سه‌شنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۹

خوبی های اسلام / نامه ای از آقای پیتر دیدوف، یک پولدار انگلیسی که امروز مسلمان شده است

این نامه همین الان توسط یک کفتر چاهی(!) ، بدست من رسید ، لذا بدون تغییر آنرا اینجا منتشر می کنم، 
(آقا جان ، متن را بخوان، چرا آهنگ کفتر کاکل بسر های های  را زمزمه می کنی ؟ مگر اینجا دیسکو است؟!)
خوب این هم نامه : 
بسم الله الرحمن الرحیم
من پیتر دیویدف هستم که همین نیم ساعت پیش به دلیل هدایت یکی از بزرگواران و عرفا اسلامی ، به دین اسلام مشرف شدم ، این بزرگوار که من بدست مبارک ایشان اسلام آورده ام، امام جمعه مسجدی در لندن هستند و ما از امروز صبح با هم در زندان بوده ایم، و در اثر مصاحبت با این بزرگوار ، من مسلمان شده ام. 
و اما بعد؛ 
من به تمام کفار عرض می کنم که اسلام بهترین دین ممکن است و بیشترین امکانات را در اختیار مسلمین قرار میدهد، به عنوان مثال ، بنده بدلیل سکس با یک دختر یازده ساله (که همبازی دختر خودم بود) ، به زندان افتاده ام، اما در اسلام عزیز، چنین چیزی نیست و اسلام اجازه می دهد حتی شما با دختر حتی نه ساله هم سکس داشته باشید، بماند که اجازه می دهد شما با دختر شیرخواره هم بازی های سکسی کنید. 
من بدلیل ارث زیادی که به من رسیده است، همیشه پول زیادی داشته ام، اما نمی توانستم از پولم استفاده کنم، اما اگر در کشور اسلامی زندگی کنم، می توانم ده ها دختر نه ساله را بگیرم و در یک خانه بزرگ نگه دارم. 
در اسلام می توان برده داشت، من هیچوقت نتوانسته ام علی رغم اینکه پول زیادی داشته ام، مستخدم درست و حسابی داشته باشم، چون بعد از اینکه آنها را برای اولین بار کتک می زدم، فوری پلیس دخالت می کرد و ممکن بود مرا به زندان بیاندازد، اما طبق قانون اسلام عزیز، من می توانم برده داشته باشم، و حتی به زنان آن برده ها نیز تجاوز کنم. 
اسلام عزیز حتی فکر این را نیز کرده است که من در جهان آخرت چگونه رستگار شوم، اگر من مقداری پول خرج مقعد، ببخشید مرقد امامان کنم، مستقیم به بهشت می روم. 
پس نتیجه می گیریم که اسلام بهترین دین است و برای رفاه و سعادت انسان نازل شده است. 
محمد خمینی مسلمان (پیتر دیویدف سابق)
پی نوشت: 
ضمنا، من الان در زندان مخصوص بچه بازها به سر می برم، اما به محض اینکه با امام جمعه عزیز ، از زندان آزاد شویم به سمت ایران پرواز خواهیم کرد تا از خوبی های اسلام، مستفیض شویم. 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.