چهارشنبه، آذر ۱۰، ۱۳۸۹

خود آخوند بدترین بلا است!/ مدیریت نجات جان مردم بر اساس خرافات/ زمانی که حماقت و خرافات در تصمیم گیری های مدیریتی به سمت بی نهایت میل می کند!


الاغ محترمی که بر مسند معاون وزیری کشور نشسته ای و جان مردم در دست تو است، اگر آخوند های ایران توان جلوگیری از بلایای طبیعی را داشتند، چرا ایران یکی از پرحادثه ترین کشورهای دنیا است ؟!مگر نه اینکه خبر مرگشان، بیشترین تعداد آخوند را در ایران داریم؟!

 چرا ایران ما  تبدیل به یک  خرابه شده است؟

به هر جای کشور که نگاه کنیم می بینم که یک احمق شش ستاره ، مدیریت بخشی از کشور را به دست گرفته است، از درمان و آموزش گرفته تا نیروی انتظامی !

اما برخی از این موجودات ابله، در نوع خود بی نظیر هستند ، آنها حماقت آمیخته به خرافات را به حد اعلای خود رسانیده اند، از طرفی نیز هیچ نظارتی بر آنها نیست وخود آنها نیز وجدان بیداری ندارند.

در یک کلام ، یک دیوانه جنایتکار را بر مسند ریاست نشسته است و جان مردم بازیچه حماقت آنها شده است؛ اینجا را به نقل از آفتاب بخوایند:

                   معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، از امضای تفاهمنامه با حوزه علمیه برای کاهش بلایای طبیعی خبر داد و خاطرنشان کرد: در مرحله اول با حوزه‌های علمیه قم، مشهد، اصفهان و شیراز تفاهمنامه همکاری امضا کردیم تا از حوزه‌های علمیه برای به کارگیری نقش معنویت در کاهش بلایای طبیعی استفاده شود.

 نکته اینجاست که ما بیشترین تعداد آخوند در دنیا را داریم(متاسفانه) و بامزه اینجاست که پرحادثه ترین کشور دنیا هستیم، پس می توان براحتی نتیجه گرفت آخوند ها جلوی بلایای طبیعی را که نمی گیرند ، هیچ ؛ بلکه عامل افزایش آن نیز هستند!

بماند که اصولا آخوند خودش یک بلایای غیرطبیعی محسوب می شود !


۶ نظر:

  1. من نمی فهمم اینا چرا این خبرها رو منتشر می کنن دیگه؟؟؟
    مردم رو چی فرض کردن آخه؟؟
    حالا درسته مذهبی زیاد داریم، ولی دیگه این کسشعرا رو مذهبی ها هم باور نمی کنن دیگه
    اگر قرار بود با آخوند حادثه کم بشه، چند تاشون رو می ذاشتن اول و آخر جاده ها تا شاید یه ذره از تصادفات جاده ای کم می شد

    پاسخحذف
  2. با درود
    گمنام گمنامیان ارجمند،
    این را هم ببینید، کوشش های زن ستیزانه ی آیت الله گلپایگانی 91 ساله!:
    يک مرجع تقليد: اعزام زنان ورزشکار به خارج از کشور مايه شرمساری است
    http://www.radiofarda.com/content/f4_golpayegani_slams_women_games_asian/2235675.html
    در این زمان کم کم دارم آن سخن محمود احمدی نژاد پی میبرم که گفته بود کشور دارد به کمک امام زمان گردانده میشود!
    زمانیکه خود این محمود احمدی نژاد می آید در جلوی دوربین و آیت الله جوادی عاملی میگوید گرد تا گرم هاله ای در بر گرفته بود.... از اینجور سخنان، من با خود چرا دوستانش این چنین مانند او نمیگویند! که اکنون دارم میبینم، بله اینها هستند نشانه ی ظهور امام زمان! این آقای گلپایگانی نیز یک همچین سخنانی گفته است مانند:
    " به گزاری خبرگزاری دانشجويان ايران، اين روحانی گفته که «انجام معاصی و گناهان و بدحجابی ها در بروز مسئله خشکسالی تاثير زيادی دارد» و در ادامه افزوده است: «بايد به سوی خدا برويم و از ارتکاب گناهان و تظاهر به معاصی که متاسفانه روز به روز در جامعه بيشتر می سود، به شدت دوری کنيم.»"

    به گفته ی آخوند ها و نوشته هایشان!،هر چه به ظهور امام زمان! بیشتر نزدیک شویم باید هم از این دُر فشانی ها ببینیم!
    این که چیزی نیست،در برابر آن نشانه های ظهور امام زمان! ،سید خراسانی! و شیب الصالح!، کوشش های فراوان آیت الله مصباح یزدی برای آیت الله خامنه ای و محمود احمدی نژاد در کتابش با پخش رایگان در مسجدان کشور،
    در آمدن خورشید از باختر! ، روضه خوانی شبانه ی شیطان!، لگد کوبی جبریل! بر زمین عربستان!، پدیدار شدن جبریل! در خورشید!!! و ... .
    با سپاس
    آن زمان که سپهر زمین همچو آبی __ تن پوش میهن سبز رنگ و چمنی
    شاخه های آلوچه درختان سپید روشنایی__کلیزانها به گردش همچو بید خوشنمایی
    مهر در دلم فزونتر گشت این زمان نوین__ که بدیدم همدلی را در میان سازندگان انگبین
    پرتوی خورشید برایم مهربانتر گشت__زمانی که چشم و دل درختان به آن آرام گشت
    شگفتی تر بشد برایم این جهان پرنیان__زمانی که کلیزانها و شکوفِآن بوسیدند همدیگر را وَشتَنکنان
    راز زیبایی را در نیکی به هم خوب بدیدم__چنین زیبایی را در میان خود هیچ کجا هرگز ندیدم
    ___________________________________________________________________
    کامیابی شما و کارتان را خواهانم__ پیروزی همه ی مهربان مردمان را خواستارم
    با همه ی فراز و نشیبهای زندگی__ چه شکست باشد و چه پیروزی
    آنچه خوب است بخشش است و مهربانی__ نه دروغ و پلیدی و ستمکاری
    ___________________________________________________________________
    چو سخن به درازا کشید دگر بس__ من خموشی کنم و شما نیز زآنپس
    تا فردای فرداها که آید همچون امروز__شما را بدرود گویم تا دگر روز

    پاسخحذف
  3. ژوبین عزیزم،
    راستش من گسترش این خرافات را به فال نیک می گیرم، چون نشان از فاصله عمیق مردم و رژیم دارد و اینها خود سرآغاز (ترک های) عمیق می شود

    پاسخحذف
  4. من با اجازه شما اين مطلب رو در بالاترين لينک کردم . هرچند مي دونم خيلي راضي به اين کار نيستيد .
    با تشکر باريتعالي

    پاسخحذف
  5. پری صفاری
    A Brave, Honorable Persian Woman, Pari Saffari, Speaks OUT about ISLAM

    http://www.youtube.com/watch?v=Qb6o-alVP4o

    پاسخحذف
  6. باریتالی عزیز،
    نظر لطف شما، افتخار من است،
    و اینکه :
    صاحب اختیار هستید

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.