چهارشنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۸۹

آقای علم الهدی، زمانی که ندای سه ساله در اثر شکنجه ناشی از قوانین اسلامی کشته شد، آیا برای ناموس فاطمه هیچ اتفاقی نیافتاد ؟!

آقای علم الهدی امام جمعه مشهد بعد از شرکت جمعی از دختران در مسابقات ورزشی بین المللی افاضه فضل کرده اند که : ناموس فاطمه زهرا به نمایش گذاشته شده است.
درست در همان روزها ، ندای سه ساله ، دختری که بعد از مرگ پدر به دنیا آمد در اثر شکنجه در بیمارستان در میان گریه و اندوه تیم پزشکی ، جان باخت. البته برای این فرشته کوچک مرگ بهتر از زندگی در جامعه مسخره ای بود که قوانین اسلامی حاکم است، قوانین اسلامی که حضانت این طفل بی گناه را از مادر او گرفت و به پدربزرگی داد که او را آوره خانه اقوام جنایت کارش کند.
براستی مقصر کیست؟ مادر ندا گفته که برای پس گرفتن حضانت به دادگاه مراجعه کرده، برای اجازه دیدار دختر بی گناه درخواستش را به دادگاه داده، اما روند مسخره دادگاه، مجال این دیدار را از مادر گرفته است.
در اینکه آیا مادر ندا نیز مقصر است یا نه ، سخن بسیار است، اما چیزی که مشخص است قاتل ندا، قوانین مسخره اسلامی است و رژیم جنایتکاری که در آن برای کودکان بی گناه ، هیچ ماوا و سرپناهی وجود ندارد.
حال سوال من از از آقای علم الهدی این است:
آیا زمانی که آن دختر سه ساله شکنجه و آزار می شد، زمانی که مغز کوچکش آسیب می دید، زمانی که در بخش مراقبت های ویژه با مرگ دست و پنجه نرم می کرد، زمانی که به دلیل شب ادراری(که امری طبیعی برای هر کودکی است) قاشق داغ را بر تن نحیف خود تحمل می کرد و هیچ دادرسی نداشت، آیا آن زمان ناموس فاطمه آسیب نمی دید ؟!
آقای علم الهدی ؛ دین اسلامی که توسط محمد بنا شده و اکنون توسط جنایتکاری چون تو نمایندگی می شود، باعث زجرکش کردن این فرشته کوچک شد، آیا فاطمه و محمد، اگر مقدس هستند و نزد خدا عزیز، چرا برای نجات این فرشته کوچک هیچ غلطی نکردند؟! جز این است که محمد بعد از 1400 سال، در زجرکش شدن این فرشته کوچک گناه کار و شریک است ؟!
ننگ بر دینی که اجرای آن در جامعه ، به کشته شدن ، نه تصحیح می کنم، زجرکش شدن دخترکی بی گناه و سه ساله چون ندا می انجامد.


۳ نظر:

  1. قبل از ظهور اسلام عربها دخترانشان را زنده بگور میکردند حالا هم این علم الهدی ها فرزندان ایران زمین را زنده بگور میکنند. مهم نیست به چه شکل مهم این زنده ایست که بی گناهان بگور فرستاده میشوند

    پاسخحذف
  2. با سلام
    ببخشید شما در سایت بالاترین عضو هستین؟ میتونید برای من یک دعوت نامه بفرستید

    پاسخحذف
  3. سعید عزیز
    در حال حاضر متاسقانه دعوتنامه ندارم

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.