سه‌شنبه، آذر ۲۳، ۱۳۸۹

گمنامیان چون می گوید قمه زنی وحشی گری است، مزدور رژیم اسلامی است اما کسانی که از قوانین وحشیانه اسلام دفاع می کنند، آزادی خواه هستند !




کاربری در بالاترین افاضه فضل کرده بود که لینک های ضد مذهب امثال من در آستانه تظاهرات روز عاشورا، هدفش تفرقه انداختن بین مخالفین رژیم است و امثال من مزدور رژیم هستیم !نمی دانم چگونه موفق می شود که چنین استدلالی کنند ! 


(لینک مربوطه ، بماند که بعد از چند ماه مشخص شد که کاربر فوق که هست! اینجا)

می شود بگویید چه کسی از دیدن لینک امثال من در مذمت قمه زنی از بالاترین فرار خواهند کرد؟! جواب کاملا مشخص است، کسی که طرفدار قمه زدن است ! آیا کسی که طرفدار قمه زدن است، جزویی از جنبش آزادی خواهی مردم ایران است؟!


اگر کسی معتقد به مثلا قمه زدن باشد، با این رژیم مشکلی ندارد و اگر هم به هر علتی مخالف این رژیم باشم، بعد از رفتن این گروه از آخوندها، به گروه دیگری از ملاها سواری خواهد داد و آنها را سر کار خواهد آورد. 

براستی کسی که به جان خودش رحم نمی کند و برای یک عقیده خیالی مضحک و بنا به گفته های فلان اخوند بر سر خویش قمه فرود می آورد، آیا حاضر می شود که حضور دموکراسی را ببیند؟! آیا حاضر است اجازه دهد دین اسلام از زندگی مردم خارج شود و مردم خود برای خود تصمیم بگیرند؟ البته که باز بنا به دستور همان ملا، اینبار قمه را بر سر مردم می کشد و گروهی ملا را بر تخت می نشاند(همان بلایی که سال 57 بر سرمان آمد)


این رژیم بنا شده بر اساس اسلام است، خود اسلام است. من و امثال من ریشه بر تنه و ریشه اسلام می زنیم، آنگاه شما مرا مزدور رژیم می دانید؟! براستی باید که سپاسگذار وزارت اطلاعات بود ، اگر که کارمندانش اینچنین به نقد  و روشنگری درباره اسلام می پردازند.

راه و جاده دمکراسی در ایران ، تنها از روشنگری درباره اسلام و محدود کردن نقش اسلام می گذرد، چرا که این دین در تقابل آشکارا با آزادی بیان و دمکراسی است.


اوج حماقت زمانی مشخص می شود که طرف تهمت می زند و می گوید: من نوعی، چون از اسلام انتقاد می کنم ، مزدور رژیم اسلامی هستم (!) اما آنها چون از اسلام دفاع می کنند، مخالف رژیم !!


مسلمان عزیز، من ریشه این رژیم را می زنم، شما می گویی من کارمند رژیم هستم؟

مسلمان گرامی، اصلا تصور کن من مزدور رژیم هستم، اما لطفا مغز خود را به کار بیانداز و روی حرف های من فکر کن.
 با خودت لختی بیاندیش که آیا حرف این مزدور صحیح است؟! آیا قمه زدن، آیا سنگسار کردن، ایا برده داری، آیا تجاوز به کودک خردسال ، کاری صحیح است؟! اینها همه قانون اسلام هستند، براستی ، چگونه دین الهی است که دستور به برده داری می دهدو ساده ترین اصول انسانی را زیر پا می گذارد؟!

  

مطلب مرتبط: 





۱۰ نظر:

  1. یک مشت کمونیست تروریست و یک مشت مسلمان تروریست مادرقحبه بیگانه ریخته اند توی مملکت زندگی همه رو خراب کرده اند. تازه به هم اید ئولوژی ضد امپریالیستی هم یاد میدهند و به هم خط میدهند و بعضی وقتها با هم ائتلاف میکنند و سازمان مشترک تشکیل میدهند.نه زبان بحث حالیشونه ، نه زبان دموکراسی . کس مادر محمد و مارکس ، کون لق خمینی و کاسترو و کیم جونگ ایل . گمشید برید عربستان و کره شمالی و کوبا. یا اگه کونشو دارید برید مستقیما با آمریکا مبارزه مثلا ضد امپریالیستی بکنید که خواهر و مادرتون رو مستقیما بگاد. میخواهید حکومت جهانی اسلامی یا حکومت جهانی کمونیستی درست کنید، خیر سرتون برید یه جای دیگه درست کنید. از این به بعد تا وقتی اینجا باشید و دهنتون رو باز کنید فحش خواهر و مادر میخورید. یک نفرتون به اندازه هزار نفر سرو صدا میکنه . میخواهید زندگی ما رو خراب کنید ما هم تو اید ئولوژی کیری و دین کیری تون می شاشیم. ریدیم تو اسلام و کمونیسم تروریست

    پاسخحذف
  2. بوسه ام بر انگشتانیکه کامنت بالا(ناشناس)تایپ و ارسال کرد.و اما گمنام عزیز به ایرانم قسم که بخاطر زحمات و مبارزاتت شدیدا سپاسگزارتم و آرزوی سلامتی و موفقییت برایت دارم.اما اجازه بده یک انتقادی از شما بکنم!شما در واقع وقتی را که صرف جوابدادن به کاربر بالاترین در باره پست شما در روز عاشورا در اینجا با اعلام یک پست میدهی!!به هدر داده ای و افرادی مثل من با همه ارادتم اما میگویم شاید مورد مهم و موئثری نداشته ای برای امروز!!؟هم میهن فداکار و عاشق ایران آیا شما فکر میکنید ایرانیان با خرد زره ای از این نوع کامنتها تاثیر میگیرند!؟اگر مبارزین در روز عاشورا با خواندن پست شما بقول آن احمق منحرف و مایوس میشوند!!که وای بر ما!اما خودت مطمئنی که امروز مبارزین با حکومت جهل و جنایت را اگاه ترین قشر جامعه هدایت میکند که خوشبختانه اکثریت نیز از جوانان عزیزمان میباشند.شما شاید کمی احساساتی و زود رنج هستی که با اینگونه نظرات در صدد جوابگوئی بر میائی!!پاسخ به نظریات مخالف من و شما عین شعور و دمکراسی میباشد اما نه به اینگونه اشخاص که فقط انحراف در خط مبارزه هدفشان میباشد!که در همین وبلاگ مهم و موئثر خودت نیز چندتائی داریم.امیدوارم جسارتی به شخصیت شما نکرده باشم.با درود به همه مبارزین با خرد

    پاسخحذف
  3. من بر خودم دونستم که از زحماتت تشکر کنم ، همیشه لینکهایت رو در بالاترین دنبال میکردم و خواهم کرد حتی تک تک کامنتهای زیر پستهاتونو هم دنبال میکنم .
    به عتوان یک خواننده که یوزری هم در بالاترین نداره به جهت اقدامات اخیر بالاترین کاملا زده شده بودم و نا امید از آزادی بیان.به جهل ستیزیت ادامه بده تا آخر
    حتی اگر کل بالاترین با تو دشمن شدن به کارت ادامه بده چون من حمایت میکنم و خواهم کرد، من و امثال من کم نیست.
    پیشنهادی هم که دارم در مواقعه ای که لازم نیست جواب بعضی افراد رو بدهی وقتت را تلف نکن به جای میخ کوبیدن به سنگ وقت را صرف بالا بردن سطح کیفی مطالبت کن. موفق باشی

    پاسخحذف
  4. CHERA NAZARAMO NAZASHTID DOOSTAN????????????

    پاسخحذف
  5. BANA BE HORMATE AZADIE BAYAN,NEVESHTEAM RO HAZF KARDID?TAVAGHOE BISHTARI MIRAFT

    پاسخحذف
  6. عزیز حتما اشتباهی پیش اومده و از اول اصلا کامنتت ثبت نشده، وگرنه من که ندیدم گمنامیان کامنت کسی رو اینجا حذف کنه. لطفا دوباره بنویس

    پاسخحذف
  7. please read this link in Balatarin .It is for you
    http://balatarin.com/permlink/2010/12/15/2292137

    پاسخحذف
  8. بالاتـریـن و مـامـوران اطـلاعـاتـیـش هـر چـی لـیـنـک حـذف کـنـن و هـر چـی بـگـن، مـا داریـم تـو ایـن مـمـلـکـت زنـدگـی مـیـکـنـیـم و هـر روز مـیـبـیـنـیـم کـه هـمـه ی ایـرانـیـهـا چـقـدر از اسـلام مـتـنـفـرنـد.

    پاسخحذف
  9. عزیز جان، من هیج کامنتی را هیچگاه حذف نمی کنم، لابد سیستم شما اشکال دارد

    پاسخحذف
  10. بالاتـریـن و مـامـوران اطـلاعـاتـیـش هـر چـی لـیـنـک حـذف کـنـن و هـر چـی بـگـن، مـا داریـم تـو ایـن مـمـلـکـت زنـدگـی مـیـکـنـیـم و هـر روز مـیـبـیـنـیـم کـه هـمـه ی ایـرانـیـهـا چـقـدر از اسـلام مـتـنـفـرنـد.

    ------------------

    بهتره مراسمهای سینه زنی و ... رو ببینی تا بفهمی فقط 0/01% از ایرانیا با اسلام مشکل دارند که نصفشون بخاطر بی اطلاعی و مطلالعه نکردن هست!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.