سه‌شنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۹

می ترسم زمانی که فرماندهان باهوش (!) سپاه مشغول نظارت بر حفر قبر در خوزستان هستند، آمریکا از طریق حمله هوایی تهران را گرفته باشد!

سی بی اس: ایران می گوید گورهای دسته جمعی مورد استفاده در جنگ ایران و عراق برای دفن کشته شدگان عراقی را در جنوب ایران مجددا نبش قبر کرده است تا درصورت حمله احتمالی آمریکا به ایران، برای دفن سربازان آمریکایی از آنها استفاده کند.
من می ترسم همان وقتی که فرماندهان دلاور و باهوش (!) سپاه مشغول نظارت بر حفر قبر در خوزستان هستند، آمریکا حمله خود را انجام داده باشد و از طریق هوا نیروهای خود را در تهران پیاده کرده باشد و این نظام قدرتمند(!) سقوط کرده باشد.
این عصاره های بلاهت ، نمی دانند که در سال 2010 آمریکا به شیوه اعراب با شمشیر و اسب حمله نمی کند، اول بمباران یکپارچه (کارپت بمبینگ) می کند ، زمانی که زمین شخم زده(!) باقی ماند و اصولا دیگر نیروی نظامی نمانده بود ، نیروهای خودش را می آورد.
می گویند زمانی که رضا شاه اولین گردان توپخانه ارتشش را راه اندازی کرده بود و از آن سان دید، به همراه خودش گفته بود ار دو گردان توپخانه دیگر داشته باشیم، ما نیز از این جبهه به نیروهای روس و انگلیس حمله می کنیم!(این را شنیده ام، مطمین نیستم) نشان به آن نشانی که اندکی بعد ، زمانی که در جنگ دوم جهانی ، روسیه و انگلیس به ایران حمله کردند ، واحد های مکانیزه این ارتش که در مرزهای شمالی ایران مستقر بود، به مدت دو روز بعد در سواحل خلیج فارس یافت شد!! یعنی این ارتش ظفرمند رضاه شاه آنچنان پیروزمندانه عقب نشینی کرده بود و آنقدر رفته بودند تا زمین تمام شده بود و به آب رسیده بودند !
حال حکایت سپاه است و کری خوانی های آن برای ارتش آمریکا !
کیست که نداند این سپاه زمان تجاوز به زندانیان دربند و بی دفاع شجاع است، وگرنه نه از علوم نظامی چیزی می دانند و نه از تکنولوژی روز دنیا چیزی دارند!

۲ نظر:

  1. واقعا اینا تو بلاهت بی نظیرن.!
    کندن گور واسه سربازهای آمریکایی،
    خیلی مضحکه.

    بابت لینک و منابع دیروز هم ممنون.

    پاسخحذف
  2. واقعا اینا تو بلاهت بی نظیرن.!
    کندن گور واسه سربازهای آمریکایی،
    خیلی مضحکه.

    بابت لینک و منابع دیروز هم ممنون.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.