جمعه، آبان ۲۸، ۱۳۸۹

طومار استغفار خرس های قطبی خطاب به دکتر آیت الله مهدوی نژاد مدیر سایت والاترین / تصویر یک خرس قطبی با حجاب کامل اسلامی


طومار  استغفار خرس های قطبی خطاب به دکتر آیت الله مهدوی نژاد مدیر سایت والاترین
حضرت آیت الله دکتر مهدوی نژاد ، باخبر شدیم که یک از خدا بی خبری عکس های کون  لختی ما را در وبلاگ خودش گذاشته و آنرا در سایت والاترین و یک سایت دیگری به نام بالاترین (اگر درست اسمش را تلفظ کنم) لینک کرده است و بعد که شما و آن سایت دیگر این لینک مستهجن را حذف کرده اید،  باعث ایجاد تشویش و بحران در وبلاگستان شده است. (استدلال و مستهجن خواندن خرس های قطبی در سایت بالاترین)
در اینجا ما امضا کنندگان این طومار به عنوان نماینده تمام خرس ها ی قطبی و پنگوئن های قطب جنوب، نهایت عذر خواهی و استغفار خود را ابراز می کنیم. 
همانطور که می دانید در قطب شمال و جنوب فقط خود ما زندگی می کنیم و چون همه ما به هم محرم هستیم، هیچگاه لباس نمی پوشیم و متاسفانه در این حین تصاویری از ما گرفته شده است که باعث ناراحتی آن بزرگوار شده است. 
لازم به ذکر است که ما هر کدام یک پشم بسیار زیادی( به قطر سی سانتی متر) داریم ، لذا بی نیاز از لباس هستیم، اما بنا به دستور شما از این به بعد عورت خود را پوشانده و حجاب اسلامی خود را حفظ خواهیم کرد. 
البته لازم به ذکر است که آن دو توله خرس قطبی مورد نظر شما نیز ، زیر نه سال قمری بوده اند ، لذا از نظر شرعی حجاب اسلامی بر آنان واجب نبوده است .
اما به جهت  احترام به تصمیم شما، یکی از دو خرس قطبی فوق، شروع به پوشیدن چادر کرده است که تصویر ایشان در زیر آورده شده است.

من الله توفیق
انگشت خرس های قطبی و امضا آنها (!): 

۱۳ نظر:

  1. گمناميان سايت بالاترين تبديل شد به گوه ترين ، ضمنن در مورد يك كاريكاتور كامنتی در خودنويس گذاشتم كه سانسور شده و جالبه كه يك كامنت گذار ديگه در نطلبی ديگر با نام خامنه ای جاگش سانسور نشده ،خلاصه معلوم نيست چه خبره ؟ حقيقتن كه جمهوری جنايتكاران اسلامی تو وجود بعضی ها بد جور رسوب كرده!

    پاسخحذف
  2. فعلن دور دوره بالایارهاست تو بالاترین. گفتی خودنویس یاد نیکی افتادم. تمام لینکهایی که توش از نیک آهنگ انتقاد میشه هم از صفحه ی لینکهای داغ حذف میشه. حساب چندتا کاربر هم بستند. واقعن شده گه ترین.

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. چند نظر اخیر بنا به درخواست کامنت گذار، حذف شد.

    -------------------------------------
    نیک عزیز،
    مطلب شما را چون دیروز خواندم، با دقت و دوبار هم خواندم.
    اگر به من ایمیل بزنید، با شما روی ایمیل در تماس خواهم بود.

    پاسخحذف
  7. خروجت رو از بالاترین تسلیت می گم
    غم آخرت باشه

    پاسخحذف
  8. ناشناس آخری،
    من غمگین شکسته شدن حرمت ازادیم، نه غمگین نبودن در بالاترین،
    بالاترین باید غمگین از دست دادن کاربری چون من باشد،
    دودوزه ، من ، اندیشه و پند کاربر دیگر که تولید محتوا می کردیم، بالاترین را ترک کرده ایم.
    مطمین باش سام آشتیانی ، اطلس، رودرانر، خرس قطبی و دیگران نیز در قدم های بعدی آنجا را ترک می کنند، دوست دارم ببینم وضعیت بالاترین با وجود کاربرانی که همه مسلم هستند، چه خواهد شد و فرق بالاترین با شیعه آنلاین چه خواهد بود.

    پاسخحذف
  9. درود گمنامیان عزیز، من هم دیگه به بالاترین لینک نمی فرستم.

    پاسخحذف
  10. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  11. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  12. هرجا باشی دوستت داریم.
    دوستت جدیدت در فیس بوک

    پاسخحذف
  13. ناشناس گرامی ،
    سپاس از محبتت،
    دست به دست هم می دهیم و روشنگری می کنیم

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.