دوشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۸۹

گویا جنتی نمرده اما چرا از مرگ آیت الله جنتی خوشحال می شوم ؟! به امید شنیدن خبر مرگ آیت الله خزعلی و یزدی !

بزرگانی چون ماندلا و گاندی ، مادر ترزا در قرن بیستم درس هایی مهمی به جامعه انسانی داده اند، یاد داده اند که هر انسانی دوست داشتنی است و لایق احترام ، نباید باعث مرگ هیچ انسانی شد و حتی مجرمین خطرناک نیز شایسته رفتاری انسانی هستند.
این سنگ بنای جامعه مدرن است.
یاد گرفته ایم که نباید از مرگ یا بیماری هیچ انسانی خوشحال نشویم ، اما داستان جنتی و دیکتاتورهای جنایت کاری که قدرت را به دست دارند، کمی متفاوت است.
زنده ماندن جنتی باعث می شود که او بتواند به جنایات روزانه اش ادامه دهد ، هر روز زنده ماندن او مساوی با مرگ بسیاری از آزادی خواهان ایرانی است، لذا با یک معادله ریاضی می توانیم نتیجه بگیریم که مرگ او ، باعث نجات انسان ها می شود، لذا باید که از مرگ او خوشحال باشیم.
من از جنتی متنفر نیستم ، او یک بیمار روانی است که در یک جامعه مدرن ، او را در بیمارستان روانی بستری می کردند و به معالجه او می پرداختند ، اما افسوس که در ایران به او سمت می دهند. مشکل من با جنتی نیست، با سیستم غلطی است که جنتی در آن پست می گیرد.
در باب جنایات او بسیر سخن رفته است، اما در شقاوت او همین بس که عهد کرده بوده در صورت کشته شدن پسرش چهل روز روزه بگیرد، کسی که با پسر خود چنین می کند، با مردمان غریبه چه می کند ؟!
از خبر مرگ جنتی خوشحال می شوم ، البته همانطور از مرگ خزعلی و یزدی !


۳ نظر:

  1. یخوای ریشه یابی کنی کله این وضعیتو؟ میرسی به منتظری از یه سرش!
    میخوای به اونم فحش بدی؟

    پاسخحذف
  2. دوست گرامی جنتی،خزعلی و یزدی مغز های بسته جامعه هستند و سیاست گزاران روز نیستند و از انها مانند یک بلند گوی تبلیغاتی استفاده میشود شما نمی دانم چرا استاد اعظم مصباح یزدی فرمانده کل قتلهای رجال دهه های اخیر ایران، منجمله قتلهای زنجیره ای را نام نبردید . مریدانش ایشان ( بخوانید مزدورانش) جانیانی چون سعید امامی ، قاضی مرتضوی، ریشهری و حسینیان میباشند. با مردن این بلندگو های منجمد که شما نام بردید احمقی دیگر بکار گرفته میشود ولی جایگزینی مانند گرانت مستر مصباح سالیانی دراز میخواهد.

    پاسخحذف
  3. دایناسوره باید عصر یخبدان بشه بعد بمیره جنتی

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.