دوشنبه، مهر ۰۵، ۱۳۸۹

آیا به جای ساختن گنبد طلا برای امامان ، بهتر نبود در تهران توالت عمومی می ساختند که وضع بهداشتی اینقدر بد نباشد؟


آیا بهتر نمی بود اگر به جای ساختن گنبد طلایی برای حرم امامان در عراق؛ که در نهایت پولش در جیب عراقی ها خواهد رفت، همان پول را خرج ساختن توالت های عمومی تمیز در شهرها می کردند ؟!
برای ساختن این گنبد های طلا ، 1416 خشت طلا استفاده شده است.
اگر آنها واقعا امام هستند و با الله در ارتباط هستند، دیگر چه نیازی به این توجه های خاص دارند؟ مقام آنها به اندازه کافی بالا خواهد بود.
یکی از مشکلات شهر تهران و دیگر کلان شهرها،کمبود و یا شاید بهتر است بگویم نبود سرویس بهداشتی است، این نبود سرویس های بهداشتی باعث دو مشکل عمده می شود، یکی اینکه بیمارانی که نیاز به دسترسی سریع به توالت دارند، حسابی اذیت می شوند، و مشکل دوم این است که کسانی که نمی توانند خودشان را کنترل کنند، در معابر عمومی و در سطح شهر ، کار خودشان را انجام می دهند، که این از نظر بهداشتی خیلی بد و باعث گسترش بیماری های فراوان می شود.
راستی،
کسانی که با مسلمین تندرو در ارتباط بوده اند، می دانند که عبارت(هذا سنت النبی) کجا استفاده می شود
لطفا کامنت بگذارید و حدس بزنید که کجا است !






۳ نظر:

  1. تا اون جایی که من می دونم پول ساخت اینا رو دولت پرداخت نکرده بلکه به یه جایی رو گذاشتن و مردم خودشون رفتن باری ساخت اینا پول دادن... خیلی واضحه که اگر می خواستند توالت بسازند نمی رفتند اونجا پول بدن

    پاسخحذف
  2. nah, mardom tuye Tehran mirinand tu halghe amsaale to madarjendeh e faraari

    پاسخحذف
  3. کسی تو توالت عمومی تراول نمینداره ولی تو حرم میندازه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.