سه‌شنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۸۹

برای سمبل مظلومیت از این به بعد به جای علی اصغر از نام هستی استفاده کنید، چه آنکه خیلی از افراد جامعه با گسترش خرافه در زجرکش شدنش نقش داشتند.

در اخبار آمده بود که زنی در تنکابن ، دختر هفت ساله خودش راه به فجیع ترین وضع ممکنه، زجرکش کرده است و مدعی است که این دختر تبدیل به شیطان شده بود.
با اندکی فکر می توان به راحتی دریافت که این زن یک بیمار اسکیزوفرنی است، از همین چند جمله نقل شده از او کاملا مشخص است که بیماری او بسیار نیز پیشرفته است.
اما چند نکته اینجا مطرح است:
یک-
نقش منفی مذهب و خرافات در به وجود آمدن تصور شیطان
دو-
اگر در کشوری متمدن این اتفاق می افتاد، همان بار اولی که کودک کتک میخورد، پلیس و مددکار اجتماعی دخالت می کرد، هم از مادر و پدر تست سلامت روان می گرفتند و اجازه نمی دادند که این طفل مظلوم با مادر ناسلامتش تنها بماند.
سه-
این هم یکی دیگر از نتایج مدیریت آخوندی و الله اکبری رژیم ج.ا.، طفل هفت ساله نیز اینچنین زجر کش می شود.
زمانی که پلیس به جای تامین امینت کودکان، دنبال سرکوب مردمان آزادی طلب است، قوه قضاییه مشغول گروگانگیری خانواده محمد مصطفایی بزرگ است، در مدرسه نیز به جای بررسی امنیت جانی و روانی کودک فکر و ذکرشان این است که آیا بچه ها نماز خوانده اند و به سن تکلیف رسیده اند ؟! اصولا در ایران چیزی به نام مددکار اجتماعی نیز معنا ندارد و وجود خارجی ندارد، افرادی که داوطلبانه به مدد کودکان می پردازند یعنی فعالین حقوق کودک نیز با ارعاب و بازداشت هر روزه از طرف وازارت اطلاعات روبرو هستند.
چهار-
موقع خواندن شرح ماجرا، به مظلومی و زجری که این طفل کشیده گریستم.
اگر مردم جامعه دنبال مظلومی هستند تا برایش گریه کنند ، نیازی به علی اکبر واصغر 1400 سال پیش نیست، نگاه کنند که در اثر خرافات این جامعه این طفل چه زجری کشیده است، در اثر همان خرافات ابله هانه ای که آخوند و ملا مهمترین گسترش دهنده آن هستند.
خرافاتی که این دختر را اینجنین زجرکش کرد، همان ادامه خرافه های اسلام است.
حال اگر دنبال یک کودک هستید که از او به عنوان سمبل برای گریه استفاده کنید، از این به بعد از همین هستی استفاده کنید، چرا که اولا خیلی بیشتر از علی اصغر زجر کشید ، دوما خیلی جدید تر است، سوما بسیاری از افراد جامعه در گسترش این خرافه ها نقش مستقیم داشته اند.

۳ نظر:

  1. kahr joon! to ham mesle in zanike divuneiaa! in madarsag ham mesle to budeh! lamassab va ahmagh! dar dastan tarif kardano porruyio arbadekeshi ham kheyli shabihid!

    پاسخحذف
  2. گرامی ،
    شما برداشتی مطالب جرس را که همه خوانده اند توی وبلاگت گذاشتی و لینک کردی، خوب این چه فایده ای دارد؟! حدفتان از این نظر چیست چشمای کورت را باز کن بدان منبع همان وبلاگ هست

    پاسخحذف
  3. آقای اذان چی ،
    من برای بالابردن ویزیتورهای وبلاگم نیامده ام مطلب خالی کپی کنم،
    من لینک یک خبر گذاشته ام و مابقی مطلب، تحلیل خود من است که همانطور که می بینی خیلی مواقع جزو بهترین لینک های روز بالاترین است.
    می بینی که حتی کانتر ویزیتور هم نگذاشته ام
    این کار هم زشت است که چون در بالاترین از قانون می ترسی، اینجا بیایی و با لحن بی ادابانه ای جواب مرا بدهی،

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.