پنجشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۹

من ازنظام ج.ا. و در راس آنها خمینی و خامنه ای متشکرم، چه آنکه چهره واقعی اسلام و آخوند را به مردم جامعه ایران نشان داد

من ازنظام جمهوری اسلامی و در راس آنها خمینی و خامنه ای متشکرم، چه آنکه چهره واقعی اسلام و آخوند را به صورت شفاف به مردم جامعه ایران نشان داد. این شفافیت به محو اسلام از جامعه ما خواهد انجامید و این دستاورد بزرگی است. هزینه این دستاورد،تحمل جنایات جمهوری اسلامی به مدت بیش از سی سال از آن جمله است ، کسروی بدرستی گفته بود ایران یک حکومت به ملایان بدهکار است!

شاید در حال حاضر تمام مردم ایران از جنایات آخوند ها و نقش منفی اسلام آگاه نباشند ، اما به مدد اینترنت و عصر انفجار اطلاعات، روند رو به گسترش آگاه شدن مردم، آغاز شده است و این روند مانند سوراخی در یک سد عظیم است، شاید ابتدا کوچک باشد اما روز به روز بزرگتر می شود تا اینکه آن سد فرو بریزد.

این یک روند غیرقابل برگشت است که آغاز آنرا مدیون جمهوری اسلامی و خمینی هستیم.زمانی که ایران از یوغ اسلام خارج شود، تبدیل به گلستان خواهد شد و در آن زمان ما از دیگر کشورهای های مسلمان بسیار جلوتر خواهیم بود، چه آنکه موفق به حذف اسلام شده ایم.

۷ نظر:

  1. استدلال شما کاملآ درست است همین حالا هم تعداد بیدینها در ایران از خیلی کشور ها بیشتر است بطور مثال در آمریکا 95 در صد دیندار هستند در حالیکه در ایران در شهرهای بزرگ در صد خیلی کمتر ازاینهاست .درودبر شما

    پاسخحذف
  2. سپاس! حرف دل من را زدید. برخی در مورد پس افت ایران بواسطه‌ی انقلاب اسلامی صحبت میکنند مثلا نسبت به کشورهایی مانند ترکیه، مالزی و غیره که درست است ولی سر جمع انقلاب اسلامی به سود هم ایران و هم جهان مسلمانان تمام شد. خود میخ تابوت خود شدند. چیزی که میتوانم بگویم این است که در میان خویشان و آشنایان من بحث و زیر پرسش بردن اصل اسلام آغاز شده است در گذشته وقتی انتقادی از اسلام میشد، به آن اهمیتی نمیدادند، گویی مطمئن بودند که در جایی جوابی بر آن است ولی اکنون در عمق مغزشان اثر میگذارد و برخی هم پیگیر میشوند.

    فقط مشکل من این است که اسلام و شیعه یکی از علل همبستگی مردم ایران بوده است، با ضعیف شدن آن چه باید کرد؟!

    پاسخحذف
  3. خواهرم هنوز نماز میخواند ولی روزی که دعوای اینها با آقای صانعی را شنید گفت که همان بهتر که تیشه به ریشه خود میزنند. هنوز نماز میخواند شاید از جهنم میترسد و سالها عادت است ولی پس از بحثهای زیادی که در خانه شده، گاهی که برای نماز میرود نگاه شرمناکی میکند، گویا مطمئن نیست. فعلا ولش کرده‌ام چون یک بار اصرار زیاد من در مورد اینکه به چیزیهایی که باور دارد و در نماز به عربی میخواند (و البته بیشتر آنها را هم نمیفهمد) شناخت کافی ندارد، باعث ناراحتی او شد. به هر حال کلید دفن آخوند یا اصلاحگرایی عظیمی در اسلام (یا شاید به قول شما ویرانی آن) از همان ۲۲ بهمن ۵۷ کلید خورد. احمدی نژاد هم در این سالهای اخیر هیزم زیادی به این آتش اضافه کرده‌ است که باید از او سپاسگذار بود!

    پاسخحذف
  4. http://www.pezhvakeiran.com/page1.php?id=23808

    پاسخحذف
  5. درود
    این سخنیست که من همیشه با دوستان خود در میان می گذارم و آرزویم اینست که این حکومت تا نشان دادن آخرین رذالت های خویش سرنگون نگردد!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.