جمعه، آبان ۲۸، ۱۳۸۹

اهانت به مقدسات از دیدگاه یک مسلمان چگونه و کی اتفاق می افتد ؟

یک مسلمان بسیار متشرع: 
توهین یعنی اینکه تو به پیامبر عظیم الشان من به دلیل اینکه بچه بازی می فرموده اند، تهمت بزنی و  بگویی بچه باز(!) و من چشمم باز نشود که ببینم کار پیامبر من زشت بوده است، اما در عوض معتقد باشم تو چون اسم کاری که پیامبرم انجام داده را آورده ای، به من توهین کرده ای. 
یعنی اینکه دهنم خوب باز شود و به تو به دلیل گفتن این حقیقت فحش بدهم، دستم خوب کار کند و با چماق تو را بزنم، اما چشمم باز نشود که ببینم واقعا پیامبرم بچه بازی کرده است. 
اصولا، چون مسلمان هستم، دین اسلام مانند یک ویروس وارد مغزم شده و دیگر مغزم درباره اسلام کار نمی کند، در اینباره آخوند محل به جای من تصمیم می گیرد، لذا ، من نمی توانم بچه بازی پیامبرم را ببینم، فقط می توانم به تو فحش بدهم و اگر دستم برسد تو را بکشم.
این است منطق بسیار قوی و ارزشمند اسلامی !


۲ نظر:

  1. آیا باید به چنین دینی احترام گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگر شما جای او بودید چه میکردید؟؟؟؟؟؟
    محمد نوری زاد خطاب به رییس قوه قضاییه :اما چرا سر ما را در مستراح سلول انفرادی فرو کرده اند؟ تا از ما اقراری بگیرند که بر حقانیت اعتراض ما خط بکشد و پایه های لرزان قدرت حاکمیت را مستحکم کند.ا

    پاسخحذف
  2. سلام جناب گمناميان .
    خواهش مي کنم مطالبتون رو در بالاترين لينک بفرماييد . ظاهراً مشکل قبلي مرتفع شده .

    با تشکر باريتعالي

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.