سه‌شنبه، تیر ۲۹، ۱۳۸۹

از سید (!) محمود احمدی نژاد متشکرم که حرمت سید بودن را نیز مانند دیگر خرافات اسلام شکست!

تصور کنید که در اثر حمله دیکتاتور دیوانه ای مانند صدام حسین، کشور ما به دست ارتش بعث عراق می افتاد، (حتی تصورش هم سخت است)، حال تصور کنید صدام حسینی که با مردم خودش آن رفتار را داشت و در زندان ها او ماشین چرخ گوشت انسان وجود داشت، با ایرانی ها چه می کرد، کافیست به یاد بیاوریم که صدام درباره ایرانی ها گفته است: 

" خدا سه چیز را اشتباه آفرید: پشه ، ایرانی و یهودی!"

قطعا تجاوز به زنان ایرانی توسط عراقی ها،  یک اتفاق خیلی عادی برای مدتها می بود، و بعد از مدتی شاید زیر فشار خارجی ها، یک مقدار قانونی وضع می کرد و دیگر این اتفاق خیلی علنی نبود،

لابد صدام نیز یک قانونی می گذاشت که ایرانیان به عراقی ها احترام ویژه بگذارند و مثلا  به تمام عراقی ها بگویتد: ((آقا))! 


چه جالب، این کلمه آقا شما را یاد چه چیزی می اندازد؟! بله ، این کلمه آقا ، همان (سید) خودمان است،

اگر به تاریخ نگاه کنیم، می بینم که گویا بعد از حمله اعراب به ایران، مسلمانان ایرانی ها را مجبور کرده بودند که به آنها بگویند (سید) و در این میان، اگر زن ایرانی حامله می شد، چون یک رگ و خونش از اعراب بود، مردم موظف بودند که او را نیز (سید) یا آقا خطاب کنند.

بعد از 1400 سال، با اینکه مردم ما با اعراب مهاجم در هم آمیخته اند و یکی شده اند، اما هنوز این کلمه سید، پیشوند اسم برخی از هموطنان ما است و اکثر (سیدها) صرفا آنرا یدک می کشند و از آن هیچ سو استفاده ای نمی کنند، اما در این میان برخی که آخوند شده اند، از این پیشوند سید حسابی سو استفاده می کنند و به قول معروف، یک دکانی است برای شیره مالیدن بر سر دیگران!

این وسط برخی معتقدند که این سید ها همه نسبشان به محمد و یا چهارده معصوم می رسد، البته اگر فکر کنیم، باید با توجه به زیاد بودن تعداد سید ها در ایران، بدانیم که لااقل برای اکثر این افراد، این تصور شدنی نیست.

امروز گویا احمدی نژاد ادعای سید بودن نیز کرده است، مانند دیگر اقدامات او، من بشدت از او سپاسگذارم، چون اگر امثال من صد هزار تا مقاله در مورد منشا سید بودن بنویسند ، باز نمی توانند اثر هنرنمایی احمدی نژاد را بگذارند!

مردم عادی امروز دیدند که اولا این سید بودن چه راحت قابل جعل است، دوما فهمیدند که سید نیز از جنس مردم عادی است، می تواند آدم خوبی باشد و یا مانند محمود، آدم دزد و قاتل! لذا قداست سید بودن ، براحتی نزد مردم عادی شکسته شد!

از محمود متشکرم که حرمت سید بودن را نیز مانند دیگر خرافات اسلام شکست!

در پایان برای ، با فرض اینکه نسب این سید ها به خود چهارده معصوم و در نهایت به محمد می رسد، یک گزینه این وسط مطرح می شود: یا ما باید به سید ها احترام بگذاریم، چون نسب آنها به محمد می رسد و در نتیجه آدم های خوبی هستند. اگر این گزینه درست است، اگر سیدی خلاف بکند، پس نتیجه می گیریم که اعقاب محمد هم می توانند خلاف کار باشند، و اگر چنین باشد، دیگر چرا ما باید به آنها احترام بگذاریم ؟! (من خودم متهم به قتل سید هم دیده ام)





۷ نظر:

  1. بابا كي به سيد احترام مي گذارد؟ غير از جنوب ايران ديگه خبري از اين مزخرفات نيست. در ضمن من خودم سيدم!!!!

    پاسخحذف
  2. نطفه مقدس از ساخته‌هاي ايراني‌ها است، والا عرب‌ها خودشان به چنين چيزي باور ندارند.

    پاسخحذف
  3. بابا جمع كنيد كاسه كوزتونو.كيرم تو كون همتون.ريدم به اين مملكت تخمي!!!

    پاسخحذف
  4. مرسی‌، بسیار جالب بود. هیچکدوم از مقدسات (خرافات) را نباید جدی گرفت. امام زمان و الله یکی‌ دیگش هستش.

    پاسخحذف
  5. بعد از حمله اعراب به ایران، مسلمانان ایرانی ها را مجبور کرده بودند که به آنها بگویند (سید) و در این میان، اگر زن ایرانی حامله می شد، چون یک رگ و خونش از اعراب بود، مردم موظف بودند که او را نیز (سید) یا آقا خطاب کنند.
    اون تیکه (( اشتراک خونی و رگ با اعراب توسط زن ایرانی)) مبهم نیست؟ یا ثبات واقعیت تاریخی تجاوز سپاه عمر به زنان ایرانی است؟

    پاسخحذف
  6. برای احمدی نژاد که خود را نماینده امام زمان می داند خیلی سخت هست که به اصطلاح از خانواده ائمه نباشد و او را فرزند زهرا ندونند
    ولی در عوض اون مخالفانش مانند خاتمی و موسوی سید باشند.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.