جمعه، مهر ۱۶، ۱۳۸۹

چرا خدا خودش زبان ندارد که حرفش را بزند؟!/باز گروه دزدان دریایی عمامه به سر با وقاحت تمام ادعای نمایندگی خدا را کردند!


چقدر وقاحت می خواهد که در سال 2010 ؛ در چشم میلیونها ایرانی نگاه کنند و از یک موجود خیالی (الله) اینگونه سو استفاده کنند
این روش(سو استفاده از نام الله) منش و روش پیامبر اسلام بوده است که اکنون به نوری همدانی و خامنه ای ارث رسیده است

زمانی که الله برای اتاق خواب محمد آیه نازل می کند، البته که طبیعی است که پیروان راه محمد ، از اسم الله برای رهبری انسان ها سو استفاده کنند.

خامنه ای و دارو دسته جلادش، در عصر انفجار اطلاعات ،با تکیه بر قدرت جنایتکاران سپاه و اطلاعات و  با بی شرمی تمام، ادعا کرده اند که خامنه ای نماینده خدا است
براستی آیا خدا وجود دارد؟!
اگر وجود دارد، چرا در مقابل این همه سو استفاده از نام الله توسط این جنایتکاران ناتوان از نشان دادن واکنش است؟!
اگر هم خدا موافق این گفته ها است و واقعا سرنوشت بشر را بدست خامنه ای سپرده، پس این الله هم جنایتکاری در سطح همان خامنه ای است.


۳ نظر:

  1. دوست عزیزم ،در طول تاریخ خونخوار تر و مردم ستیزتر از محمودک و سید علی گدا هم بوده اند اما این دلیل نشده که خدا همش دخالت مستقیم کند مطمئناً این اراذل و اوباش جنایتکار به عذاب دنیوی و اخروی دچار خواهند شد.

    پاسخحذف
  2. دوست عزیزم ،در طول تاریخ خونخوار تر و مردم ستیزتر از محمودک و سید علی گدا هم بوده اند اما این دلیل نشده که خدا همش دخالت مستقیم کند مطمئناً این اراذل و اوباش جنایتکار به عذاب دنیوی و اخروی دچار خواهند شد.

    پاسخحذف
  3. oخیلی مشکل داری
    خدا به من و تو اختار حرکت و تحول داده اگه قرار بود تو هر کاری دخالت کنه تو چیکاره بودی؟؟؟؟
    نوری همدانی تکلیفش ملوم تو که مثلا ازادی خواهی چرا؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.