چهارشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۸۹

آقای موسوی، هنوز قدرت را بدست نگرفته اید، تهمت می زنید و حقوق شهروندان را نقض می کنید/شایسته نیست آزادی بیان را با تهمت مخدوش کنید.

به گزارش خبرنگار سایت کلمه، میرحسین موسوی گفته است:

جریانهای ناسالمی که امروز گاهی در فضای مجازی می بینیم که مقدسات را به سخره می گیرند، ریشه در این میلیاردها تومانی دارد که به عنوان جنگ سایبری و لشگر سایبری هزینه می شود. آنها می خواهند همانطور که رسانه ملی را با دخالت خود به یک رسانه تفرقه افکن یکطرفه تبدیل کرده اند فضای مجازی برآمده از جنبش سبز را با ویروس های خود آلوده کنند تا اعتماد ملت اسلامی ما از این پنجره زیبای باز شده سلب شود ولی این توطئه نیز نتیجه عکس خواهد داد.

من یکی از کسانی هستم که به قول میرحسین مقدسات را به سخره گرفته ام، البته من اسم این کار را به سخره گرفتن نمی گذارم، بلکه من اسم آنرا روشنگری می گذارم.من عضو لشکر سایبری نیستم، زمان خاتمی که آقای موسوی مشاور و عضو کابینه اش بود، نیز از وزارت اطلاعاتی که عضو دیگر همان کابینه خاتمی بود، از این رژیم ستمکار ،آزار دیده ام تا کنون که آوره اروپا هستم.

آقای موسوی مشکل دراینجاست که شما در پی بدست گرفتن قدرت تحت همین نظام اسلامی هستید و هیچ اعتقاد راسخی به دموکراسی واقعی ندارید ، ولی من معتقدم که اسلام با دموکراسی و حقوق بشر در تناقض آشکارا هستند و برای به وجود آوردن زمینه رشد دموکراسی ، لازم است که مردم جامعه اسلام واقعی را بشناسند، چه در غیر اینصورت گروهی آخوند می روند و گروهی دیگر از آخوندها تحت نام دیگری می آیند و ما در تسلسل باطل به سر خواهیم برد.

آقای موسوی، هنوز قدرت را به دست نگرفته اید، براحتی تهمت می زنید و حقوق جمعی از شهروندان را ضایع می کنید، این صرفا نشان از عدم اعتقاد شما به دموکراسی و حقوق بشر است. حق آزادی بیان یکی از اساسی ترین بندهای اعلامیه جهانی حقوق بشر است، شایسته نیست شما با تهمت در پی محدود کردن آن برآیید.

آقای موسوی، آیا ازدواج محمد با دختر خردسال، مقدسات است؟آیا زشتی وجود برده داری در قرآن مقدسات است؟آیا زشتی کتک زدن زن مقدسات است؟!

اتهام عضو لشکر سایبری بودن، صرفا یک تهمت به امثال من است، اما قتل عام بیش از 5000 انسان بی دفاع در زمان نخست وزیری شما و با مدیریت وزارت اطلاعات کابینه شما، یک واقعیت !!

این حکومت بنا شده بر اساس اسلام و نماینده راستین اسلام است، برای مبارزه ریشه ای با این حکومت دیکتاتوری، باید که ریشه آنرا خشکانید،وگرنه این گروه می رود و گروه دیگری می آید.

باید برای رسیدن به دموکراسی ، محیط جامعه را فراهم کرد و البته که دموکراسی با اسلام در تناقض 100% است و برای فراهم کردن محیط استقرار، باید ریشه اسلام را خشکانید.

اگر بدون روشنگری درباره اسلام، حکومت عوض شود و مردم همچنان به این دین بدوی و وحشی معتقد باشند، یک گروه دیگر از آخوندها ، حکومت اسلامی دیگری را تشکیل می دهند.


.

۵ نظر:

  1. سلام. آی خوووووب گفتی. دمت گرم.
    فقط plz حتما لینک آدرس بالاترین مطالبتم اینجا بذار که بریم مثبت بدیم.

    پاسخحذف
  2. سلام. آی خوووووب گفتی. دمت گرم.
    فقط plz حتما لینک آدرس بالاترین مطالبتم اینجا بذار که بریم مثبت بدیم.

    پاسخحذف
  3. ناشناس عزیز،
    سپاس از کامنت شما،
    ادرس لینک را در بالا گذاشتم،
    آراد عزیز زحمت ارسالش را کشیده است

    پاسخحذف
  4. گرامی. باعرض معذرت شما وحشی هستی.

    پاسخحذف
  5. با این ادبیات وحشیانه، شما می خواهید کجا رو بگیرید؟ از دست آخوندها راحت بشیم که بیفتیم دست متوحش تر از اونها؟ اگر حرف حساب دارید مودب بزنید. کسی به شما ادب یاد نداده؟

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.