جمعه، مرداد ۱۵، ۱۳۸۹

بر فرض چهار موشک S 300 هم دارید، چه کاری با آن می توانید بکنید؟قدرت نظامی شما حتی با در نظر گرفتن رویاها و خالی بندی شما نیز اثری در معادلات ندارد

خبرگزاری فارس نیوز خبری منتشر کرده که بر اساس آن ایران دو موشک اس 300 را از بلاروس و دو تای دیگر را از یک منبع نامشخص خریده است. هر چند که بعد از دو ساعت این خبر را از روی سایت خود برداشتند، اما بلاروس ناچار به موضع گیری شد و گفت که قطع نامه های سازمان ملل را نقض نخواهد کرد.
سوال اینجاست که فرض کنیم ارتش یا سپاه چهار موشک فوق را در اختیار گرفته باشند، من و شمایی که در ایران زندگی کرده ایم و مدیریت امام زمانی آقایان را می شناسیم، می دانیم که اینها توان راه اندازی و استفاده از یک تراکتور جدید را نیز به زور دارند، تا چه رسد به موشک اس 300!
بر فرض که این موشک را در اختیار داشتید و توانستید از آن نیز استفاده کنید، کجای معادله جنگی منطقه را عوض می کنید؟ بر فرض که با این موشک ها، چهار موشک آمریکایی یا اسراییلی یا در بهترین شرایط چهار هواپیمای آمریکایی را نیز سرنگون کردید، خوب چه اتفاق خاصی روی داده است؟! فراموش نکنیم که آمریکا اکنون سه ناو هواپیمابر در نزدیکی ایران مستقرکرده که در مجموع صدها هواپیمای جنگی با خود حمل می کنند، یعنی در بهترین شرایط کمتر از یک درصد از هواپیماهای آمریکایی را ساقط می کنید، فکر بعدش را هم کرده اید؟!
اصولا نیروی هوایی آمریکا از هواپیماهای B2 بهره می برد که کاملا رادار گریز است و چون هیچ راداری نمی تواند آنها را کشف کند، طبیعتا این موشک های اس 300 هم برای مقابله با آنها کاربردی ندارد. اگر چنین موشکی هم داشته باشید، اول آمریکای ها آنها را نابود می کنند و بعد هواپیمای جنگی متعارف به منطقه می فرستند.
جدا کار کشور ما به کجا رسیده که وقتی آخوندها خالی می بندد و ما خالی بندی آنها را واقعیت تصور می کنیم، می بینم که باز هم تغییری در وضعیت ایجاد نمی شود، یعنی آقایان در توهم هم نمی توانند در معادلات نظامی منطقه اثرگذار باشند!

۳ نظر:

  1. من فکر کنم که اینها خودشون اینقدر احمق هستند که این چرندیات رو خودشون باور دارند. وقتی‌ که آمریکا یه چند تا بمب بندازه تو سرشون اون موقع شاید حالشون یکم جا بیاد.

    پاسخحذف
  2. با سلام!

    شما دعوتنامه ی بالاترین دارید احیانا"؟والله من که 1ساله دارم دنبال این لامصب می گردم!

    پاسخحذف
  3. بدون شک آمریکا قوه ی نظامی خیلی قوی تره داره. فک کنم بودجه ای که آمریکا واسه ارتشش می ذاره با بودجه ی کل ایران برابری کنه اما جلوی موشک هوایی رو نمی شه گرفت. همون طور که تو جنگ فک کنم 33 روزه ی اسرائیل دیدید موشک های پاتریوت کارایی چندانی نداشتن و به زور هم که شده موشک های ایرانی یه چندتاییشون به هدف خوردند.
    مساله ی دیگه هم اینه که ایران اگه 30 هزار کشته بده شکست خورده حساب می شه ولی آمریکا اگه 500 نفر کشته بده شکست می خوره جون تو اونجا واسه جون آدما بیشتر ارزش قائل هستن. کافیه یه موشک بخوره تو پایگاه نظامی آمریکا تو عراق یا افغانستان با یکی از کشورهای سوسمارخور. شک نکنید که ایران اطلاعات خیلی قویی تو این کشورا داره و پیدا کردن پایگاهاشون براش راحته.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.