دوشنبه، مهر ۱۲، ۱۳۸۹

کشتن ندا و مردم غیرمسلح نشانه اقتدار نیست، فقط نشانه ای از شرارت و جنایت است. این افتخار ندارد

تصور کنید که یک مرد سی ساله در یک اتاق با یک نوزاد تنها باشد و بعد از کشتی گرفتن با آن نوزاد، او را بکشد. آیا باید آن مرد را فرد قوی و قدرتمندی دانست؟ البته که خیر، او فقط یک آدم شریر است که جنایت کار است.
آقای خامنه ای، 
کشتن ندا و مردم غیرمسلح نشانه اقتدار نیست، فقط نشانه ای از شرارت و جنایت است. این افتخار ندارد.
شما کار پلیس را اشتباه گرفته ای ، پلیس وظیفه اش کشتن مردم و شهروندان نیست، وظیفه پلیس حراست و حفاظت از شهروندان است، اگر پلیسی از شهروندان به نحو احسن محافظت کرد، پلیس مقتدری است، پلیسی که خود نسبت به کشتن شهروندان اقدام می کند، اسمش حتی دیگر پلیس نیست، بلکه یک گروه جنایت کار است.
زمانی یک پلیس مقتدر است که از فساد در آن خبری نباشد، یادت است که سردار زارعی با شش زن لخت دستگیر شد ؟ چه اتفاقی برایش افتاد ؟ در صورتی که مردم عادی اگر چنین کاری را می کردند، به سنگسار محکوم می شدند. این نشانه عمق فساد است. 
پلیس دارای اقتدار پلیس انگلیس بود که زمانی که فرمانده ارشدش (علی دیزایی) یک پناهنده را بدون دلیل بازداشت کرد، او را از کار برکنار کرد و بعد هم با دادگاه برای محاکمه عادلانه او نهایت همکاری را کرد. 
در همه دنیا پیدا کردن افراد فاسد در پلیس کار سختی است، اما در ایران پیدا کردن افراد سالم در نیروی انتظامی کار سختی است.

۲ نظر:

  1. حاجی سر زده بودین گفتیم بیایم بازدید. خدا از بزرگی کمتون نکنه که به فکر یک سری زن بی سر پرست تو دیار غربت هستی حاجی ایشالله با فاطمه زهرا محشور بشی. حالا نمیشه ما بنویسیم شما هم کما فی السابق لینکمون کنی؟ والله ما زیاد وبگردی نمی کنیم میگن خوبیت نداره هی بریم این ور اون ور برامون حرف در میاد. حالا اساسا این دعوتنامه چی چی هست؟

    پاسخحذف
  2. ویولتا عزیز،
    اگر نخواهید عضو بالاترین شوید، مانند سابق من افتخار ارسال لینک های شما را خواهم داشت.
    نمی دانم چقدر بالاترین را می شناسید، اما حدود یکسال بود که بالاترین عضو جدید نمی پذیرفت و الان هم که عضو گیری را شروع کرده؛ فقط از طریق دعوتنامه اعضا فعلی عضو می گیرد.
    همه اعضا فعلی هم امکان صدور دعوتنامه را ندارند.
    من هم الان امکان صدور چند دعوتنامه را دارم که فقط برای وبلاگ نویس ها می خواهم بفرستم.
    حالا هر چه شما دستور بدهید همان انجام می شود، اگر اهل وبگردی نیستید، بعید می دانم از بالاترین خیلی خوشتان بیاید، بیشتر برای کسانی است که معتاد اینترنت هستند!!
    لذا امر کنید تا من همان را انجام بدهم، یک سری به سایت بالاترین بزنید، ببیند خوشتان می آید یا نه ، بعد بگویید دعوتنامه بفرستم یا نه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.