پنجشنبه، مهر ۲۹، ۱۳۸۹

مناجات محرمانه و خودمانی افراد مشهور با الله

تصور کنید که الله وجود دارد (فرض محال که محال نیست!) ، حال باز تصور کنید که افراد مشهور ، با خداوند باریتعالی ، در یک جا تنها می شوند و می توانند بدون واهمه و رک و پوست کنده ، با الله خودشان حرف بزنند، به نظر شما چه اتفاقی می افتد ؟ خوب، محیط یک (بار) خوب، در یک لندن را تصور کنید، حضرت باریتعالی با هر یک از افراد زیر خلوت می کند و با هم  چند آبجو می خورند و وقتی سرشان گرم شد  و هر دو حسابی مست شدند، مکالمه های زیر بین آنها صورت می گیرد:
حضرت آدم و الله:
حضرت آدم خطاب به الله: خیلی بی مرام هستی ، بی ظرفیتی ، آخر برای یک دانه سیب ، کسی را تبعید می کنند؟
حضرت نوح و الله:
الله خطاب به حضرت نوح: تو چه کار کردی این همه عمر کردی ؟! عمرت از ما هم بیشتر شد، راستش بگو، قول می دهم کاری باهات نداشته باشم، رفتی کامپیوتر بارگاه ما را انگولک کردی دیگر!؟ شاید هم زیرمیزی مشتی به این عزراییل دادی !
حضرت نوح جواب می دهد: خبر نداری، یکی هست به نام آیت الله جنتی، سنش از من هم بیشتره !
حضرت موسی و الله 
حضرت موسی  خطاب به الله: راسته تو با یعقوب کشتی گرفتی، یعقوب تو را به زمین زده بود ؟! این قوم بنی اسراییل می گویند یعقوب می خواسته ترتیبت را بدهد، اما تو گریه کرده ای، او تو را بخشیده !!
حضرت عیسی و الله:
الله: بابا تو دیگر کی هستی ، هنوز بعد از این همه وقت نفهمیدی ننه ات جنده بوده ، معلوم نیست با کی رفته خوابیده ، حامله شدن تو را انداخته گردن ما ! به جان خودم تو پسر من نیستی، می گویی نه بیا برویم آزمایش ژنتیک
حضرت ابراهیم و الله:
الله: خیلی خری ، جدی می خواستی بچه ات را سر ببری ؟!
حضرت محمد(ممد پدو) و الله:

الله: بابا تو دیگه کی هستی ! بچه باز که بودی، در دکان پیغمبری هم تخته کردی و گفتی که دیگر بعد از تو پیامبر نخواهد آمد!
حضرت محمد: بابا جان، تو که می دانی من به بچه ها علاقه دارم، دست خودم هم نیست، مگر تو من را نیافریدی!؟ خوب کرم داشتی من را پدوفیل بیافرینی که اینجوری بشود ؟
حضرت امام حسن و الله:
امام حسن: راستشو بگو، قوی تر از وایگرا چیز دیگری هم می توانی بیافرینی؟
امام حسین و الله:
الله: آی کیو! آخر آدم با هفتا نفر می تواند از پس لشکر سی هزارنفره بر بیاید ؟! حالا حماقت کردی رفتی، دیگر تسلیم چرا نشدی ؟!
حضرت علی اصغر و الله:
حضرت علی اصغر: اونگ ، اونگ و اونگ و....( ترجمه:من بیچاره هنوز داشتم شیر می خوردم که در اثر  تقدیر احمقانه تو تبدیل به سیبل تیراندازی شدم و هی تیر خوردم !
امام زمان و الله:
امام زمان: خیلی نالوطی هستی ، قرار ما این بود که من یک مدت کوتاهی در چاه جمکران باشم ، نه چند هزار سال ! چشمام نابود شده ، بوی گند از تنم بیرون نمی رود. تو هم با این تقدیرت !
الله و نویسنده این مطلب: 
نویسنده این مطلب خطاب به الله: 
الله جون، سیب زمینی از تو بیشتر غیرت دارد، من این همه به تو بد و بیراه گفته ام ، اما تو هیچ کاری علیه من نکرده ای !!

۶ نظر:

  1. الله جون، سیب زمینی از تو بیشتر غیرت دارد، من این همه به تو بد و بیراه گفته ام ، اما تو هیچ کاری علیه من نکرده ای !!



    از کنار یه دیوار میگذری یهو اتفاقی میشنوی که یه مورچه به شما فحش میده چی کار میکنید؟
    .
    .
    .
    .
    از کنارش به آرامی رد میشوید و او را به حال خود رها میکنید

    پاسخحذف
  2. اگر الله به تخمش هم نیست که این آقا گمنام داره بهش فحش میده، پش چرا از یک میلیارد مسلمون طلب خم و راست شدن داره؟ اونهم ۵ بار در روز؟ اگر مسلمونها نماز نخونن میرن جهنم اما الله خان با کسایی که بهش فحش میدن کاری نداره! یا با عقل جور در نمیاد، یا این الله یک پیچ مهره اش شل شده. اگر حالت اول باشه که مسلمون نمازخون عقل نداره. اگر حالت دوم باشه که هنوز بدتر، چون به پای یک بی عقل میفته و دعا میکنه.

    پاسخحذف
  3. زمانی که چوب نیم سوخته و سیخ داغ حواله ات بکنند دیگر هوس گستاخی نخواهی کرد

    پاسخحذف
  4. این مطالبی که هر چند وقت یکبار در بالاترین لینکش را میگذارید واقعا بی ارزش است.چون نه به چیزی استناد میکنید و نه درست استناد میکنید.فقط طنز های توهین امیز و پوچ در گفته هایتان است.هر چیزی را به راحتی میتوان به سخره گرفت

    پاسخحذف
  5. ((
    ناشناس گفت...
    این مطالبی که هر چند وقت یکبار در بالاترین لینکش را میگذارید واقعا بی ارزش است.چون نه به چیزی استناد میکنید و نه درست استناد میکنید.فقط طنز های توهین امیز و پوچ در گفته هایتان است.هر چیزی را به راحتی میتوان به سخره گرفت))
    --------------
    گرامی،
    اگر جوابی برای حرفهای من دارید، همیجا بنویسید، یاایمیل کنید تا من در همان بالاترین هم به اشتراک بگذارم .
    اگر هم جوابی ندارید، با گفتن حرفهای کلیشه ای خودتان را خسته نکنید

    پاسخحذف
  6. من هم به اندازه گمنامیان به دروغی بودن اسلام ایمان دارم.ولی چرا با لحن به این بی ادبی.چرا بی احترامی به پیامبرای دیگه.تو به مریم مقدس میگی جنده؟چرا؟چی ازش می دونی؟منم میگم الله یه شخصیت دروغیه.ولی خدا که دیگه دروغی نیست.من مطالبتونو دنبال می کردم ولی حقیقتا دیگه این کارو نمی کنم.من با خوندن این پست واقعا خجالت زده و شرمنده شدم

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.