دوشنبه، مهر ۱۹، ۱۳۸۹

افشای هدف و برنامه سری دکتر احمدی نژاد(معروف به عنتر العلما) برای سفر به لبنان

جاسوسان ویژه وبلاگ گمنامیان به  برنامه و هدف  فوق سری حضرت عنترالعلما ، آقای احمدی نژاد در سفر به لبنان پی بردند.در روزنامه های خارجی (ترجمه مقاله گاردین لندن)، به صورت خیلی ابتدایی و اجمالی اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه  گویا قرار است آقای رییس جمهور در سفر به جنوب لبنان به مرز با اسراییل رفته و به سمت اسراییل سنگ پرتاب کند؛ اما بر اساس گزارش جاسوس وبلاگ گمنامیان در دفتر آقای احمدی نژاد، مشخص شده که برنامه ایشان بسیار فراتر از این حرف ها است. 
قرار است جناب آقای احمدی نژاد در روزی که جهت وزش باد به سمت داخل اسراییل است، بر لب مرز رفته و به سمت اسراییل بگوزند. 
در جلسه شورای عالی امنیت ملی، ریاست محترم جمهوری فرموده اند که : من در این مدت گذشته در ایران ریده ام، ببیند چه وضعی درست شده ؛ خوب حالا اگر نمی توانم به اسراییل برینم، می توانم که حداقل بگوزم! مطمین باشید لااقل ده درصد بلایی که بر سر ایران آمده ، بر اسراییل خواهد آمد و همین ده درصد، برای بیچاره شدن آنها کافیست !!
در اینجا می توانید دو تصویر از مراحل تمرین ریاست محترم جمهوری برای حمله شیمیایی به اسراییل را ملاحظه بفرمایید.
ریاست محترم جمهوری در حال تمرین 
خودرو مخصوص لانچ اسلحه ریاست جمهوری 






۱ نظر:

  1. سلام
    لطفا برای من یه دعوت نامه بالاترین بفرست
    خواهش میکنم.....
    خواهش میکنم
    backslash20011@mail.ru

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.