جمعه، آبان ۲۸، ۱۳۸۹

اگر حضرت محمد در قطب شمال زندگی‌ میکرد…!/بخش چهارم و تصویری


این توضیح را اینجا دادم که اصولا این لینک ، هیچ ربطی به حضرت محمد و اسلام عزیز ندارد، من چون کامپیوترم قدیمی است؛ قاطی کرده، الکی چند عکس در وبلاگم آپلود شده و من نیز از قبل چند جمله اسلامی نوشته بودم، اینها با هم قاطی شده و منتشر شده اند، لذا هیچ قصدی مبنی بر جسارت در کار نبوده است: 
به  هر مال ، اینجا می توانید قسمت های قبلی را ببینید:

در تاریخ آمده است که اصحاب رسوال الله (ص)  هنگام سخنرانی ایشان، مجذوب  سخنرانی حضرت ختمی مرتبت می شدند.، 
________________________________________________

حضرت صادق (عليه السلام) منقول است كه كسى با كنيزى جماع كند و خواهد كه با كنيز ديگر پيش از غسل جماع كند، وضو بسازد.
در حديث صحيح وارد شده است كه باكى نيست با كنيز و طى كند (نزدیکی کند) و در خانه، ديگرى باشد كه بيند و شنود و مشهور ميان علماء آن است كه باكى نيست كه مرد در ميان دو كنيز خود بخوابد اما مكروهست كه در ميان دو زن آزاد بخوابد.
منبع: حلیه المقتین، علامه مجلسی، باب آداب زفاف و مجامعت. 
__________________________________________________


نگاه به خرس ماده و نامحرم
 و قل للمومنات یغضضن من ابصارهن " – سوره نور ، آیه 31


به مومنان بگو چشمان خویش (از نگاه ناروا ) فرو نهند .
__________________________________________________________


 در جنگ خندق، عمرو بن عبدود با علی بن ابی طالب (ع) به صورت تن به تن مبارزه کرد:
علی علیه السلام به عمرو پیشنهاد داد مسلمان شود ولی او نپذیرفت، بعد پیشنهاد داد بدون جنگ از معرکه بیرون رود، ولی عمرو باز هم نپذیرفت.
سپس پیشنهاد داد عمرو هم مثل او از اسب پیاده شود؛ عمرو پذیرفت. جنگ تن به تن آغاز شد.سیره ابن هشام، ج3، ص235
________________________________________________________

 وَمِمَّنْ هَدَيْنَا وَاجْتَبَيْنَا إِذَا تُتْلَى عَلَيْهِمْ آيَاتُ الرَّحْمَن خَرُّوا سُجَّدًا وَبُكِيًّ  / [و] هر گاه آيات [خداى] رحمان بر ايشان خوانده مى‏شد سجده‏كنان و گريان به خاك مى‏افتادند / 58 سوره مریم
___________________________________________

 چون خولي بن يزيد اصبحي پيش جست و از اسب به زير آمد تا سر امام حسين ـ عليه السّلام ـ را ببرد لرزه اش گرفت و شمر گفت: خدا بازويت را بگسلاند، چرا مي لرزي! و از اسب پياده شد و سر امام ـ عليه السّلام ـ را خود شمر بريد و تحويل خولي داد./شيخ عباس قمي، نفس المهموم  
_____________________________________________________________________



 در غزوه (جنگ) احد ، کوه کوچک عینین که نام دیگرش رمات است،در پشت‌سر مسلمانان قرار داشت.پیامبر-ص-پنجاه تن از تیراندازان خود را بالای آن کوه گماشت تا از پشت‌سر حمله‌ای به مسلمانان صورت نگیرد.پس از نخستین درگیری و آشکار شدن علائم پیروزی مسلمانان و گریز مشرکان،چهل تن از تیر اندازان به پایین کوه رمات سرازیر شدند و اصرار فرمانده خویش را دایر بر ماندن سر جای خود نپذیرفتند.سر انجام،سپاه قریش کوه را دور زدند و بر سر مسلمانان غفلت زده ریختند


_______________________________________________


بلال حبشی :محمّد او را مؤذن اسلام قرار داده بود. پس از فتح مکّه، بلال در بالای کعبه ایستاد و اذان گفت و در حالی که مشرکان به او سنگ می‌زدند به اذان گفتن ادامه می‌داد. منتهى الآمال‏،محدث قمى‏
____________________________________


غار حِرا مکانی است که محل بعثت محمد، پیامبر اسلام است.حضرت رسول همیشه برای عبادت به تنهایی به آنجا می رفته اند
 _____________________________________________




_______________________________


عایشه کودک خرسالی بود که به ازدواج پیامبر در آورده شد،
من در حضور پیامبر با عروسکهایم بازی می‌کردم و دختر بچه‌های دیگر که دوستان من بودند نیز با من همبازی می‌شدند. وقتی پیامبر خدا به مکان بازی من وارد می‌شد آنها (دوستان عایشه) پنهان می‌شدند، اما پیامبر آنها را صدا می‌کرد تا بیایند و با من بازی کنند. (بازی با عروسک و تصاویر ممنوع است، اما برای عایشه مجاز بود زیرا در آن زمان وی هنوز دختر کوچکی بود، و هنوز به سن تکلیف نرسیده بود
 صحیح بخاری
__________________________________________


هجرت به حبشه / بنا به دستور پیامبر اسلام ، گروهی از مسلمانان به حبشه مهاجرت کردند. / 
اين هجرت كوتاه مدت، سرآغاز هجرتى ديگر شد كه باز بر اثر آزار مشركان قريش به مسلمانان، پيغمبر مجدداً دستور رفتن آنان به حبشه داد و  اين بار هشتاد و چند مرد و  يازده زن از مكه بدانجا كوچ كردند و اين هجرت به سرپرستى جعفر بن ابيطالب صورت گرفت/ درسهايى از تاريخ تحليلى اسلام جلد 3 صفحه 194/ رسولى محلاتى

۱۵ نظر:

  1. az balatarin naro..to khare too cheshme inai...bedoone tavajoh ba ghodrat be karet edame bede...mam e vatan hafeze to va khanevadat

    پاسخحذف
  2. ناشناس گرامی،
    برخی از مواقع نبودن یک کاربر، خار بزرگتری در چشم کفار است.
    خیلی از جاهای دیگر است که می شود در آن حرف زد.

    پاسخحذف
  3. تو برو از مادرت بپرس که پدرت کیه بد بیا اینارو بنویس من فکر تو پسر اوس محمودی

    پاسخحذف
  4. http://gomnamian.blogspot.com/2010/11/blog-post_9669.html

    طومار استغفار خرس های قطبی خطاب به دکتر آیت الله مهدوی نژاد مدیر سایت والاترین / تصویر یک خرس قطبی با حجاب کامل اسلامی

    پاسخحذف
  5. سلام
    من خودم منتقد بعضي از موضوعات دين اسلام هستم اما با هر گونه توهيني به هر عقيده اي مخالفم
    به نظر من انسان با چيزي مخالف است نبايد با توهين به آن عقيده ي خود را بيان كند اگر شما با دين اسلام مخالفيد بايد دليل نميشود كه به تمام مسلمانان جهان و اعتقادات آنها توهين كنيد شما ميتوانيد به جاي توهين به مقدسات 500 مليون نفر مسلمان در اين وبلاگ قوانين اسلام را به چالش بكشيد
    اصلا مثالي از جنبش خودمان ميزنم فرض كنيد يك بسيجي بو گندو ندا آرش اشكان سهراب يا ... را با خرس مقايسه كند شما ناراحت نميشويد؟؟؟

    سعي كنيد كمي منطقي باشيد جناب

    ممنون

    پاسخحذف
  6. madar jendei ke inaro neveshet , agar hast biyad ta khodesh ra ba tamam familesh bedam hamin khers ke aksesh ra gozashteh, bokonadesh.

    پاسخحذف
  7. aghaye montaghed in ke tohin nist nagofte ke mohamad bache baz bood
    ke tohin mahsoon beshe bahse komediye hame chiz ham mishe komik kard

    پاسخحذف
  8. با سپاس از شما دوست عزیزم که دوست دارم قلبن و بهت ارادت دارم خواستم ازتون خواهش کنم در مورد حضرت صاحب الزمان والمکان (جق) نیز یک تحقیاتی به عمل اورید تا جامعه مسلمین دعا گوی شما شوند
    امیدوارم با زینب کبری محشور شوید

    پاسخحذف
  9. (((ناشناس گفت...
    madar jendei ke inaro neveshet , agar hast biyad ta khodesh ra ba tamam familesh bedam hamin khers ke aksesh ra gozashteh, bokonadesh.

    نوامبر ۲۰, ۲۰۱۰، ساعت ۱۹:))
    ________________________________________
    واااا،
    چه بی ادب !!

    پاسخحذف
  10. آفرین کارت حرف نداره.با موندنت توی بالاترین تف کن به بالاترین پولکی

    پاسخحذف
  11. فحش دادن به مخالفان اسلام و نهی کردن اهانت به محمد و نواده هاش دیگه تکراری شده برای اثبات منفور نبودن اعمال این خاندان و پیروانشون روش دیگه ای پیدا کنین.

    پاسخحذف
  12. سلام بچه کونی ازینکه عکس خانوادگیتو گذاشتی خوشم نیومد اونم بی حجاب وکون لختی میخواستم بگم شماها کیرما هم حساب نمیشید میدونم قصد جلب توجه داری اما این راهش نیست که بیایی خونوادت رو خراب کنی من تا حالا فکرمیکردم امثال شما ازخانواده خرویابو هستند اما حالا میبینم خرسای قطبی هم با اسلام مخالفند اما خب اونچه مسلمه 1400ساله که نام این عزیزان به نیکی یادشده وازین پس هم به نیکی خواهدماند این وسط فقط کون شماها پاره میشه ..بای بای بازم میام سراغت سعی کن عکسای خواهرومادرتو حذف کنی بده زشته حیا کن

    پاسخحذف
  13. کیر خر تو کس تمام ناموس کسانی که به خدا اعتقآد دارن وطرفدار اسلامند که هر چی تا حالا بلا سر من اومده به خاطر خرافاتی بودن آدمهای اطرافیم بوده و بس.......ریدم به دین اسلام.09367560333

    پاسخحذف
  14. دمتون گرم که واقعیتها رو برای مردم روشن میکنین..به امید روزی که آزادی و دموکراسی و سکولار بر کشور حاکم شود ؛من که که دارم لحظه شماری میکنم........

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.