    نمی دانی چه حالی کردم من !!
    ضمنا،
    باز هم کامنت بگذار دوستان بخندند،
    دشمن الله و عرب خوب بهت جواب داد ، دیگر من چیزی نمی گویم(

    گمنام بانوجان کدوم حرفتو باور کنم عزیزم؟!
    ناز و عشوه و خواهشتو ؟!!!
    یا
    دلخوری و ناراحتیتو؟!!!
    کدوم رو باور کنم، هان گمنام بانوجان؟!!!
    چرا تو دوست داری با الیزه ژاکوتی همخوابگی کنی؟!!!
    مگه تو شوهر نداری؟!!!!!!! هان گمنام بانوجان؟!
    چرا میخوای همجنس بازی کنی ؟!!! هان گمنام بانو جان؟!!!
    شاید هم بخوای مثل اون دها مرد حشری کنی ناقلا؟!!!
    اگه اینها حقیقت نداره پس از خودت دفاع کن! مرد باش!!! هرچند میدونم !که نیستی! وگرنه
    عکس دختر رو بزک نمیکردی؟!!!
    این غربی ها هم میخوان همش برای خراب کردن اینو اون انگ تجاوز جنسی بزنن ،
    پس بپا که زن مورد نظرشون برای خراب کردن جولیان اسانژ نباشی!!!!!!!!!!!!
    آره باباجان وگرنه در زندان ازت پوستو استخوانی بیش نمیمونه و دندونی هم نخواهیداشت
    لذا
    ساندیس خور خواهی شد برای همیشه عزیزم!!!!

    پاسخحذف
  5. عزیزان می خواستم امروز از یک ستون براتون صحبت کنم! یه ستون بسیار محکم که البته فقط به یه گوز بنده!!!!! آفرین! درست حدس زدین! اون ستون محکم دین اسلامه که فقط با یه باد نه چندان قوی (فقط یه گوز بی اختیار ناقابل) فرو می ریزه! ای خاک بر سر اون دین کنن!!!

    پاسخحذف
  6. با عرض ادب خدمت گمنام و دشمن الله و عرب.ایکاش یکدانه از همان گوزهای ستون بنداز را ما بدهیم و ستون و ریشه اخوندهای حرامزاده را با تمام الاغهای جیره خورشان را به درک بفرستیم.من که آنقدر لوبیا خورده ام که یکدانه بمبی اش را آماده دارم شما چطور!!؟؟با درود

    پاسخحذف
  7. سلام

    تارنمای هزاردستان در آدرس www.1000Dastaan.com
    از شانزده آذر به طورِ آزمايشی راه اندازی شده است. يک بخش مهم آن دنبالک‌سرا است که شبیه به سایت‌هايی نظيرِ بالاترين طراحی شده، با اين تفاوت که سعی شده از نواقص و اشتباهاتِ سايت های مشابه پند گرفته و ساختاری برای عادلانه‌تر شدنِ ارزش‌دهی به لينک‌ها طراحی شود.
    خوشحال می‌شويم نظرتان را بدانيم.
    ارادتمند
    www.1000Dastaan.com

    پاسخحذف
  8. چاره کار آموزش است. عقلانیت و آموزش بشری سم مهلک دین است.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.