سه‌شنبه، آبان ۱۸، ۱۳۸۹

اسلام حتی برای اجرای احکام جنایتکارانه اش چون سنگسار، با زنان به بی رحمی بیشتری رفتار می کند و شرایط سختری برای آنان قایل است!

می د انیم که زن از نظر قدرت بدنی از مرد ضعیف تر است و همینطور بدلیل اینکه مردان خصوصا در زمان های گذشته بیشتر فعالیت می کرده اند، بسیار قوی تر بوده اند.
حال این نکته را نیز بدانید که بر اساس قانون سنگسار، اگر در حین سنگسار، قربانی موفق شود که از چاله بیرون بیاید، آزاد است و دیگر گناهی نیز بر او نوشته نمی شود. 
حال حکم و دستور سنگسار را ببیند: 
    مرد زناکار و محصن را براي سنگسار تا کمر و زن را تا     نزديكي سينه در گودالي دفن مي نمايند. (مساله ي شماره ي    3169 از رساله ي عمليه ي شيخ حسين علي منتظري)
اما می بینم که به صراحت و بی شرمی هر چه تمام تر، برای  مرد با وجود اینکه بدنی قوی تر از زن دارد، شانس بیشتری برای فرار داده شده است و فقط تا کمر در گودال فرو می رود، اما زن، تا سینه بدرون گل فرو می کنند. 
در حقیقت، اگر کسی تا کمر فقط فرو رفته باشد، اندکی شانس فرار دارد، اما اگر تا سینه فرو رفته باشد، دیگر این شانس صفر می شود، حال با توجه به اضافه کردن فاکتور قدرت بدنی بیشتر مرد، بصراحت می بینم که اسلام ، حتی در جنایت کردن نیز، با زنان به بیرحمی بیشتری رفتار می کند. 

۱ نظر:

  1. خوشم می‌یاد که زیر این قبیل پست‌ها، برادران و خواهران مسلم جز خفه‌خون گرفتن کار دیگری نمی‌تونن بکنن!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.