سه‌شنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۸۹

رابطه تولید فاضلاب در قم و ظهور امام زمان!

در این وبلاگ به نفوذ فاضلاب به چاه های منبع آب قم پرداخته شده است،
سوال غیرمرتبطی که برای این ملحد حربی ، صاحب این قلم پیش آمده است، این است که اگر فاضلاب به چاه جمکران نیز نفوذ کند، تکلیف امام زمان چیست؟
آیا باعث ظهور امام زمان خواهد شد یا نه؟ اگر باعث ظهور نخواهد شد این چگونه امامی است که در چاه پر از .... نیز حاضر به زندگی است، اگر این فاضلاب ها باعث نعجیل در ظهور می شود، پس تولید فاضلاب توسط مردم قم(بخوانید دستشویی رفتن آنها) با ظهور حضرت ارتباط مستقیم دارد!
البته بنده فقط دغدغه وجود مبارک امام زمان را دارم و لاغیر! ایشان 1400 سال در چاه بوده اند، حمام نتوانسته اند که بروند و معلوم نیست ریش و .... ایشان در چه وضع فجیعی است، حال بخواهد عامل فاضلاب هم اضافه شود، دیگر واویلا است!

۹ نظر:

  1. آقا شما با این کار هایتان ریدید به دهن امام زمان . حسن عسگری پدر امام زمان مندرآوردی آخوندی بچه دار نمیشد ایشان مانند محمد پیغمبر دروغین اسلام بچه دار نمیشد از بیش از 20 زن رسمی محمد و صد ها کنیز که ایشان همخوابگی کرده فقط خدیجه شش تا بچه بدنیا آورده و آنها هم همه از زید غلام خدیجه میباشد.در کتاب شرح حال و زندگی محمد از دکتر مسعود انصاری بطور واضح و مستدل بیان شده است .

    پاسخحذف
  2. Hey you Fucker that say respect the religion, Have you even seen any disrespectful religion more than Islam? What is the price that one has to pay if he convert to Christian from Islam? What is the right of a Muslim person vs. a christian person when it comes to Justis? Look around, Islam present is only cruel! nothing else. Cutting hand, die by stone.

    پاسخحذف
  3. لطفا وقتی بلد نیستید انگلیسی ننویسید

    پاسخحذف
  4. مردم باید سر چاه جمکران برینن تا امام هر چه سریعتر ظهور کنه

    پاسخحذف
  5. در جواب آقایی که به لاتین نوشتن خواهشاًمسئله امام زمان رو با اسلام قاطی نکنید چون دو مقوله جدا از همندو خیلی ها به این اراجیف جمکران و نامه نوشتنها اعتقاد ندارن

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.