جمعه، مهر ۰۹، ۱۳۸۹

چقدر رژیم زرنگ است/ با اندکی خرج برای حرم امامان و امام زاده ها، قشر مذهبی و چشم بسته را توجیه می کند که حکوت خوبی است،در حالی که این یک میلیونم پولی که خودشان می دزدند نیست

در حاشیه ساخت گنبد طلا برای یکی از امامان در عراق!
چرا دولت ایران اینقدر خرج گنبد و گلدسته امام زاده ها در داخل و حتی خارج از ایران می کند ؟
دو دلیل وجود دارد: 
یک-/ مردم مذهبی که چشم و گوش بسته هستند ، با این اقدام آنها تصور می کنند که این حکومت خوبی است که به امامان اینقدر ارادت دارد و روحانیون نیز با استفاده از منبر مساجد و تکیه بر اعمال اینچنینی دولت، این قشر از جامعه را شستشوی مغزی می دهند. 
به این روش پایه حکومت خود را در این قشر از جامعه محکم می کنند. 
دو-/ واقعا سردمداران رژیم (مانند خامنه ای) افراد مذهبی هستند و به خرج کردن برای امامان اعتقاد دارند  و فکر می کنند اگر برای آمامان خرج کنند، گناهان دیگر آنها(مانند تجاوز به زندانیان) بخشیده می شود. 
 در حقیقت رژیم ایران مشغول عمل به قوانین اسلامی است.

۱ نظر:

  1. سلام
    ای کاش به جای اینجوری خرجای الکی
    یکم به فکر چراغ واسه پارکها وشهربازی ها بودن

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.