یکشنبه، آذر ۰۷، ۱۳۸۹

در یک نما، تصویر جنایتکار و بعد تصویر قربانی جنایت /همانقدر که امیدرضا میرصیافی باشرف بود، خامنه ای بی شرف است !

در یک نما، تصویر جنایتکار و بعد تصویر قربانی جنایت ، 
همانقدر که امیدرضا میرصیافی باشرف بود، خامنه ای بی شرف است !
___________________________________________
تصویر اول، شخص جنایتکار: 
تصویر جنایتکار قرن، علی خامنه ای ، رهبر جنایتکار و قاتل ایران که برای بر سر کار ماندن دست به هر جنایتی می زند
_____________________________________________________
تصویر دوم: قربانی جنایت، یک انسان باشرف که حرف از آزادی می زده است.

تصویر امید رضا میرصیافی، وبلاگ نویس جوان که در زندان رژیم خامنه ای به قتل رسید، جرمش فقط نوشتن از حقوق انسانی خودش و هم میهنانش بود. این جوان، قربانی جنایت خامنه ای شده است. 
_____________________________________________
آقای خامنه ای ، فراموش نمی کنیم که یک قاتل وحشی هستی، همانطور که فراموش نمی کنیم امیدرضا، یک انسان با شرف بود.

۱۵ نظر:

  1. گمنام عزیز ببین کسی که نمیتوانه جلوی دهنش را بگیره عاقبتش بهتر از این نمیشه!،راستی برادر کوچیکم کامنتی از مرا که جواب دوستانه ای بهت داده بودم را دستکاری کرده و برای تو ارسال کرده بود. است.باز مجددا اعلام میکنم که با اسم ضد دین کامنت میدهم گفته باشم هر کی مثل من کامنت داد بدون از من نیست و کار ارتش سایبری. ولی با تمام شیوه نگارش و درج عکست مخالفم.با درود و آرزوی سرنگونی حکومت فاسق بدکاران.

    پاسخحذف
  2. گمنام عزیز حیف هنری که به این عکسها دادی!!اما اشخاصی مثل تو و دودوزه"برای آشوب میهن" و سرگردانی هم میهنان خوبمان "از جان خود هم گذشته اند"!!!!!!!. با درود به تو با این دو عکس فوتوشاپ شده نازنین.راستی این عکسها را خودت درست کردی!!!؟

    پاسخحذف
  3. گمنام عزیز در این لحظه تعداد 3 کامنت اعلام شده که کامنت من اولی و دومی میباشد.هرکی جز این کامنت داد از من نیست.مجددا اعلام میکنم از این پس من بنام ضد دین کامنت خواهم داد.پاینده باشی

    پاسخحذف
  4. شما برای من بهانه می آورید؟
    به ادبیات انگلیس مراجعه کنم که چی؟ که توهین به زنان ببینم؟
    آنچه که شما میگویید ادبیات و عرف همه جا است را شوربختانه خودم میدانم همه جوامع است، ولی
    این ادبیات که نام ادبیات هم نباید بروی آن گذاشت همان بی ادبی بهتر است، برای لات ها و لمپن های هر کشور است
    هیچ زمان کسانی که فرهیخته و متشخص باشند از کلمه ها و واژگان جلف و زشت و توهین به همه ی زنان استفاده نمیکنند!
    شما خود را بذار جای زن ،میدانم که نمیتوانی چون مرد هستی،گاهی در کوچه مردی با مرد دیگیری کتک کاری میکند
    تا کم میارند از بانوان استفاده میکنند ، خواهر فلانده، خواهر و مادر فلانده و از اینجور توهین های زشتی که هر زمان
    میشنوم در فروشگاه و کوچه و خیابان تنم ریش ریش میشه ، همه اعصابم آشفته میشه، حالا میگویید توهین نیست؟
    شوربختانه برخی زنان نیز از این کلمات سخیف و بی ارزش و لمپنی استفاده میکنند که حالم از اینجور مردها و زنها بهم میخورد.
    باو دارم که در اروپا و خاور دور و همه جا، این توهین ها وجود دارد، ولی در بی تربیتها و لاتها و لمپنها.
    شما هم اگه از این بی تربیتیها در گفتارتان استفده میکنید و خودتان را فمنیست و مدافع حقوق زنان هم مدانید،
    باید بدانید که این کلمات زشت توهین به جایگاه زن و مادران است، که مستقیم یا غیر مستقیم به شیوه زشت و چندش آوری به زنان اشاره دارد!

    پاسخحذف
  5. گمنام باباجان،
    اینو دیدی و باز داری کار همون رو انجام میدی؟ خب باباجان کفر گفت و فحاشی کرد به نظام اسلامی انقلابی
    و اسلام محمدی(ص)، و و و ، این بلا، که تازه معلوم نیست حقیقت داشته باشه! و برای تشویش اذهان عمومی و بویژه سیاه نمایی نباشه!!! واسش رخداده، آره باباجان
    اگه کار بچه های بسیج بوده باشه که من بعید میدونم! باید روش عملیات فتح المبین انجام شده باشه!!! آره باباجان
    تو و اون دوستانت هم در معرض خطرید، پس زیاد کوش نکن و بخودت سختی نده! آره باباجان میدانی چرا چون در باتلاق گیر افتادن دراومدن ازش کار هر کی نیست!!!
    یه "باور و امید به خدا" میخواهد و یه "یا علی(ع)" میخوادتا از منجلاب سخت و سهمگینی که درش شماها هستین بیرون بیاین آره، بابابجان

    حجمه سیستماتیک و حمایت شده علیه بسیج، تجاوز به حقوق والای انسانی آنها، نشات گرفت از غرب است
    فراموشمان نمیشود که قوانین مسخره غرب، بر اساس بی خدایی و کفر نوشته شده است.
    مگر چقدر می شود چشم بر روی واقعیت مسلم الله هستی بخش و رسول گرامی اسلام و امام زمان و نائب بزرگوارشان بست ، تا چه اندازه می شود سر در توالت فرو برد ؟!
    تا چه اندازه میشود دل رهبر انقلاب اسوه اخلاق امام زمانی را شکست؟!
    تا چه اندازه میشود رئیس جمهور محبوب و مردمیمان را ناراحت کرد؟!

    ستاد کل نیروهای مسلح:
    بسیج عامل اصلی ناکامی دشمنان انقلاب در روند فتنه سال 88 بود


    بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته بسیج؛
    بسیج عظیم ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران است

    "بسیج لشگر مخلص خداست"
    امام خمینی(ره)

    و همچنین سپاه پاستاران که در همه جا و همه چیز پیشرو است.

    پاسخحذف
  6. مطمئنم که از حکومت های غربی چائوشسکو و موسولینی و غربزده ی محمدرضا پهلوی و عاقبت رهبران و مزدورانشون چیزی نمی دونی .

    وگرنه توی رذل کثیف اینطور به خودت اجازه نمی دادی حرف از بد بودن امام سید علی حسینی خامنه ای بزنی .

    من که به چشم خودم دیدم مردم ولایتمدار چند بار چه کردند با حرامزادگان همرزمت حتی بعد از قضایای انتخابات .
    از این به بعد تمام شب و روزت باید هشیار باشی و آماده . حتی یک لحظه استراحت و غفلت حرامه بر تو.

    غربزدگان عزیزت بهتر از تو آینده رو دیدن ،چون احتمالا چیزهایی رو از زمان شاه بخاطر میارن .
    مردم سال 57 دیگه مردم سال 32 و 42 نبودند. از بزرگترهات بپرس که چه کردند با ساواکی ها و منافق ها.

    پاسخحذف
  7. مونا جان،
    نوشته اید توهین به زنان!
    می شود بگویی چگونه به زنان توهین شده است !؟
    اصلا اسمی از زنان اورده شده است ؟! کجا ؟!

    پاسخحذف
  8. راستش من هم نمیخواستم جواب این خایفنگ!!! رو بدم ولی به قول دودوزه جان قیافه بیسوادش موقع پست گذاشتن رو مجسم کردم کلی خنده ام گرفت گمنام گمنامیان ! دستمال بهداشتی جان... آلت جان !!! نوشتی ... در یک نما تصویر و بعد تصویر قربانی جنایت ... همانجور که امید رضا میر صیافی با شرف بود ... بی شرف بود!!! یک طوری میگه جنایتکار قرنکه انگار جرج دبلیو بوش بیناموس ندیده، گوییکه سپاه و بسیج پشتیبان صهیونیست ها هستند..... جنایتکار !!! قربانی !!! قربانی تو ادبیات غربی شاید به نفهم هایی مثل تو و اون اراذا و اوباش ها بگن!!! جنایتکار قرن !!! تو خیلی خشتکت میخاره ! کف کردی نه؟ ولی دمت گرم بازم بنویس غربزده.. لااقل اینجوری خودت و خاندانتو بیشتر مسخره میکنی ما هم حال میکنیم به ریش نداشته کثیف و دهان گشاد و اون کله پوکت میخندیم ... کلی حال کردم با احمقی مثل تو آشناتر شدم !!!

    پاسخحذف
  9. بسوی ظهور
    ناشناسی که گفته بودی نامت "پارسا" هست باباجان تو کجایی چرا دیگه برای من نظر نمیگذاری باباجان منتظرتم بیا ببینم زنده ای یا نه؟
    آره باباجان، بیا با حروف فارسی بنویس! نکنه بدست نیروی انقلابی ربوده شدی؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    ستاد کل نیروهای مسلح:
    بسیج عامل اصلی ناکامی دشمنان انقلاب در روند فتنه سال 88 بود


    بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته بسیج؛
    بسیج عظیم ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران است

    "بسیج لشگر مخلص خداست"
    امام خمینی(ره)

    و همچنین سپاه پاستاران که در همه جا و همه چیز پیشرو است.

    پاسخحذف
  10. جناب آقای گمنام گمنامیان
    اول دیدم که حیفه وقتمو صرف جواب دادن به تو کنم . اما دیدم لحظاتی خودم و بقیه به حماقت های تو و دوستانت بخندند ، اتفاقا خیلی هم دلچسبه !
    یکم : جنایتکار نه و گناهکار !!!
    (در یک نما تصویر جنایتکار و بعد ...،)
    اگر شعورتو بجای چشم به دهان غرب بودن ، صرف یاد گرفتن یه لغت ناقابل میکردی ، حداقل الان باعث ریشخند بقیه نمی شدی !
    دوم :

    (((تصویر اول،شخص جنایتکار


    تصویر دوم،قربانی جنایت،یک انسان باشرف که حرف از آزادی می زده است.)))


    به نظرم اومد که داری همه سعیتو می کنی که عده ای رو روشن کنی !

    آخه پسر خوبم ، اون بچه 7 ساله است که شعورش نمیرسه یا شاید خر مخشو گازش گرفته باشه که بیاد وبلاگتو ببینه !!! نه انسانهای آگاه و دیندار اعصار بعد از حیات قدسی پیغمبر(ص) .
    از این به بعد اگر خواستی کسی رو هدایت کنی یا به قول خودت روشنگری کنی، اول لطف کن و به چرندیهایی که چشم بسته بلغور می کنی ، برای یک لحظه هم که شده فکر کن . اگر چه میدونم چیز سختی ازت خواستم.

    پاسخحذف
  11. گمنام عزیز شناخت و عمل به دمکراسی با تفکر فاشیستی یکدنیا تفاوت دارد!!نکند که شما دمکراسی را از جائی غیر از روی زمین آموخته اید!!؟؟ما روش و منش دمکراتیکی را از ائمه اطهار که پرچمدار ظلم ستیزی بودند پیروی میکنیم!! و از اینرو آنها هیچگاه مشت را به سندان نمیکوبیدند!از آهن سفت وسخت باید فاصله گرفت.زحمات شادروان آیت الله العظما حسینعلی منتظری عزیز را ارج مینهم ومجددا میگویم که بهترین جواب به سنگ مغزان چه با دین! و چه بی دین، بی جوابی میباشد جواب ابلهان خاموشیست، و گرنه به گفته دوست نظر دهنده بالا عاقبتی جز مرگ با شکنجه نخواهد بود!. با درود

    پاسخحذف
  12. ضد دین ، خرسندکم...

    احساس میکنم از یه سوختگی شدید رنج میبری عزیزم ،،، خوبی؟!!

    دردت را به من بگو
    حرفت را به من بزن
    چون ریشه های تورا دریافته ام

    پاسخحذف
  13. ای مزدوران کثیف آغا رهبر خان : روز شما هم خواهد رسید به امید آنروز فقط یک جمله ما بیشماریم

    پاسخحذف
  14. این بسیجیا ذوق زده شده اند باورشون نمیشه کامنتشون مستقیم گذاشته میشه از این چیزا ندیدن .بعدشم اقا میرینه اینا میخورن خودشون ریدنم بلد نیستن

    پاسخحذف
  15. اگه شاه میخواست مث اینا آدم بکشه ملت ایران سال 56 تموم شده بودن

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.