یکشنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۸۹

آقای آیت الله؛ آمر و قانل اصلی جنایت کهریزک تو و دیگر آیت الله ها هستید، نمی خواهد برای اولیا آنها سخنرانی کنید !

آیت الله جوادی آملی از اولیای دم کشته شدگان کهریزک در حوادث پس از انتخابات خواست که از تقصیر مسببان اصلی نگذرند. وی گفت: عفو خوب است اما نباید از مسئولان قضایی این اتفاق گذشت، مظلوم واقع نشدن هنر است.

آقای آیت الله، قاتل اصلی این جوانان ، تو و دیگر آیت الله های قم هستید که این رژیم جنایتکار را بر سر کار آورده اید و از آن حمایت می کنید؛ آن دو افسر که در کشتن زندانیان دخیل بوده اند، فقط اجرا کننده دستور بوده اند، دستور دهنده همان خامنه ای است که تو سنگش را بر سینه می زنی, اگر بحواهیم عمیق تر نگاه کنیم؛ همان رژیم بنا شده بر اسلام است؛ همان اسلامی که تو آیت الله آن هستی.
آیت الله هایی مانند تو نه تنها در جنایت کهریزک شریک هستند، بلکه باید در دادگاه صالحه بابت مشارکتشان در جنایات جمهوری اسلامی؛ محاکمه شوند.


۱ نظر:

  1. خفه شو بابا
    ایت الله املی ادم شریفی هست.
    سگ اون خامنه ای حرامزاده به تو و امثال تو می ارزه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.