پنجشنبه، مهر ۱۵، ۱۳۸۹

جوابیه پاپ بندیک به احمدی نژاد: من اگر از سر ناچاری سراغ بز هم بروم،سراغ تو موجود کریه نخواهم آید!


اين دومين نامه ای است که محمود احمدی نژاد برای پاپ بنديکت شانزدهم می نويسد. نامه قبلی آقای احمدی نژاد به رهبر کاتوليک های جهان، بدون پاسخ ماند.
به نظر شما؛ علت نامه نگاری عنترالعما ، دکتر محمود احمدی نژاد به پاپ چیست؟!
چرا تا اخبار بچه بازی کشیش ها به بیرون درز می کند، احمدی نژاد شروع به نامه نگاری به پاپ می کند ؟!
و اما جوابیه پاپ بندیک به ایشان : 
آقای محمود احمدی نژآد ، 
بی خود پا پی ما نشود، درست است که ما در پرونده مان ، بچه بازی به کرات وجود دارد، اما اگر مجبور شویم سراغ بز هم برویم ، سراغ تو موجود بد ترکیب نخواهیم آمد؛ چه برسد به الان که وضعمان خوب است ودر مصدر کار هستیم. 
بیخود هی وجود کریه خودت را به یاد ما نیاور !

۳ نظر:

  1. سلام
    یه عکس توپ دارم از تو خیابون خودم گرفتم
    دیدم بهترین جاییکه می شه ارایه کرد بالاترینه
    کلی گشتم تا از بین سرگرمی ها فقط شمارو دیدم که حداقل آدرس وبلاگتون رو گذاشتین.
    اگه مایل بودین بگین تا عکس و بهتون ایمیل کنم.

    پاسخحذف
  2. سلام
    یه عکس توپ دارم از تو خیابون خودم گرفتم
    دیدم بهترین جاییکه می شه ارایه کرد بالاترینه
    کلی گشتم تا از بین سرگرمی ها فقط شمارو دیدم که حداقل آدرس وبلاگتون رو گذاشتین.
    اگه مایل بودین بگین تا عکس و بهتون ایمیل کنم.
    majid.ttr84@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. اینها از اینکه در مجلس شورای اسلامیشان نماینده‌ی یهودی و مسیحی و (با تخفیفی یا پارتی بازی اسلام) زرتشتی دارند خیلی خر کیف میشوند و بادی به گلر خود میاندازند که اسلام خیلی هم دموکرات است! چند سال پیش بدنبال اهانت‌ها به حضرت محمد میخواستند پیشنهادی به سازمان ملل بدهند که آن سازمان اهانت به همه‌ آن دینها را ممنوع کند! حالا ببین باز این ابله باز چیزی در همان ردیف میگوید: ==و در آن بر لزوم تعامل اديان آسمانی به منظور جلوگيری از انحطاط جوامع بشری تاکيد کرده است==. آخه دیوانه‌ی عقب مانده، مگر دنیا فقط مسیحی و یهودی است که هر از چندی در مورد ادیان آسمانی آنهم آن دو سه تایی که پذیرفته‌ای وراجی میکنی؟ ابله، مردم دنیا هزاران باور دیگر هم دارند که کافر و ملحد و مرتد چتد تایشان است. خر خدا، دنیا به این هجویات تو توجه نمیکند چون اگر دنیا بخواهد کاری در این موارد بکند باید تمام باورهای تمام مردم دنیا را در نظر بگیرد و نه فقط چهار تا باوری که شما قبول دارید. خر خدا، اگر مسیحیت دین اسلام را آسمانی بداند و تحت آسمانی بودن بخواهد با اسلام مثلا همبسته شود و کاری برای انحطاط بشر بکند که درست به معنی رد اصل باور خودش است! انگار هندو، شینتو، بهایی، کافر و مرتد و بودایی آدم نیستند که پاپ باید با این بز بنشیند و مشکل بشر را حل کند. در ایران عده‌ای از مسلمانان هم هستند که هنوز در این تخیلات سیر مینمایند و پول و انرژی من و خودشان را با این اراجیف هدر میدهند.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.