پنجشنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۸۹

اگر قبل از انقلاب کسانی از خمینی شیاد انتقاد کرده بودند،این شیاد تبدیل به بت نمی شد و فرصت نمی یافت بر گرده مردم سوار شود

کامنت های این لینک در بالاترین و نحوه انتقادی که از نیک آهنگ کوثر(کارتونیست) شده بود فقط به ما یک نکته را خوب نشان می دهد:
جامعه ایران و بخش آگاه آن(کسانی که به اینترنت و بالاترین دسترسی دارند) اینگونه دیدگاهشان از اصول آزادی بیان و آزادی اندیشه و آزادی انتقاد از سیاستمداران دور است! زمانی که بخش آگاه این باشد وای به حال کل جامعه و بخش نا آگاه آن!
چقدرزحمت لازم است تا این آدم ها یاد بگیرند که از موسوی و امثال موسوی بت نیستند و اگر از آنها انتقاد کرد ، نباید مورد هجوم قرار بگیرد.

یادتان باشد اگر قبل از انقلاب کسانی از خمینی شیاد انتقاد کرده بودند و به صورت شفاف و علنی او را مورد انتقاد قرار می دادند، این شیاد تبدیل به بت نمی شد و فرصت نمی یافت بر گرده مردم سوار شود.
اگر در اوج بی اطلاعی عکس خمینی را در ماه می دیدند، خیلی بر آنها حرجی نیست، وای بر شمایی که در عصر اطلاعات از موسوی بت ساخته اید!! آنهم بعد از تجربه بتی به نام خمینی و جالب اینجاست که بت جدید، از دوران خمینی به نام دوران طلایی یاد می کند.

برای موسوی احترام قایلم چون پای رای مردم ایستاد، اما این ایستادگی او ، گناهش را نمی شورد که بین سال 60 تا 67 نخست وزیز بود و در آن زمان جنگ خانمان سوز وجود داشت، او برای اتمام جنگ چه کرد که اکنون بت شماست؟!
سال 67 هزاران انسان در زندان قتل عام شدند، او چه کرد؟! آیا مخالفتی از خود نشان داد؟!

دوستانی که اینچنین سنگ موسوی را به سینه می زنند، لطفا این نوشته را بخوانند و یادشان باشد که زندگی انسان حرمت دارد، همان جان ها و زندگی هایی که سال 67 هزاران نفر آنها قتل عام شدند!!

۶ نظر:

  1. ما اگر خواهان دموکراسی هستیم باید طاقت شنیدن تمامه عقیده ها را داشته باشیم و به هر عقیده ی حمله نکنیم. هر کس باید جراته حرف زدن داشته باشد وگرنه دوباره میشود رژیمه شاه و خمینی و خامنه ای.

    پاسخحذف
  2. تا ما بت سازی را کنار نگذاریم همین آشه و همین کاسه. تعارف بکنار . مردم نادان ما باعث شد که خمینی بر گرده مردم ایران سوار شود .ما دوست داریم بت درست کنیم . ما از شاه که در فرانسه درس خواند بود بت ساختیم ، از خمینی بت ساختیم ، ما در گذشته هم از همه و همه بت ساختیم .تا خر هست خر سوار هم هست. فکر نکنید که در زمان خمینی کسانی مثل من و شما نبودند که انتقاد کنند ، بودند، ولی در اقلیت و به دست عقل و هوش از دست داده به خمینی ( همانهاییکه هنوز هم از خمینی به نیکی یاد میکنند ) کشته شدند ، به زندان افتادند ، منزوی شدند ، و یا مجبور به ترک مملکت خود شدند . منهم مانند شما به آقای مهندس موسوی احترام قائل هستم چون در مقابل رژیم کثافت آخوندی ایستاده ولی ایراد هایی هم از ایشان دارم اگر الآن به من اجازه ندهید مطرح کنم مطمئن باشید بعد از به قدرت رسیدن ایشان بطور حتم نخواهم توانست. یک مثال ساده بزنم . رییس جمهور آمریکا که میشود گفت یکی از مردان قدرتمند جهان است بنام صدا میکنند، اوباما ، ولی اگر آقای موسوی را با نام صدا کنیم یک عده ترش میکنند که به آقای موسوی توهین شده در حالیکه هنوز نه به باره و نه بدار. ایرادهایی که من از آقای موسوی دارم چند تا را در زیر فهرست میکنم گر چه میدانم یک عده ترش خواهند کرد.
    ١. خیلی از ما میدانیم که خمینی دروغ گفت ، جنگ ایران و عراق راه انداخت، حتی بعد از دو سال که آرتش دلاور ایران با همراه مردم خرمشهر را از عربهای کثیف پس گرفتند و ممالک عرب میخواستند خسارت ایران را بپردازند قبول نکرد و جنگ را ادامه داد، هزاران نفر را کشت ، زندانی کرد ، هزاران نفر بهترین فرزندان مملکت را از ایران فراری داد ، با یک خط نوشته ٤٨٠٠ نفر را به خاکو خون کشید. و ... ..... و حالا آقای موسوی از خمینی به نیکی یاد میکند و میخواهند به زمان ایشان برگردند . میخواهم بدانم برای چی ؟ چه اتفاق خوبی در آن زمان افتاد که مردم خبر نداشتند؟ به نظر من کسانی که به خمینی چسبیدند و پست و مقام گرفتند و به خمینی کمک کردند همه مقصر هستند و باید جوابگو باشند .
    ٢. در طول تاریخ هر مصیبت و بلا به سر مردم ما آمده سر رشته در دست آخوند بوده و حالا آقای موسوی دستش در دست آخوندی مثل خاتمی است . من اگر یک گلوله داشته باشم و قرار باشد به احمدی نژاد شلیک کنم و یا خاتمی بدون معطلی به خاتمی شلیک میکنم و دیگر نمی خواهم یکی مثل موسوی سرنوشت مرا به دست آخوند دیگر مثل خاتمی و یا هر آخوند دیگری بدهد .
    احمدی نژاد ، ده نمکی ، مرتضوی ، رفیق دوست ، لاجوردی ، سعید امامی ، لباس شخصی ، بعضی از فرمانده های سپاه و همه و همه دست پرورده و ساخته و پرداخته آخوندها هستند.ریشه همه اینها آخوند ها هستند . آخوند ها هستند که با پول ، با شستشوی مغزی ، با ارعاب ، و با هر وسیله که بتوانند ده نمکی ها درست میکنند. ای هموطن دشمن اصلی من و تو آخونده، نه مرتضوی نه اخمدی و نه ده نمکی و نه هیچکس دیگر میفهمی ؟‌ اینها را آخوند ها تربیت میکنند میفهمی ؟ اگر ما اینها را از بین ببریم صد ها مثل اینها را باز درست میکنند میفهمی ؟ برگها را ولش کنید ریشه را به چسبید . اگر میخواهید ده نمکی نباشد ، اگر میخواهید مرتضوی نباشد ، اگر میخواهید لاجوردی نباشد ، آخوند را از بین ببرید میفهمی ؟‌ تا زمانی که به این حقیقت پی نبرده اید کلاهتان پس معرکه و همین آشه و همین کاسه

    پاسخحذف
  3. تا یک آخوند در مملکت ما هست ، ما مردم ایران روی آسایش و آرامش را نخواهیم دید . بزرگترین اشتباه ما این خواهد بود که قدرت را از دست خامنه ای بگیریم و دست موسوی و خاتمی بدهیم . خامنه ای رو راسته میگه هر چی میگم گوش کنید و الا میکشمتان و دستش در مقابل همه رو شده . ولی خاتمی با پنبه سر خواهد برید چطور که بعد از ٨ سال رییس جمهور بودن تازه یادش افتاد که رییس جمهور یک تدارکاتچی بیش نیست . در طول چهار سال رییس جمهوری هنوز این موضوع را نفهمیده بود ولی وقتی ٨ سال ریاست جمهورییش تمام شد یک مرتبه فهمید که رییس جمهور یک تدارکاتچی بیش نیست. از من و افرادی مثل من گفتن و از شما نشنیدن تازه بد بختی شما وقتی شروع خواهد شد که موسوی و خاتمی در رآس کار باشند.
    این بدان معنی نیست که ما به حکومت فعلی و کار های خامنه ای جانی رضایت دهیم نه ، نباید . فقط من میخواهم یاد آوری کنم که آخوندها همه مثل هم و دست در دست هم و در یک فروشگاه زنجیره ای کار میکنند و اسم دکانشان را هم مسجد گذاشته اند .به نظر من کار اساسی بر چیدن این دکان است . کاری که در حال حاضر به فکر من میرسد تشکیل گروهای کوچک و حمله به هر چه آخوند در مملکته . اگر راه بهتری دارید بگویید تا بشنویم . یادتان باشد حتی آقای کروبی که من احترام زیاد به ایشان قائل هستم وقتی رییس مجلس بود با خامنه ای همکاری میکرد یادتان میاد ؟ پس به هوش باشید و دشمن اصلی را در یابید.

    پاسخحذف
  4. عالی نوشته گمنام عزیز.
    اضافه کنم، جدا از عده ای نااگاه و عده ای استبداد زده که همیشه باید بتی برای پرسدیدن داشته باشند، بنظر من طرفداران متشکل نظام ج.ا ( جناح اصلاح طلب) در فکر آلترناتیو سازی برای آینده هستند. در این مسیر سعی در حفظ یک سری اسطوره های نظام و بازنویسی و تحریف تاریخ دارند. اگرچه بنظر من این تلاش برایشان در این عصر و زمانه ثمربخش نخواهد بود. مسابل جامعه ایران و انچه که مردم در این سی سال گذشته تجربه کرده اند جدی تر از ابـن است که به سادگی ماست مالی شود. از نظر من دفاع موسوی از دوران طلایی "انقلاب اسلامی" در واقع دفاع از خود است.
    پوینده

    پاسخحذف
  5. تنها کافی بود توضیح المسائل امام خمینی! را بخوانند تا به هویت این بیمار جنسی و روانی پی ببرند.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.